Ja dit heb ik precies ook gehad! Tijdens acupunctuur zei die man toen ook nog dat ik me niet zo moest aanstellen want deze naalden kun je bijna niet voelen
Zo achterlijk
Wat een lul! Ik vond het ook echt afzien hoor. En die vrouw helemaal verbaasd dat ik na een uur nog niet in slaap was gevallen. Terwijl ik alleen maar hoopte dat ze ze er zo snel mogelijk weer uit zou halen. Wat trouwens ook echt geen feest was.
Ik heb ook meerder keren hardop AUW geroepen, terwijl er naast me mensen in hun hokje inderdaad zachtjes lagen te snurken.
Maar nooit meer hoor.
De eerste voelde ik totaal niet, bij de tweede wel en toen ik dat aangaf (mijn zus was mee en ze zei ādoet het pijn?ā En toen zei ik mwoah voel het wel) zei die man āja maar dat komt want ja bij forsere bovenramen zouden we eigenlijk een langere naald gebruiken omdat je echt in de spier moet komen dus ik heb m er nu wat verder ingedruktā dus eigenlijk zei hij gewoon āje bent dik dus doet het pijnā š„²
Als je bij het raam zit kun je naar buiten kijken (goh) en lekker slapen met je hoofd tegen de zijkant aan. En dan de stoel naast je vrij en bij het gangpad zit iemand die je kent en die niet judgemental is over hoe vaak je gaat plassen
Ik zeg: Jij bent niet goed, joh (ipv ben je gek)
Wtf! Wat een kutopmerking. sommige mensen zijn echt om te janken 
Ik zeg meestal āben je mal!ā geloof ik, maar dat is in positieve zin bedoeld altijd, zo van neejoh, ben je mal, natuurlijk wil ik je helpen. ofzoiets.
En āvan de zotteā, ipv gekke.
Eerste keer helemaal niks, maar de tweede keer deed wel best zeer. Ging ook veel langzamer met vloeistof inspuiten en dat was niet mega pijnlijk, maar wel een naar gevoel. Ligt denk ik dus echt aan de prikker. O, ik had trouwens wel een vrij heftige bovenlichaam krachttraining gedaan dag ervoor dus kan ook mijn eigen schuld zijn.
Ik had aan mijn prikker gevraagd waarom de 2e keer sneller ging dan de 1e keer. Hij zei dat te maken had met hoe gespannen je spier is. Hoe meer ontspannen, hoe makkelijker en ook sneller de vloeistof erin zit.
Als jij zwaait, zwaait je kipfilet dan mee?
- Ja
- Ja
- Nee
- Nee
0 stemmers
Wie heeft er gezwaaid na deze poll
- Mijn kipfilet en ik
- Ik
0 stemmers
Heb jij ooit iemand gekend die meedeed aan temptation island?
- Ja
- Nee wel ander dom soortgelijk programma
- Nee
0 stemmers
Ik heb superleuke tattoos op mn kipfiletjes dus ik vind het primaaa
Love it
daarom ook twee moods bij beide opties, ik wilde graag mezelf bodyshamen maar ook mensen die hun kipfiletjes koesteren dat lekker laten doen.
Sniper en Roos?
Ik googlede hen net en zie dat ze nog steeds samen zijn, dat vind ik wel verrassend en heel leuk voor ze!
Ik kende een verleidster maar die werd toen weggestuurd toen de koppels mensen moesten elimineren. Was toen heel gedoe over want zij had ontslag genomen bij haar werk voor tempa enzo
HĆØ maar deelname aan het programma is toch niet āwerken voorā? Waarom had ze ontslag genomen?
Omdat ze geen vakantie kon nemen en omdat ze hoopte na haar tempa deelname te kunnen werken als influencer en model vond ze het waard om ontslag te nemen
Dat bevestigd maar weer dat alleen domme mensen meedoen aan zulke programmaās š„²
Ojaaa daās waar ook. Die kwamen elkaar tegen als oude scharrels en toen werden ze daar al meteen helemaal klef maar ook jaloers/bezitterig hahaha, helemaal vergeten.
Ik vond Bibi en Elize wel leuke meiden allebei. En Jokertje vond ik ook leuk haha <3 Kan me nog zo goed herinneren dat hij op een avond bij de uitgang van de club stond en āheee poppieā riep naar een meid en dat er echt nul reactie kwam hahaha arm schaap.