Ik woon naast een ziekenhuis dus ik denk ook zoiets, ook bijna dagelijks een traumaheli
Ik wilde ooit een fiets kwijt, dus die liet ik bij de bushalte staan. Duurde echt weken voor die gestolen was. Was wel in een dorp.
Ik heb 2 maanden in een niet al te goede buurt in Amsterdam een fiets gebruikt die ik nooit op slot zette op het station. Af en toe was ie weg en af en toe was ie er weer
(Ik kon ook prima lopen, maar als ie er stond was het wel een fijne verrassing). Vond 2 maanden nog best lang voordat de fiets echt weg was.
Als jij naar de kapper gaat om te knippen en verven (1 kleur, geen highlights of balayage ofzo) hoeveel ben je dan kwijt?
- Doe ik nooit
- Ong 50 euro
- Ong 75 euro
- Ong 100 euro
- Ong 150 euro
- Ong 200 euro
- Ong 250 euro
- Ong 300 euro
- Meer dan 300
0 stemmers
Ik vind mijn kapper echt te duur maar is de enige die nog nooit mijn haar heeft verpest + je krijgt een handmassage en hot stone enzo
maar ik ben vanaf volgende week weer een arme student die dit niet kan afforden
Ik ben echt te gierig om mijn haar te verven
Ik was rond de 100 euro kwijt meestal, maar ik had felle/afwijkende kleuren
Wat doen ze met die hotstone dan? Je handen of je rug?
Is met die masages erbij natuurljjk wel meer dan gewoon verven en knippen en klinkt wel heel fijn eigenlijk!
Je nek! Na het wassen van je haar. Maar niet zo lang hoor.
Mijn ex heeft wel geprobeerd in te breken in mijn huis. Op klaarlichte dag met een koevoet, dus dat viel mân buren gelukkig wel op. En op dat moment was het nog niet mân ex 
Ligt eraan. Als het een donkere kleur is dan ongeveer 200. Als het gebleekt moet worden dan 300. En balayage zit daar tussenin. Maar mijn kapper is super duur dus ik laat het alleen knippen daar.
Ja gewoon verven, dus 200 dan idd. Voor balayage ben ik ook 300 kwijt
zoo duur
Stel je had 1000 euro om mee te overleven, je hoeft er geen huur en gas etc mee te betalen maar wel het overige: telefoon, zorgverzekering, auto/ov, boodschappen etc. Hoelang zou je het hiermee redden?
- 1 maand
- 2 maanden
- 3 maanden
- 4 maanden
- 5 maanden
- 6 maanden
- 7 maanden
- 8 maanden
- 9 maanden
- 10 maanden
- Meer dan dit (ik geloof je niet)
0 stemmers
Dus je fiets werd âgeleendâ en diegene bracht het dan altijd netjes terug?
Eigenlijk 2,5 maand. Dat is voor mij gebruikelijk dan. Kan wel heel zuinig doen qua boodschappen en ov enzo, dan kan 3 maanden ook wel.
Edit; onee ik heb geen rekening gehouden met abonnementen, streaming en sport. En ook niet met drogisterij/zorgkosten buiten zorgverzekering om. Luxe dingen als uiteten enzo had ik sowieso al buiten beschouwing gelaten.
Echt benieuwd wat mensen voor kasboek hebben die hier 3 maanden mee kunnen doen.
Als ik mân normale leven zou leiden een maand of 3, als ik moest rekken zou ik wel een heel stuk langer redden
Hoe zou je rekken? Goedkoper eten? Off ook abboâs oozeggen en?
Goedkoper boodschappen doen, minder geld uitgeven aan eten/drinken buiten de deur, ov en dingen als de bioscoop
Drie maanden lijkt me al erg krap, hoe doen mensen dat?
Zonder huur zijn mijn vaste lasten (dus zonder boodschappen) al tegen de 400 euro, en daar zit echt niets geks tussen.
Gewoon zorg/studieschuld/telefoon/internet/uitvaartverzekri g/inboedelverzekering/doorlopende reisverzekering/gemeentelijke lasten /eigen risico zorg/OV/sportschool
2 maanden zou echt max zijn, en dan hou ik nog maar 200 euro om 8 weken van te eten.
Maar waar ga je al die tijd je vaste lasten van betalen dan? Ik snap het echt niet 
Ja haha, tenminste ik denk dat het steeds dezelfde persoon was want om 3 was de fiets er nooit en als ik om half 5 terug kwam wel.
Maarja ik had die fiets ooit gekocht voor een 10tje na uitgaan dus het was sowieso een gejatte fiets al, vandaar dat ik hem ook niet op slot zette want ik had al een eigen fiets