Als je dik bent is wildplassen echt lastig. Ik kan mn kut niet zien, dus moet maar gokken
Maar vraag je je niet af hoe het is voor degene die achter je zit? Die ontneem je zoveel ruimte terwijl dat vaak al zo minimaal is. Misschien heeft die persoon ook wel veel pijn en dankzij jou dan nog minder comfortabel.
Is een plastuit dan beter/lijkt je dat handiger? Of is het beide niet echt een optie?
Nee ik wist niet eens dat mensen dat doen. Ligt er misschien aan dat ik voornamelijk vluchten van 10+ uur heb gevlogen waarbij het denk ik meer geaccepteerd is om je stoel naar achter te doen? Omdat de lichten dan ook uitgaan en mensen slapen. Ik heb ook echt nog nooit gehad dat diegene voor me het aan mij vroeg, of mensen om mij heen.
Ik vlieg ook bijna alleen 10+ uur en vind het juist normaal om te vragen haha. Ik ben zelf ook krakkemikkig dus het is zeer oncomfortabel als diegene voor me juist de stoel helemaal naar achteren knalt. Heb altijd iets van doe beetje middenweg dat je allebei nog semi decent kan zitten.
Moet wel zeggen dat ik juist daardoor vaak ook probeer een stoel te boeken zonder iemand voor me. Weg van de minste weerstand.
Nee dat is juist nog lastiger want die moet ik dus op de gok goed gebruiken snap je, terwijl dunne mensen dat kunnen zien.
Ja ik zag er vandaag dus een Tiktok over voorbij komen, dat diegene het irritant vond. Heb al lang niet gevlogen maar weet wel dat ik me er weleens aan heb geërgd - bijv als iemand dat direct deed - maar dat ik het zelf ook weleens heb gedaan zonder te vragen, en soms wel. De ene vlucht zit je met relaxtere (onbekende) mensen, klets je ook met elkaar. Toen had ik er alweer te lang over nagedacht haha. Was er daarom dus wel oprecht benieuwd naar, en poll geeft ook wisselend beeld
Hoeveel mensen kunnen wel hun kut zien? Die zit toch redelijk onderaan het lijf. Of hoe bedoel je dat?
Ik kan ook niks zien bij het scheren bijvoorbeeld (venusheuvel ook niet), mijn slanke vriendinnen wel, dus ik dacht dat ze dat dan ook wel konden bij wildplassen? Maar misschien niet oeps
Ik kan tussen mân benen kijken als ik voorover buig en mân venusheuvel zie ik gewoon als ik sta en naar beneden kijk.
Denk dat veel mensen dat wel kunnen zien
@Luzarl ja venusheuvel is makkelijker maar mijn poenie heb ik nooit echt kunnen zien, misschien was ik dan niet lenig genoeg (nu sowieso te dik daarvoor dan haha). Maar heeft dat te maken met het kunnen richten?
Ik weet wel waar ik ongeveer uit plas dus daarom kan ik wel richten. Het hurken is een groter probleem.
Ik denk dat je het ook wel op de gok kan doen ja, je weet bij je eigen lijf wel waar alles zit neem ik aan in de meeste gevallen.
Ik ben niet méga lening ofzo maar kan wel platte handen op de vloer dus misschien helpt dat een beetje? Idk maar kan alles wel zien zitten, best handig met scheren enzo maar verder Boeie kan dat vast ook niet meer over 15 jaar.
Nou als je dus alles kan zien kan je denk ik wat makkelijker sturen? Maar misschien lul ik maar wat
Ik heb gisteren voor het eerst in mijn volwassen leven gewildplast en ik was niet bezig met kijken naar waar het uit kwam, eerder met waar het terecht kwam. Dus ik weet niet of zichtbaarheid een issue is waar je je zorgen om hoeft te maken.
Maar bij wildplassen zit je toch op je hurken en gaat het plassen verder vanzelf zonder dat je ernaar hoeft te kijken zeg maar?
Ja idk zoals ik al zei ik ben dik dus ik dacht misschien is het bij dunne mensen anders? Maar dat hoeft niet zo te zijn, het was gewoon een gedachte
Val in slaap als een baby, word niet tussendoor wakker en als ik dan om 5 uur aangeschoten ga slapen word ik 10 uur klaarwakker wakker.
Slaap dus wel korter dan normaal maar wel direct in slaap (lukt me anders zelden) en geen tussendoor wakker zijn, dus Iâll take it.
Jaaaa als ik lichtjes aangeschoten ben val ik ook meestal slecht in slaap, dan voel ik het fysiek draaien en ben ik te druk om te slapen ofzo
Wat wel élke keer werkt als ik niet in slaap val (en dat is dus eigenlijk altijd gewoon nuchter) is beginnen bij je grote teen en dan bewust alle spieren ontspannen en ff 10 seconden per lichaamsdeel daarop focussen dus, teen, voet, enkel, onderbeen, bovenbeen, bekken, lage rug, midden van je buik, onderarm, bovenarm, schouders, nek of wat dan ook als een natuurlijke volgorde voelt.
Dan voel ik mezelf zwaar worden en versmelten met mân matras.
Misschien helpt het jou ook.
- Ik vind dit geweldig
- Ik vind dit vreselijk
- Ik vind dit neutraal
0 stemmers
Het is een jurk voor zover dat niet duidelijk is hahq