Ik ken maar een zin. En die zin is irri
Ik kom er nu pas achter dat de stoel wel of niet naar achter doen blijkbaar een hot issue is
Ik heb heel erg last van rugpijn maar dat kan je niet aan mij zien. Ik heb pas nog overdag 5 uur gevlogen met de stoel de hele tijd naar achter want dat was het meest comfortabel, en dan nog had ik veel pijn. Ik zou het echt heel rot vinden als iemand dan zijn knieƫn in mijn stoel zou zetten omdat ik er jong en gezond uit zie
Heb jij wel eens een plastuit/shewee gebruikt?
- Ja, was handig
- Ja, was niet handig
- Nee
0 stemmers
Nee maar ik denk zooo vaak āhad ik maar een plastuitā. Ik kan namelijk echt niet wildplassen, snap niet hoe vrouwen dat kunnen doen als ze een broek dragen. Ik kan ondertussen wel heel lang mān plas ophouden door jarenlange training
Ik plas ook echt gegarandeerd mezelf onder ik heb geen controle over die straal hoor??
Nee maar mijzelf kennende plas ik mezelf alsnog helemaal onder met zoān ding
Paar keer handig, ging ook paar keer mis. Maar dat lag waarschijnlijk aan mij.
Nee man gewoon wildplassen. Gewoon zorgen dat je kut bijna de grond raakt en naar achter mikken!
@LaPetiteRobeNoire Dit. En jezelf strategisch positioneren. Kijk even hoe de grond afloopt, zodat het van je af stroomt. En er dan gewoon vol overgave voor gaan.
Pro tip: even checken of je niet in een mierenhoop bent gaan zitten. (zeg ik helaas uit ervaring)
Als je dik bent is wildplassen echt lastig. Ik kan mn kut niet zien, dus moet maar gokken
Maar vraag je je niet af hoe het is voor degene die achter je zit? Die ontneem je zoveel ruimte terwijl dat vaak al zo minimaal is. Misschien heeft die persoon ook wel veel pijn en dankzij jou dan nog minder comfortabel.
Is een plastuit dan beter/lijkt je dat handiger? Of is het beide niet echt een optie?
Nee ik wist niet eens dat mensen dat doen. Ligt er misschien aan dat ik voornamelijk vluchten van 10+ uur heb gevlogen waarbij het denk ik meer geaccepteerd is om je stoel naar achter te doen? Omdat de lichten dan ook uitgaan en mensen slapen. Ik heb ook echt nog nooit gehad dat diegene voor me het aan mij vroeg, of mensen om mij heen.
Ik vlieg ook bijna alleen 10+ uur en vind het juist normaal om te vragen haha. Ik ben zelf ook krakkemikkig dus het is zeer oncomfortabel als diegene voor me juist de stoel helemaal naar achteren knalt. Heb altijd iets van doe beetje middenweg dat je allebei nog semi decent kan zitten.
Moet wel zeggen dat ik juist daardoor vaak ook probeer een stoel te boeken zonder iemand voor me. Weg van de minste weerstand.
Nee dat is juist nog lastiger want die moet ik dus op de gok goed gebruiken snap je, terwijl dunne mensen dat kunnen zien.
Ja ik zag er vandaag dus een Tiktok over voorbij komen, dat diegene het irritant vond. Heb al lang niet gevlogen maar weet wel dat ik me er weleens aan heb geƫrgd - bijv als iemand dat direct deed - maar dat ik het zelf ook weleens heb gedaan zonder te vragen, en soms wel. De ene vlucht zit je met relaxtere (onbekende) mensen, klets je ook met elkaar. Toen had ik er alweer te lang over nagedacht haha. Was er daarom dus wel oprecht benieuwd naar, en poll geeft ook wisselend beeld
Hoeveel mensen kunnen wel hun kut zien? Die zit toch redelijk onderaan het lijf. Of hoe bedoel je dat?
Ik kan ook niks zien bij het scheren bijvoorbeeld (venusheuvel ook niet), mijn slanke vriendinnen wel, dus ik dacht dat ze dat dan ook wel konden bij wildplassen? Maar misschien niet oeps
Ik kan tussen mān benen kijken als ik voorover buig en mān venusheuvel zie ik gewoon als ik sta en naar beneden kijk.
Denk dat veel mensen dat wel kunnen zien
@Luzarl ja venusheuvel is makkelijker maar mijn poenie heb ik nooit echt kunnen zien, misschien was ik dan niet lenig genoeg (nu sowieso te dik daarvoor dan haha). Maar heeft dat te maken met het kunnen richten?
Ik weet wel waar ik ongeveer uit plas dus daarom kan ik wel richten. Het hurken is een groter probleem.