Rapper Bert?
Hahahhahaha nee m’n zwager rapper Bert is een hele rustige en redelijke man.
Ik word 100% het stuk chagrijn dat BBBert is.
Best prima als je zo’n huis en landgoed hebt in een zonnig land. Ik zou er ook voor tekenen
Same!!!
Lijkt me heerlijk als je een eigen plot land hebt waar je de hele dag kan chagrijnen en alleen maar mensen binnenlaten waar je zin in hebt en zo niet stuur je ze naar huis terwijl je zelf een kruiwagen gaat repareren of je flipt over de droger zodat ze vanzelf oprotten.
En vergeet niet het lekkere wijf die voor je kookt en schoonmaakt. Hemels hoor. Lekker leven als een koningin
Ja of ik opt voor de Jacob route en huur een Roemeen in een string in die ook nog eens goed kan koken win win
La mia grande 4 kazen
Houd normaal totaal niet van 4 kazen maar hier zit geen gorgonzola op maar wel pecorino en dit is echt een aanrader 
Vind je katten op bed (op je dekbed) smerig?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heel smerig, maar die van mij luistert toch niet. Deuren dicht helpt ook niet. Deze kan hij zelf openen.
Binnenkat: nee
Buitenkat: ja
Alle beesten op een bed: nee
Tuurlijk wel, jouw huis jouw regels, je laat je toch niet kidnappen door zo’n beestje 
Gelukkig niet 
Katten op het aanrecht/tafel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zie dit steeds bij youtubers en walg daar echt van, steeds de behoefte om dat beest er van af te duwen
Nee ja liever niet maar katten doen toch wat ze willen
Toen ik nog katten had, waren ze wel echt goed afgericht door de plantenspuit, maar misschien zijn sfinxen extra ingewikkeld?
https://www.instagram.com/p/CSgjhmOgsqK/?utm_source=ig_embed
n.a.v. deze post,
Lijkt het jouw een goed idee om ‘‘apart’’ te gaan wonen?
- Ja, lijkt me fijn om een paar dagen mijn eigen stekkie te hebben.
- Nee, zou mijn partner te veel missen.
- Anders…
- Heb geen partner/woon niet samen
0 stemmers
Ja same, mijn kat zou echt nooit m’n eten stelen, lekker makkelijk. Ze loopt ook niet over het aanrecht als ik aan het koken ben. Maar ja ze drinkt wel graag uit de gootsteen, ja pick your battles ofzo? Ik heb voor haar gekozen, wat haren achterlaten doet ze niet om te pesten ofzo, dus ik haal gewoon een doekje over het aanrecht voor ik daar ga koken. en mocht er toch per ongeluk een kattenhaar in m’n eten terechtkomen lekker boeiend, als ik het al niet eens merk zal ik er ook niet dood aan gaan.
Ik houd m’n huis trouwens reasonably schoon maar zo smetvrezerig dat ik panisch zou doen om wat kattenpluis in m’n bed, nee. Gebeuren wel eens viezere dingen in m’n bed joh.