Ik gebruik het niet meer maar heb het wel nog omdat ik super veel snap memories heb van toen ik in Engeland woonde en die wil ik niet kwijt raken
Je kan die toch naar je filmrol downloaden?
Als je op exporteren en dan op whatsapp klikt
En dan bewaar in bestanden
Ja ik weet dat dat kan maar ik wil dat niet want dat vind ik vervuilend voor mijn camerarol. Het zijn veel onzinnige snaps met tekst en filters eroverheen enzo. Dus zeg maar de snaps op zich zijn niet boeiend maar ik vind het juist leuk om af en toe via snapchat te kijken ook omdat je dan alle snaps van 1 dag of avond bij elkaar hebt!
Ooh dit doet me denken aan zandbak tikkertje
Hadden best een grote zandbak (naja toen was het groot, nu zal het waarschijnlijk niks voorstellen) en deden dat iedere pauze of na school. Uiteraard een keer uitgegleden op die rand. Nooit meer goed gekomen met mij natuurlijk (nee grapje, wel een super lang litteken op mân been)
Wat is je favo Duitse stad? Max 3
- Heb ik niet of nooit geweest / nog een andere stad
- Berlijn
- Hamburg
- MĂŒnchen
- Wiesbaden
- OsnabrĂŒck
- Kassel
- Ausburg
- Keulen
- Frankfurt
- Stuttgart
- DĂŒsseldorf
- Dortmund
- Essen
- Dresden
- Bremen
- Duisburg
- Bochum
- Aken
- Leipzig
0 stemmers
Heidelberg
In het vliegtuig zit ik het liefst
- Aan het gangpad
- In het midden
- Bij het raam
- Boeit mij niet
0 stemmers
Ik heb wel eens business class of first class gevlogen
- Ja voor werk
- Ja, privé
- Nee maar wil ik wel
- Nee hoeft voor mij niet
0 stemmers
Spijkerbroeken dragen als je ongesteld bent?
- Ja hoor why not
- Nee liever een rok/jurk/losse broek want minder druk op buik
0 stemmers
Ik heb wel eens businessclass gevlogen maar dat was toen ik voor een luchtvaartmaatschappij werkte (wel als passagier) en het was heen en terug voor de lol ofzo, dus telt niet echt. Ik mocht op diezelfde vlucht ook in de cockpit met landen en het vliegtuig sturen, dat was wel leuk
Pre 9/11 mocht dat altijd wel tijdens de vlucht. Vond het altijd heel bijzonder om te zien. Tegenwoordig mag je nog wel eens in de cockpit kijken na de vlucht.
Heb ook wel eens tijdens een vlucht gehad (na 9/11) dat de piloot naar achteren liep om een praatje te maken met passagiers. Vlucht zat toen niet vol en er was alle tijd.
Mijn vader werkte bij KLM dus ik ben best vaak mee geweest in de cockpit! Toch wel indrukwekkend altijd
WĂŒrzburg!
Vrij onbekend voor veel Nederlanders, maar het is echt een heerlijke stad om te bezoeken.
Beetje zuidelijke invloeden qua manier van leven, drie echt toffe bezienswaardigheden (de (barok) residentie, een leuk kasteel op een heuvel en de oude MainbrĂŒcke waarop men gezellig wijn drinkt). Wijngaarden en heuvels rondom de stad, leuke cafeetjes en goede restaurants. En ook nog eens genoeg groen.
Ik ben echt maar in 1 stad gewest in Duitsland denk ik, echt erg eigenlijk. Vooral Aken en Keulen zijn dichtbij maar toch nooit gezien
Aken zou ik overslaan, maar Keulen is echt heel gezellig!
Ik vind Aken ook heel leuk! Ben er al vijf keer geweest met de kerstmarkt en dat ânieuweâ winkelcentrum is ook mooi!
GĂȘnante vraag naar Aken is toch van de kathedraal? Iets met Keizer Karel ofzo?
Of is dat toch Keulen idk
Heb jij wel eens hulp ingeschakeld van de Nederlandse Ambassade terwijl je in het buitenland was? (Uitgezonderd als je er woont en het paspoort shit was etc)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wist je dat je in het buitenland ook hulp mag zoeken bij elke andere EU ambassade als die van NL er niet is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb nooit superlange vluchten gemaakt, de langste is 4 uur. Maar ik vind het lekker dat je dan tegen de wand kan leunen en slapen
Anders: ik zit het liefst helemaal niet in een vliegtuig