Stel je persoonlijke vraag #30

Haha ik heb ook altijd zoiets iets van, ja ik was 1 keer per week mm haren. Ja ze zijn er gewoon? Ik doe er niks mee behalve 1 keer per week wassen. Dus ja het hangt er maar denk ik.

3 likes

Ik ben nu heel benieuwd hoe jouw morning routine er dan uitziet!

@anon50301661 ik droomde gisternacht zonder grappen nog dat ik meedeed aan rupauls drag race en dat ik (terecht) werd geroast om mijn gestuntel op kitten heels

4 likes

Een woonhuis met meer dan 6 lagen, komt dat echt voor?

Hahaha bestaat er serieus een herken de homo

Voor mij wel. Ik doe zelf ook niks met m’n haar behalve elastiek erin doen. Of kammen als ik uit de douche stap. Telt voor mij ook als “je haar doen” :sweat_smile:

2 likes

Below deck gaat dan ook niet over cruiseschepen maar over charter yachten, die niet aanleggen in krappe havens en daar duizenden mensen afzetten tegelijkertijd.

2 likes

Mijn streven zou the villain zijn maar ben er denk ik te pussy voor. Dus dan denk ik de stoker maar omdat ik de hele tijd dronken ben op een domme manier a la Snookie die een brief in een internetcafé typt.

9 likes

Ik zou er dan zo’n classic reality line als: “I’m not here to make friends” doorheen gooien.

7 likes

Ja dat droge is dus bij mij het probleem! Ik heb zowel met weinig als veel boter geëxperimenteerd, hoog en laag vuur maar het wordt nooit een supergoede pannenkoek. Toch maar blijven oefenen denk ik. Thanks!

1 like

34 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Series & Netflix #3

Een teenring

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind het bij sommige mensen wel mooi, maar niet bij mijn eigen worstentenen.

3 likes

wat heb je liever qua eettafel?

  • ronde tafel
  • ovale tafel
  • vierkante tafel
  • rechthoekige tafel
  • andere vorm (bijv. hexagon)

0 stemmers

En wat heb je irl?

  • ronde
  • ovale
  • vierkante
  • rechthoekige
  • anders (bijv. hexagon)

0 stemmers

Ik heb echt precies géén idee waar de bovenstaande 40 posts over gaan :joy:

9 likes

Heb jij nog snapchat?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Waarvoor gebruik je die.

  • Nudes
  • Ik kan zelf even niks anders bedenken waarom je nog snap zou hebben.

0 stemmers

1 like

Me streaaaak

3 likes

Mijn ouders hebben een tafel in de vorm van een soort blob (het model heet ook echt een blob tafel), ik vind dat ook echt wel wat hebben. Het breekt de ruimte zo lekker

https://www.studio-henk.nl/nl/blogs/blob-tabletop-introduction

12 likes

Wat een leuke vorm en gave naam voor een designstudio :smiley:

1 like

Alle berichten over Below Deck horen thuis in het Series & Netflix #3 topic. Deze berichten worden dan ook hier naar toe verplaatst.

6 likes

Excuses vanuit mij vanuit de below deck hype.

Laat ik er weer een belangrijke poll in gooien.
Ik ben bijvoorbeeld weer begonnen aan divorce en vind dat nog steeds een leuke serie.

Kijk jij series wel eens vaker?

  • Ja
  • Nee
  • Ik kijk geen series

0 stemmers

1 like