Stel je persoonlijke vraag #30

Als je je tanden 's ochtends poetst, wanneer doe je dat?

• Voor het ontbijt
  • Na het ontbijt

0 stemmers

• Ik poets ervoor en daar zit ± een uur tussen
  • Ik poets ervoor en daar zit GEEN uur tussen
  • Ik poets erna en daar zit ± een uur tussen
  • Ik poets erna en daar zit GEEN uur tussen

0 stemmers

Ik poets dus altijd mijn tanden direct na het ontbijt anders red ik het echt niet op tijd te zijn voor werk. Maar volgens mij is het advies nog steeds dat er eigenlijk een uur tussen je ontbijt en tandenpoetsen in moet zitten; dus hoe doen jullie dat?!

30 minuten toch?

7 likes

Ik ontbijt pas op mijn werk, dus ik poets thuis mijn tanden direct als ik uit de douche kom en dan zit er in mijn geval makkelijk anderhalf uur tussen. Ook als ik thuis aan het werk ben, eet ik niet meteen nadat ik ben opgestaan.

5 likes

Jup. Maar ja, als een workout van 5 dagen per week niet werkt, dan werkt veel niet, gok ik. Dus jammer dan hoor.

Oh echt? Dat maakt het al realistischer haha. Maar alsnog ga ik er niet eerder voor opstaan :sweat_smile:

Oke dan een nieuwe
Zit er een half uur tussen je ontbijt en tandenpoetsen?

• Ja minimaal een half uur
  • Nee geen half uur

0 stemmers

Oeps hij is anoniem.

Zit bij mij meer dan een half uur tussen maar meer omdat ik thuiswerk en ontbijt tijdens werk en vervolgens pas om 11:30 ofzo realiseer dat ik mn tanden nog niet gepoetst heb 🥲

1 like

Hangt er vanaf hoe lang ik in bed ben blijven liggen haha. Ontbijten is meestal het eerste dat ik doe 's ochtends en tandenpoetsen doe ik als laatste voor ik de deur uitga. Als ik er netjes op tijd uitga zit er iets van drie kwartier tussen, als ik snooze red ik het half uur niet altijd

Is het dan niet gewoon omdat je wat zwaarder moet trainen dan je nu doet? Want als je 5 dagen per week je triceps traint lijkt het me inderdaad gek dat je nog geen verschil merkt.

2 likes

:rofl: Nou ja, het is gewoon zware post sjouwen, dus zijn verder geen oefeningen ofzo. Ook helemaal geen zin in, haha.

Als ik thuis ben zit er een half uur tussen eten en tandenpoetsen. Als ik ga werken heb ik haast en ben ik op minder dan 15 minuten uit de badkamer.

Nog even accupunctuur, ik ben bij 5 verschillende mensen geweest die dit deden, deed allemaal even veel pijn. Ik deed dit om mij te ontspannen maar lag verkrampt op die tafel tot die naalden er terug uit waren. Ik moet wel zeggen dat ik een enorme naaldenfobie heb.

Van vrienden moet ik grote tv’s kopen en extreem snel internet. Voor de glasvezelmensen: hoeveel bps abo heb je?

• 50
  • 100
  • 200
  • 500
  • 1000
  • ik heb geen glasvezel
  • geen idee
  • _ < 50
  • _ > 1000

0 stemmers

1 like

Ik heb het grootste internet/tv pakket dat mijn provider heeft, maar heb personeelskorting want anders zou ik echt niet zo’n duur abonnement nemen :joy:

Wij hebben het snelste wat er is en dat is echt nutteloos als je niet werkt met enorme (video)bestanden.
Merk voor persoonlijk internetgebruik echt 0 verschil met ons oude niet-glasvezel internet.

In een klein huishouden waar geen gekke dingen gedaan worden heb je aan 50 of 100 mbit/s echt meer dan genoeg.

Ik ben alleen en stream wel veel films en spotify. Dan zou 100 mbits volstaan lijkt me. Maar een vriend van mij denkt zeker dat ik over een maand een Twitcher ben of zo en daarnaast heel Wikipedia ga downloaden.

1 like

Ik neem aan dat zij dan voor jou betalen als ze eisen durven te stellen aan JOUW tv en JOUW internet?

5 likes

Dat is omdat mannen als ze eindelijk een eigen huis hebben hun halve budget uitgeven aan een dikke tv, geluidsinstallatie en custom pc en dan voor de rest bij Ikea de goedkoopste meuk halen en dan 5 jaar leven in een nagenoeg leeg huis met oncomfortabele meubels maar wel een hele dikke gaming set up.

27 likes

Welke tas vinden jullie het leukst?

Vind ze eigenlijk alledrie wel heel leuk!

(Heb je geen küt aan natuurlijk)

4 likes

Is toch geen hype (meer)?

@Marsepein ik vind ze ook alledrie leuk!

1 like