Stel je persoonlijke vraag #30

Voor de geïnteresseerden wbt het banken-verhaal: dit is het uitgebreidere artikel van NRC. Heb het zelf nog niet helemaal gelezen maar lijkt op het eerste gezicht wel interessant

@anon50301661 Ja dit is inderdaad ook net wat ik er arelaxed aan vind. Nu is het inderdaad een groep waar ik zelf ook op tegen ben maar als dat niet gereguleerd wordt hangt het dus echt af van de meningen van een (neem ik aan) kleine groep invloedrijke mensen. Best eng wel eigenlijk?

3 likes

Ja en dan wel roepen HaLlO iK lOoP hIeR mEt KiNdErEn!!!
Ja lol jij bent de ouder zorg er lekker zelf voor dat de kans op een ongeluk minimaal is

6 likes

Als ik Willem Engel zou vaccineren of zelfs alleen maar spotten op een vacc-locatie zou ik daar met liefde mijn baan voor kwijtraken en klikken aan de media. Laten we hopen dat áls hij zich laat vaccineren, dit gauw naar buiten komt.

4 likes

en dan terugroepen: tien punten als ik de jongste raak!

1 like

Heb altijd schrik dat het hotel alsnog een rekening opstuurt voor de badjassen of het verrekent van mijn kredietkaart.

4 likes

Wil jij zwemmen in Bacardi lemon?

• Ja met Mart
  • Ja maar zonder Mart
  • Nee

0 stemmers

Herkenbaar en dan mij de schuld geven dat ik niet oplet. HALLO, jij en je kinderen nemen de hele stoep in beslag!

Waar ik woon ook zo’n hekel aan heb is dat de meeste mensen hier ook geen richting aan geven als ze af willen slaan. Bij sommige mensen denk ik echt denk zelf eens goed na wat je doet.

Ik kan het eerste halfuur niet praten omdat ik dan keelpijn heb. Vraag me ook vaak af of dat normaal is.

1 like

Dat lijkt me ook vervelend zeg!

Een bank mag zelf bepalen wat voor klanten ze willen, en mogen bedrijven weigeren omdat de activiteiten niet passen bij de bank (of offboarden als blijkt dat bedrijfsactivtiteiten zijn gewijzigd en daarom niet meer passen bij de bank). Triodos hanteert bijvoorbeeld dit:

image

18 likes

Wie de fuck is Mart

9 likes

Wil je niet weten, trust me

4 likes

Ben jij die ene Nederlander die dit lied niet kent?

Pleased to meet you.

5 likes

Ik dacht dat het ging over Mart Smeets

30 likes

Had ik het maar niet gevraagd, dan had ik heerlijk in onwetendheid verder kunnen leven… vreselijk.

1 like

Wat vind je erger/viezer?

• Op een naaktslak staan
  • Op een normale slak staan

0 stemmers

1 like

Bij een normale slak voel je ook nog dat hele huisje breken onder je voet :face_vomiting: dan liever een naaktslak splashen.

4 likes

Ben je dit jaar met het vliegtuig geweest?

• Ja, 1x (heen en terug)
  • Ja, meer dan 1x of ik ben al geweest en er staat nog een vlucht op de planning
  • Nee, maar ga ik nog wel doen
  • Nee, ik twijfel nog
  • Nee, ga ik ook niet doen

0 stemmers

Ik ben echt een Radio 2 fan omdat het zulke gezapige ouwe lullenmuziek is en dat is wel echt mijn genre. Maar zelfs zij hebben dit nummer al eens gedraaid.

2 likes

Helaas wel.