Ja je kan minder goed weg, maar je kunt wel vrij wegkijken naar een plek waar geen andere mensen zitten en tegen de zijkant leunen. Aan het gangpad moet je altijd rechtop zitten en kijk je altijd tegen mensen aan/langs mensen welke kant je ook op draait, je kunt je bij het raam een beetje afschermen. Ik vind het daarom ook fijner.
Dat is inderdaad Aken, daar is Karel de Grote overleden en begraven in de lokale kathedraal.
Keulen heeft ook een Dom, maar daar heeft Karel niet zoveel mee te maken
Omdat aan het gangpad allemaal mensen voorbij lopen die bang zijn dat ze omvallen en dan jouw stoel vastpakken
Ik zit graag naast het raampje omdat je dan kan leunen. Vind ik toch wel heel belangrijk op lange vluchten. Ik kan moeilijk zittend slapen en dat leunen/hangen tegen het raam helpt een beetje.
Gangpad is echt heerlijk, zit dan ook altijd lekker schuin met mān voeten in het gangpad. Let natuurlijk wel op of er mensen voorbijkomen maar voelt voor mij wel het meest āvrijā, en ik moet toch altijd wel plassen tijdens een vlucht. Andere stoelen voel ik me mega opgesloten. Raam is alleen fijn als ik naast iemand zit die ik ken. Gangpad gang represent.
Ja gangpad vind ik dus ook chiller omdat je je benen wat beter kunt strekken. Het iets hogere āplafondā is ook fijn. En als je de leuning aan de gangpadzijde omhoogdoet heb je iets meer ruimte (althans zo voelt het haha)
@anon50301661 bc vliegen klinkt echt als de droom, mede hierdoor haha. Hopelijk word ik ook ooit geüpgradeš¤£
Ik heb niets gevoeld van de naald van de vaccinatie (ergens in de verte een klein kriebeltje) terwijl een vriendin de naald vervelend vondā¦.
Heb jij iets gevoeld van de naald?
- Helemaal niets vernomen
- Heeel klein beetje
- Voelde hem wel maar niet vervelend
- Ik vond het een vervelende naald
- Weet ik niet/anders
0 stemmers
Ik voelde de naald niet heel erg, maar had een paar weken daarna nog af en toe dat ik voelde waar ze me hadden geprikt.
de eerste keer voelde ik m totaal niet zitten, de tweede keer wel vrij vervelend
edit: wat @Koda zegt dus, haha
Ik hou niet zo van naalden en denk dat ik het daardoor x 100 voel. Ik heb ook wel eens acupunctuur gehad, zijn ook mini naaldjes die je niet hoort te voelen maar ik vond het echt vreselijk.
Met de vaccinatie ook, ik voelde echt hoe die naald in mijn arm gestoken werd en daarna zoān branderig gevoel van de vloeistof die erin gespoten wordt. Niet chill.
Bij naalden worden mijn zintuigen gewoon hypersensitief ofzo.
Ik voelde de naald niet maar ik voelde wel een soort van pijn/heel onaangenaam gevoel toen ze het vaccin erin spoten
Ja gangpad, ik moet altijd 1000 keer plassen. Maar het liefst zit ik natuurlijk bij het raam met de twee stoelen naast mij leeg (al meerdere keren gebeurd). Lekker languit liggen en onbeperkt naar de wc, is toch ook wel een soort business class light hoor.
Ik was ook super benieuwd naar deze bubbels, ik heb naar dit geluisterd maar ik kon ze helaas niet ontdekken! Wel grappig om ineens bepaalde woorden te herkennen uit het sanskriet die ik van yoga ken.
Ja dit heb ik precies ook gehad! Tijdens acupunctuur zei die man toen ook nog dat ik me niet zo moest aanstellen want deze naalden kun je bijna niet voelen
Zo achterlijk
Wat een lul! Ik vond het ook echt afzien hoor. En die vrouw helemaal verbaasd dat ik na een uur nog niet in slaap was gevallen. Terwijl ik alleen maar hoopte dat ze ze er zo snel mogelijk weer uit zou halen. Wat trouwens ook echt geen feest was.
Ik heb ook meerder keren hardop AUW geroepen, terwijl er naast me mensen in hun hokje inderdaad zachtjes lagen te snurken.
Maar nooit meer hoor.
De eerste voelde ik totaal niet, bij de tweede wel en toen ik dat aangaf (mijn zus was mee en ze zei ādoet het pijn?ā En toen zei ik mwoah voel het wel) zei die man āja maar dat komt want ja bij forsere bovenramen zouden we eigenlijk een langere naald gebruiken omdat je echt in de spier moet komen dus ik heb m er nu wat verder ingedruktā dus eigenlijk zei hij gewoon āje bent dik dus doet het pijnā š„²
Als je bij het raam zit kun je naar buiten kijken (goh) en lekker slapen met je hoofd tegen de zijkant aan. En dan de stoel naast je vrij en bij het gangpad zit iemand die je kent en die niet judgemental is over hoe vaak je gaat plassen
Ik zeg: Jij bent niet goed, joh (ipv ben je gek)
Wtf! Wat een kutopmerking. sommige mensen zijn echt om te janken
Ik zeg meestal āben je mal!ā geloof ik, maar dat is in positieve zin bedoeld altijd, zo van neejoh, ben je mal, natuurlijk wil ik je helpen. ofzoiets.
En āvan de zotteā, ipv gekke.