Stel je persoonlijke vraag #30

Big American cheese Onion maar anders ristorante. Die bodem van casa di mama is heel klef, slap en nat vind ik.

2 likes

Amai echt mn favo!

image

11 likes

Lol ik schreef union :joy: Maar ik vind hem ook heel chill! Word je wel echt bomvol van.

2 likes

Ja en dan met ananas erop :grimacing:

Huh dat zoveel mensen restaurante het lekkerst vinden. Die vind ik wel oké maar vaak maar matig. Dit is naar mijn mening de allerbeste:

12 likes

Ja eens! Deze vind ik zoveel lekkerder dan die ristorante mozarella met die kauwgom erop

Ja gatverdamme die ristorante mozzarella is echt zo smerig. Ik vind diavola? En tonijn wel lekker.

Welke van deze wardrobe essentials heb jij in je bezit?

• Blazer
  • Wit overhemd
  • Basic effen t-shirt
  • Straight-leg jeans
  • Slim-fit jeans
  • Body of tank top
  • Zwart jurkje
  • Gebreide trui
  • Broek die geen spijkerbroek is
  • Midi rok (bv pencil skirt)
  • Blouse
  • Dunne coltrui

0 stemmers

Ik kwam dit lijstje net ergens tegen en ik kan alleen maar denken :rolleyes:
Ik zou uit dit lijstje amper iets dragen.
(Goede basisstukken in je kast hebben is natuurlijk een goed idee maar die zijn voor iedereen anders)

1 like

Jij vond toch zon AH pizza het lekkerst? Weetniet meer welke

Wow nooit geweten dat iglo pizza’s maakte.

1 like

Zodra de ander minstens net zo boos/verdrietig/chagrijnig als ik is. :cowboy_hat_face:

Een paar vragen over b&b vol liefde:

In welke b&b zou je als toerist wel een paar nachtjes willen verblijven?

• Roxanne - Nederland
  • Debbie - Italië
  • Caroline - Oostenrijk
  • Jacob - Portugal
  • Vincent - Italië
  • Bert - Frankrijk

0 stemmers

Bij wie zou je wel kandidaat willen zijn, kijkend naar de invulling van het verblijf dat je dan krijgt (interactie met de host, dates die je zult doen, hoeveelheid schoonmaken, etc)

• Roxanne - Nederland
  • Debbie - Italië
  • Caroline - Oostenrijk
  • Jacob - Portugal
  • Vincent - Italië
  • Bert - Frankrijk

0 stemmers

En voor welke kandidaat zou je schrijven (kijkend naar karakter, als je niet valt op dat gender of leeftijd mag je even loslaten)

• Roxanne - Nederland
  • Debbie - Italië
  • Caroline - Oostenrijk
  • Jacob - Portugal
  • Vincent - Italië
  • Bert - Frankrijk

0 stemmers

En tot slot, wie denk je dat de liefde gaat vinden in dit programma?

• Roxanne - Nederland
  • Debbie - Italië
  • Caroline - Oostenrijk
  • Jacob - Portugal
  • Vincent - Italië
  • Bert - Frankrijk
  • Niemand

0 stemmers

Omg pizza crossa. Zo heerlijk waren die

2 likes

Ik eis meer screen time voor Mitch :heart_eyes: dus ik hoop dat Roxanne met hem eindigt. Loop een paar afl achter iig.
Bed en breakfast van Debbie lijkt me geweldig mooi (dat behang overal :heart:), en alles is lekker schoon en van kwaliteit. En superleuk plaatsje denk ik
Als kandidaat zou ik het liefste in Portugal willen zijn. Ik zou best met die gast kunnen lachen denk ik. Lekker windsurfen in het zwembad en dansen op harde muziek op de tennisbaan

6 likes

Maar wat tijdloos is/basics zijn verschilt gewoon voor mensen toch?
Ik draag bijvoorbeeld echt geen spijkerbroeken, coltruien of blazers, dus voor mij zou het onzin zijn om die in mijn kast te hebben. Een jurk met korte mouwen in een kleur zoals donkergroen is voor mij dan weer een tijdloze basic, net zoals een bretons shirt. Dat draag ik al 15 jaar graag en vaak en ik weet zeker dat dat zo blijft.

2 likes

Pizza crossa :heart: Echt zo vieslekker inderdaad. Jammer dat die bodem er niet meer is.

De AH tomaat/kaas-pizza van 99 cent was ook altijd goed om het einde van de maand te halen in schrale tijden.

5 likes

Sowieso Bert

Ik ben over 20 jaar ook Bert qua karakter

1 like

Rapper Bert?

1 like

Hahahhahaha nee m’n zwager rapper Bert is een hele rustige en redelijke man.

Ik word 100% het stuk chagrijn dat BBBert is.

4 likes

Best prima als je zo’n huis en landgoed hebt in een zonnig land. Ik zou er ook voor tekenen

1 like