Ik moet thuis werken en wil niet bekabeld dus ik heb 200 mbs (maar geen glasvezel). Heb letterlijk nooit problemen, maar die had ik mss met 100 mbs niet. En ik vertrouw KPN voor geen cent dat iets dan weer niet fucked up raakt dusja 🥲. Betaal ook echt 55 pm incl spotify premium.
Heb wel het idee dat dit een forumhype is. Snap het zelf ook niet zo, die gekleurde boodschappentassen die je klein op kunt vouwen heeft zo’n beetje iedere winkel.
Voor twee euro ipv dertig
Moet zeggen dat dit wel echt stevige stof is. Ik heb niet zo’n boodschappentas maar wel een klein opvouwbaar rugtasje ervan, er kunnen verrassend veel zware spullen in en gaat niet kapot!
Ik heb deze tassen echt nog nooit van mijn leven gezien, niet buiten en niet op het forum haha
Inderdaad en van een Nederlandse ontwerper, dus snap de haat van anderen niet
Kom je nooit in Rotterdam?
Daar zag ik ze nog veel vaker dan hier (U), komt het ook vandaan, maar ook hier zie ik ze best vaak en/of gewone tasjes van dezelfde ontwerpster.
dit keer 100
Nee, kom ik nooit. Maar ik bedenk me ook dat ik uberhaupt nauwelijks buiten kom, dus dat speelt misschien ook wel mee
Heb je tips voor leuke kanalen waar ze dit laten zien?
Nee hoor. Als je een vot in de kringloop koopt ben je minder kwijt.
@kali ik wil nog steeds 2 overhemden aan elkaar knopen zoals ik in een “What is NY wearing” video heb gezien.
Ik krijg van deze tassen flashbacks naar een foto waarop ons hele gezin in een dierentuin in lekkere 90’s trainingspakken staat. Echt precies dezelfde kleurtjes zo
Hahahaha jaaaa die trainingspakken! Nu weet ik waar dat stofje me aan doet denken.
Een Rotterdam hype bedoel je. Maar dan eigenlijk ook al weer van een paar jaar geleden. Nu dragen nog veel mensen het, maar is het niks nieuws meer ofzo.
Haha echt zo’n boomer reactie
Heb jij van die schoenen die recht eindigen (Ipv rond of een punt, zoals hierboven op de foto van Kali)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja maar draag ze niet want mn tenen vallen er gewoon overheen
ik gebruik die van mij denk ik al een jaar of 10, en als ze kapot gaan kun je ze langsbrengen of opsturen dan wordt de tas gerepareerd
dus ik vind het het geld wel waard
& voor de liefhebbers, ze hebben op koningsdag altijd sale
Ja, bij sommige heb ik die associatie ook en dan wil ik er stiekem ook een jasje van hahaha. Ik hou hier echt van
Lillek