Gelukkig niet
Katten op het aanrecht/tafel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zie dit steeds bij youtubers en walg daar echt van, steeds de behoefte om dat beest er van af te duwen
Nee ja liever niet maar katten doen toch wat ze willen
Toen ik nog katten had, waren ze wel echt goed afgericht door de plantenspuit, maar misschien zijn sfinxen extra ingewikkeld?
https://www.instagram.com/p/CSgjhmOgsqK/?utm_source=ig_embed
n.a.v. deze post,
Lijkt het jouw een goed idee om āāapartāā te gaan wonen?
- Ja, lijkt me fijn om een paar dagen mijn eigen stekkie te hebben.
- Nee, zou mijn partner te veel missen.
- Andersā¦
- Heb geen partner/woon niet samen
0 stemmers
Ja same, mijn kat zou echt nooit mān eten stelen, lekker makkelijk. Ze loopt ook niet over het aanrecht als ik aan het koken ben. Maar ja ze drinkt wel graag uit de gootsteen, ja pick your battles ofzo? Ik heb voor haar gekozen, wat haren achterlaten doet ze niet om te pesten ofzo, dus ik haal gewoon een doekje over het aanrecht voor ik daar ga koken. en mocht er toch per ongeluk een kattenhaar in mān eten terechtkomen lekker boeiend, als ik het al niet eens merk zal ik er ook niet dood aan gaan.
Ik houd mān huis trouwens reasonably schoon maar zo smetvrezerig dat ik panisch zou doen om wat kattenpluis in mān bed, nee. Gebeuren wel eens viezere dingen in mān bed joh.
Plantenspuit kan heel traumatiserend zijn voor katten en wordt door geen enkele professional (hopelijk) aangeraden. Overigens komt mijn kat niet op t aanrecht, dit is de enige plek waar ze niet mag komen in huis. Inderdaad haar eraf sturen als ze het probeert, maar heb ik maar 2x ofzo hoeven doen
Mee eens en zelfs ātijdlozeā items zoals een witte blouse, blazer of pumps zijn in mijn ogen niet tijdloos. Getailleerd vs oversized, ronde neus vs puntig vs vierkante neus, high/low waist, skinny broekspijpen vs bootcut vs wijd, ⦠zijn gewoon trends waardoor de andere variant verouderd raakt.
Ideaal!
oh, wist ik niet! No fear trouwens kattenmoeders van het forum, ik ben allergisch dus zal niet op eigen initiatief ooit nog een kat in mijn huis laten
Nee want ze woonde al 4 jaar in Amsterdam, daar kan ze dus niet helemaal wennen/aarden. Dan vind ik dit geen lange termijn oplossing als ik denk aan volgende stappen die je eventueel wilt nemen in een relatie. Maargoed ik heet geen Nina
Nou soms twijfel ik hier toch over hoor
Lees deze tread even:
Wat vind je?
- Echt raar om dit openbaar op Twitter te gooien, stel je voor dat je die man bent en dit ziet
- Vind ik normaal gedrag
0 stemmers
Dit is trouwens een openbaar profiel, ze is reis ājournalistā maar misschien ken je dr vooral van De Slimste Mens toen ze dacht dat de Andes in de Alpen lagen.
Kennelijk heeft hij geen interesse in haar, want dan had hij wel die stadswandeling met dr gedaan. Beetje apart om dan nog zo wanhopig te doen
Ja twee keer een afwijzing tel ik al
Misschien moet ze ff heās not that into you kijken
Maar ik zou het echt eng vinden als ik zoān ādraadjeā () over mezelf vond.
Nou die vriendin vind ik niet zo erg, maar sommige mensen denken dat Twitter hun dagboek is en staan er misschien te weinig bij stil dat ze 10.000 volgers hebben en een openbaar profiel?
Doe dit lekker via whatsapp met je vrienden ofzo
Oh dacht eerst even dat het alleen die tweet was dus ik dacht, ja okĆ© ik zou het niet posten maar zal wel normaal zijn I guess, maar het is een hele thread, okĆ© wel een beetje ehh too much? Maar zo te lezen is de man in kwestie niet Nederlandstalig dus misschien voelt dat verder van dār twitterpubliek vandaan ofzo. Maar ik zou het alsnog niet doen? Maargoed ik zal de humor wel niet begrijpen ofzo. Of: normaliseer afwijzing !!1!
Ofzo.
Ik weet niet of ik dit heel naĆÆef vind of irritant omdat ze een leuke meid is waarbij dit gedrag ~schattig/quirky~ kan overkomen, maar ik vind het heel ongemakkelijk en een overwegend grensoverschrijdend. Die fotoās ook! Echt iets dat je alleen kunt doen als je stiekem zeker weet dat de ander jou ook ziet zitten, zodat je er samen op terug kunt kijken en de screenshots aan je kleinkinderen kunt laten zien ofzo.
Ohh zij is van die podcast over de AIVD⦠De Dienst. Heeft ze toch wel genoeg skills mee opgedaan om hem discreet te volgen. Oh nee toch niet.
Heb de updates van haar net even gelezen, lang verhaal kort: ze hebben hele even gepraat, en hij geef haar een complimentje over haar ogen, verder is er niks gebeurt.
Maar nu is ze blijkbaar zo obsessed met hem dat ze elke avond nu naar deze tent gaat in de hoop dat hij er ook is, en er uiteindelijk wat gebeurt. Heb zelf plaats vervangende schaamte hiervan