Stel je persoonlijke vraag #30

Weet jij uit je hoofd welke smaak bij welke kleur Tony’s hoort?
  • Nope
  • Alleen m’n favoriet
  • Wel van een paar ja
  • Van (bijna) allemaal

0 stemmers

1 like

Ja gewoon Lipton met prik! Bacardi razz met fanta is net een raketje, ook lekker.

2 likes
Je huurt een appartement. Wat heb je liefst?
  • Gelijkvloers met tuin
  • 1e verdiep met balkon en mooi uitzicht

0 stemmers

Als het een appartement is dan kijkt de verdieping erboven dus in je tuin. Zou echt niet kunnen ontspannen haha

7 likes

Wentworth Miller sinds autisme diagnose omdat ik benieuwd ben wat hij daar evt over schrijft en hoe dat de stigmatisering zou kunnen beïnvloeden.

2 likes

Ah ja zo lekker :heart_eyes: ik dronk dragonberry ook wel eens met cassis. Zo jammer dat ie eruit is

@Spaarlamp ah ben benieuwd zal het van het weekend eens proberen haha

1 like

Omg spijt dat ik dat nooit geprobeerd heb, klinkt als een vet goed idee

1 like

Verkade is mijn favoriet. Geen idee ook wat ik precies niet lekker vind aan Tony’s, het heeft een specifieke smaak waar ik echt niks aan vind.

1 like

Ik voel me echt een zeikerd met een appartementje met tuin in een grote stad, maar ben er eigenlijk helemaal niet meer zo blij mee haha :’)
Bij mij ligt de tuin een stuk lager dus dan moet je via een steile, oncomfortabele trap (zo’n metalen, geroosterd met gaten) naar buiten. Ik was eerst blij met de tuin maar door die trap ben ik toch veel minder buiten dan ik had verwacht, want ik hou er juist van als binnen en buiten soort van in elkaar overlopen en dat is dus niet zo. Mijn hond kan ook niet zelf die trap af dus die moet elke keer getild worden en ik voel me inderdaad bekeken door al mijn bovenburen zoals iemand hierboven al zei. Nu zou ik dus veeel liever in een appartement met een balkon wonen, lijkt me heerlijk als je in de zomer gewoon je balkondeuren kunt openzetten en op blote voeten van binnen naar buiten en weer terug kan.

10 likes

Love alle tuinen maar ik wil niet meer op de begane grond wonen omdat ik me dan niet veilig voel. Dus dan maar een balkon en dan neem ik wel ergens een moestuin ofzo.

Aan de ene kant zou ik heel graag gelijkvloers wonen en een tuin hebben dus een bungalow met tuin klinkt geweldig. Aan de andere kant hou ik ook van een uitzicht dus dan heb ik het appartement weer graag op een hogere verdieping met terras. Maar met je boodschappen of met je zware koffer al die trappen op tot je bij het uitzicht bent is weer niet leuk dus toch liever die bungalow. Of als je een lift hebt liever hoog. Het heeft beide voor- en nadelen!

Als er nooit een fiets van je is gestolen, heb je dan wel echt geleefd?
(Grapje)

18 likes

Ik hoor denk ik ongeveer 5 keer per dag een sirene :sweat_smile:

4 likes

Ik woon naast een ziekenhuis dus ik denk ook zoiets, ook bijna dagelijks een traumaheli

3 likes

Ik wilde ooit een fiets kwijt, dus die liet ik bij de bushalte staan. Duurde echt weken voor die gestolen was. Was wel in een dorp.

10 likes

Ik heb 2 maanden in een niet al te goede buurt in Amsterdam een fiets gebruikt die ik nooit op slot zette op het station. Af en toe was ie weg en af en toe was ie er weer :joy: (Ik kon ook prima lopen, maar als ie er stond was het wel een fijne verrassing). Vond 2 maanden nog best lang voordat de fiets echt weg was.

16 likes

Als jij naar de kapper gaat om te knippen en verven (1 kleur, geen highlights of balayage ofzo) hoeveel ben je dan kwijt?

• Doe ik nooit
  • Ong 50 euro
  • Ong 75 euro
  • Ong 100 euro
  • Ong 150 euro
  • Ong 200 euro
  • Ong 250 euro
  • Ong 300 euro
  • Meer dan 300

0 stemmers

Ik vind mijn kapper echt te duur maar is de enige die nog nooit mijn haar heeft verpest + je krijgt een handmassage en hot stone enzo :slightly_smiling_face: maar ik ben vanaf volgende week weer een arme student die dit niet kan afforden

1 like

Ik ben echt te gierig om mijn haar te verven

3 likes

Ik was rond de 100 euro kwijt meestal, maar ik had felle/afwijkende kleuren

1 like

Wat doen ze met die hotstone dan? Je handen of je rug?
Is met die masages erbij natuurljjk wel meer dan gewoon verven en knippen en klinkt wel heel fijn eigenlijk!

1 like