Stel je persoonlijke vraag #30

Heb jij wel eens een broodje hamburger met ananas gegeten?

  • Ja
  • Nee wil ik ook niet
  • Nee maar wil ik wel proberen

0 stemmers

Als jij een baantje had in een pannenkoekhuis (in de zomer) dan was ik …

  • schoonmaker
  • pannenkoekenbakker
  • ober
  • afwasser
  • persoon die bij ontvangst controleert of er is gereserveerd en voldaan wordt aan de corona-regels
  • mascotte en verkleed in zo’n outfit

0 stemmers

1 like

Ik heb echt respect voor van die mascottes in zo’n outfit
Het schijnt echt mega warm te zijn en te stinken naar zweet. En ik vind dat ik echt goed pannenkoeken kan bakken al zeg ik het zelf. Heb dat jarenlang voor mn oppasgezin gedaan. Zo dun mogelijk :ok_hand:

2 likes

Ik ben That Girl omdat werken er even niet in zit, een dagbesteding wilde en een buzz.feed filmpje over een millionaire morning routine zag. Dat heeft wel overlapt met That Girl. Als ik niet zo veel tijd over had had ik nooit de millionaire morning routine of That Girl filmpjes aangeklikt, dit nooit geweten en nooit gedaan

Afhankelijk van mijn stemming vind ik de That Girl movement ontzettend postief of borderline toxic en denk ik dat ze dit allemaal doen omdat sm maar een stukje van iemands leven is, ze net iets jonger zijn en super veel energie hebben of gewoon bijna tegen een burn out aan zitten

2 likes

En waar is ons pannenkoek gelegen?

  • Drielandenpunt
  • Woerden
  • Toeristisch vestigingsstadje
  • In een bosrijke omgeving waar veel wordt gewandeld
  • boerderij
  • Vinexwijk
  • broedplaats voor creatievelingen (bijv. oude fabrieksomgecing)
  • in Attractiepark met sprookjesthema
  • Aan het strand
  • Naast zo’n ‘Beren’-restaurant

0 stemmers

En waar eet je boerenkool met worst? @anon91169173 ik jat een aantal van je opties.

  • Bosrijke omgeving waarin veel wordt gewandeld
  • Boerderij
  • Vinexwijk
  • Bij opa en oma

0 stemmers

1 like

Uit welk bouwdecennium komt jouw huis?

  • Eerder dan 1900
  • 1900
  • 1910
  • 1920
  • 1930
  • 1940
  • 1950
  • 1960
  • 1970
  • 1980
  • 1990
  • 2000
  • 2010
  • 2020

0 stemmers

Hoeveel woonlagen heeft jouw huis? Lagen waar je echt woont, trappenhuis/kelderbox/vliering etc tellen niet mee.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Meer dan 6

0 stemmers

De kandidaat die je niet gezien hebt tot aflevering 6 of zo. :sweat_smile:

31 likes

Ik was ooit op een kamp van mijn sportclub mee als begeleider en toen heb ik 3 uur lang voor 40 mensen pannenkoeken staan bakken, vond ik verrassend leuk. Vooral als er weer een enorme stapel klaar was en degene die dat bord kwam halen met die stapel de eetzaal binnenliep, alle kinderen juichen haha

8 likes

Telt Wie Is De Mol mee als realityprogramma? Dat is echt het enige waar ik heel graag aan mee zou willen doen!

11 likes

Heel Holland Bakt.
Dat je na een x-aantal afleveringen denkt ‘huh wie is dit ineens, zit die er alle tijd al in?’.

(Uit dit lijstje dan, want meedoen met een tv-programma lijkt me helemaal niet leuk, zelfs niet als het over mijn favoriete onderwerp gaat)

4 likes

Onmogelijk dat mensen jou pas herinneren bij aflevering 6. Jij zou elke week de meesterbakker zijn.

12 likes

Haha, heel lief maar echt niet hoor helaas. Thuis kan ik prima bakken maar als ik een camera op mijn neus heb dan weet ik niet eens meer hoe ik moet ademhalen. :sweat_smile: Bakken wordt dan helemaal lastig vrees ik.

3 likes

Below deck lijkt me echt vet
Lekker beetje varen op een tropische locatie, beetje drinken beetje feesten beetje flirten

Zou sowieso voor de villain edit gaan want ik ben te saai om charming the zijn als de girl next door.

8 likes

Oeh dan heb jij vast dé truc om lekkere pannekoeken te bakken (die niet vet, deeg-erig of keihard zijn) :raised_hands:t2:

Verder dan de juiste verhoudingen voor de mix aanhouden (dus niet denken dat je het zelf beter weet dan het recept zoals ik weleens heb gedaan) en niet teveel boter in de pan kom ik. Oh en niet teveel beslag in de pan ook, ik maak altijd een rondje en dat loopt vanzelf wel uit naar het midden en de buitenkant. En omdraaien als de randjes een beetje bruinig worden maar dan ook niet te lang meer wachten want dan wordt ie droog. Maar dit zijn best basic dingen geloof ik, speciale supertips heb ik niet haha sorry

1 like

Help me een pizza kiezen:

  • Tomaten, mozzarella, champignons, oregano
  • Tomaten, mozzarella, paprika, ui, oregano
  • Tomaten, mozzarella, champignons, paprika, oregano

0 stemmers

1 like

In welke volgorde maken jullie je 's morgens klaar?

  • Make-up, outfit, haar
  • Outfit, make-up, haar
  • Haar, make-up, outfit
  • Make-up, haar, outfit
  • Outfit, haar, make-up
  • Haar, outfit, make-up
  • Haar, outfit, draag geen make-up
  • Outfit, haar, draag geen make-up

0 stemmers

1 like

Outfit. Ik doe ook niks aan mn haar

10 likes

Oohooo wat vuil! Dat mag jij niet zeggen, jij bent tegen cruiseships ok.