Stel je persoonlijke vraag #30

Lijkt wel of ie er bijna uit valt hahaha

7 likes

Oogt comfortabel als je er eenmaal in ligt, maar erin of eruit komen is waarschijnlijk een hel.

5 likes

Vind je het irritant als iemand redelijk dicht achter je fietst?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je het nog irritanter als het hard waait en die persoon je duidelijk gebruikt als windscherm?

• Ja
  • Even irritant
  • Allebei niet irritant

0 stemmers

Ga je dan langzamer fietsen of zelfs stilstaan tot diegene wel langs je moet?

• Jazeker, elke keer
  • Soms
  • Nee hoor fiets maar lekker achter me

0 stemmers

Vanavond deed zo’n moeke met n kind voor- en achter met een kop als een tomaat dat en ik vond het een beetje zielig dat ze zich al dood trapte in de harde wind maar toch dacht ik ja lekker profiteren ik ben je Tour de France teamgenoot niet, dus toen ging ik superzachtjes fietsen echt stapvoets en zij ook dus dat vond Ik helemaal irritant want dat deed ze heel duidelijk omdat ze achter me wilde blijven en toen ze me nog steeds niet inhaalde ging ik stil staan tot ze me voorbij was maar dat deed ze ook duidelijk met tegenzin.

Heb wel netjes gewacht tot ze verder was en niet achter haar geplakt

Zouden jullie haar dicht achter je laten?

• Nee zeg wat irritant
  • Ja geen last van toch
  • Ja ik vind het wel irritant maar ook zielig dus zou d’r laten

0 stemmers

1 like

Iedereen die te dicht achter me staat, loopt, rent of fietst mag zo snel mogelijk oprotten. Move along, leave me alone.

11 likes

1,5 meter, minstens

1 like

Ik heb er echt nog nooit over nagedacht dat iemand mij zou gebruiken als windscherm als ze met harde wind dicht achter me fietsen.

11 likes

Zou het ook irritant vinden maar zou dan eerder even een sprintje trekken dan dat ik stil zou gaan staan.

5 likes

Hahaha ja dat lukte me conditioneel niet zo goed :cry:

3 likes

Ik werd laatst van achter geterroriseerd door een bakfiets vol kinderen. Anne-Fleur en Storm waren lekker aan het krijsen terwijl mamma lekker aan het bellen was en 2 a 3 keer tegen mij aan fietste. Kreeg echt zin om haar wat aan te doen.

7 likes

Ik scheld, roep, en passive agressive bel me een ongeluk. Ook van die mensen die midden op het fietspad gaan wandelen met hun kroost. Dan vraag ik me echt af ze hebben bedacht dat dat een strak plan is.

4 likes

Als ik moet poepen moet ik echt NU poepen maar als m’n vriend moet poepen kan hij het nog best uren ophouden. Hij zegt dat ik net een kind ben dat z’n poep niet kan inhouden 🥲

• Ik moet ook direct poepen
  • Ik kan het best uren ophouden
  • Ligt aan de situatie
  • Anders, namelijk …

0 stemmers

1 like

Ooit moeten slapen in een hangmat die niet helemaal lang genoeg uitgehangen kon worden. Zelden zo kut geslapen en brak wakker geworden. Dit lijkt er wel een beetje op.

2 likes

Als je ‘s ochtends uit bed opstaat. Heb jij dan pijn aan je lichaam?

• Ja, ik heb meestal pijn aan verschillende lichaamsdelen
  • Ja, ik heb meestal pijn aan een lichaamsdeel
  • Ik heb soms pijn aan mijn lichaam
  • Nee, ik heb dit nooit
  • Anders

0 stemmers

Ik heb dus altijd pijn, maar vraag me af of dat ‘normaal’ is.

1 like

Ik zag net dit nieuwsbericht en dacht bij het lezen van de kop dat het over individuele personen ging (is dus niet zo), dus nu wel benieuwd:

• Ik vind dit een goede maatregel van de banken
  • Ik twijfel of ik dit vind kunnen/vind het op het randje
  • Ik vind dit niet kunnen
  • Zouden ze ook bij individuen mogen doen
  • Zouden ze niet bij individuen mogen doen
  • Ik heb hier geen mening over
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Ja dat gevoel had ik ook een beetje! Maar ik heb inderdaad geen idee wat daar de regels over zijn en wat wel/niet mag. Als je het extremer doortrekt kan ik me voorstellen dat je als bank bijvoorbeeld geen terreurorganisatie wilt faciliteren?

Edit: oh zie nu dat jij ook al criminele organisaties noemt, in eerste instantie overheen gelezen! Vind het op zich wel interessant, weet iemand hier toevallig meer over?

1 like

Ik vroeg me net ook al af hoe dit zit, want die kop is redelijk sensationeel ingestoken. Beetje olie op het vuur weer van alle anti-vaxxers, maar ga er ergens van uit dat het wat genuanceerder ligt of er regelgeving is

3 likes

Mijn antwoord is puur gebaseerd op mijn haat richting mensen zoals ‘s lands idioot Willem Engel en dat soort imbecielen. Die zullen toch ook vast anti alles zijn, dus ook anti bank/corporate/kapitalisme. Kun je ook handig zonder bank :tipping_hand_woman:

2 likes

Haha ja dat sentiment kan ik me wel voorstellen. Lijkt me in de praktijk wel een slecht idee, door iemand een bankrekening te weigeren plaats je iemand toch in zekere mate (nog verder) buiten de maatschappij en dat lijkt me in dit soort gevallen best gevaarlijk

Ik kan persoonlijk geen nuance meer toepassen XD. Scheelt dat ik geen journalist ben en bij geen enkele bank iets te zeggen heb (en het nooit zou gebeuren voor particulieren, op die grond). Van mij mogen die mensen sowieso verplaatst worden naar zo’n onbewoond expeditie robinson eiland, doeiii en ga daar lekker jager/verzamelaartje spelen zonder vaccins en moderne wetenschap.

3 likes

Neem jij altijd badjassen mee uit een hotel/overnachting ergens?

• Nooit gedaan
  • Weleens gedaan
  • Altijd
  • Er waren geen badjassen waar ik ben geweest

0 stemmers