Stel je persoonlijke vraag #30

Never forget de slaande ruzie die tijdens een busreis ontstond toen twee Engelse jongens hun stoel naar achter deden. De Waalse dames daarachter gingen uit hun plaat en wisten niet van ophouden. Één van die stoelen ging zelfs kapot :flushed:

Ik vond het sneu voor die jongens, die van Londen via België en Nederland naar Duitsland reisden en heel even een oog dicht wilden doen. In plaats daarvan werd heel de bus 's nachts wakker gehouden door een ruzie die in het Frans en Engels werd gevoerd. Ik heb uiteindelijk die jongens aangeboden om van plek te wisselen (na overleg met mijn buurvrouw die haar stoel ook niet perse naar achteren hoefde te zetten) en toen ging de vrouw achter mij los op mij omdat die stoel nog niet naar voren was gezet terwijl ik op de snelweg toch echt eerst mijn aandacht had bij gaan zitten en mijn gordel omdoen :expressionless:

1 like

Ik doe hem altijd maar een mini beetje naar achter, meer vind ik aso. En met eten zet ik het altijd recht op

2 likes

Zeg eens eerlijk heb jij het liedje ‘ik ga zwemmen’ ook in je hoofd zitten? Ik wel namelijk en heb dat liedje nog nooit zelf opgezet haha. :expressionless:

• Ik heb hem ook in mijn hoofd zitten
  • Ik heb hem niet in mijn hoofd zitten
  • Ik heb geen idee waar je het over hebt

0 stemmers

Het even melden inderdaad, maar ik ga geen toestemming vragen.

2 likes

Ik heb dit lied tot nu toe succesvol weten te ontwijken, en ben daar erg tevreden mee.

24 likes

Ja vind dit dus ook echt mega aso. Naar achteren is prima tijdens de nacht, maar ik hoef je niet te vlooien. Zet dan gewoon mn knieën erin tot ze beetje naar voren gaan, joe joe.

8 likes

Dit moet misschien in een biecht, maar als iemand direct naar achter gaat terwijl ze mini zijn en ik daardoor met m’n knieën in m’n nek kom te zitten, hou ik altijd de stoel tegen met mn knieën

10 likes

De hele dag :sob::sob:

2 likes

ik haat vliegen en ga er alleen in als het echt moet. Ik moet dan ook echt rechtop zitten om 'alert ’ te blijven. Whaha, wat een onzin ook eigenlijk.

1 like

Ja dit deed ik dus ook, kreeg hierdoor ruzie en daar zijn ze in het vliegtuig echt zo mee klaar. Ik moest de stoel naar achteren laten gaan. Maar heb echt heel vaak tegen die stoel aangestoten met mijn knieën

2 likes

Ik had laatst een lange vlucht met KLM. Zij pakten het wel goed aan. Het was een nachtvlucht dus vrijwel iedereen had zijn stoel naar achter. Toen we ontbijt kregen, gingen de stewardessen iedereen langs om te zeggen dat de stoelen rechtop moesten. Daarna mochten de stoelen ook niet meer naar achter

10 likes

Ik ken maar een zin. En die zin is irri

2 likes

Ik kom er nu pas achter dat de stoel wel of niet naar achter doen blijkbaar een hot issue is :flushed:

Ik heb heel erg last van rugpijn maar dat kan je niet aan mij zien. Ik heb pas nog overdag 5 uur gevlogen met de stoel de hele tijd naar achter want dat was het meest comfortabel, en dan nog had ik veel pijn. Ik zou het echt heel rot vinden als iemand dan zijn knieën in mijn stoel zou zetten omdat ik er jong en gezond uit zie :sob:

1 like

Heb jij wel eens een plastuit/shewee gebruikt?

• Ja, was handig :thumbsup:
  • Ja, was niet handig :thumbsdown:
  • Nee

0 stemmers

Nee maar ik denk zooo vaak “had ik maar een plastuit”. Ik kan namelijk echt niet wildplassen, snap niet hoe vrouwen dat kunnen doen als ze een broek dragen. Ik kan ondertussen wel heel lang m’n plas ophouden door jarenlange training

11 likes

Ik plas ook echt gegarandeerd mezelf onder ik heb geen controle over die straal hoor??

Nee maar mijzelf kennende plas ik mezelf alsnog helemaal onder met zo’n ding

3 likes

Paar keer handig, ging ook paar keer mis. Maar dat lag waarschijnlijk aan mij.

1 like

Nee man gewoon wildplassen. Gewoon zorgen dat je kut bijna de grond raakt en naar achter mikken!

11 likes

@LaPetiteRobeNoire Dit. En jezelf strategisch positioneren. Kijk even hoe de grond afloopt, zodat het van je af stroomt. En er dan gewoon vol overgave voor gaan.
Pro tip: even checken of je niet in een mierenhoop bent gaan zitten. (zeg ik helaas uit ervaring)

5 likes