Stel je persoonlijke vraag #30

Een beetje reuring in een woonwijk moet kunnen, ik zou ook niet willen dat bij elke gelegenheid wordt geklaagd. Maar dit elke avond tot laat lijkt me wel wat te veel.

11 likes

Ben je ooit in Designer Outlet Roermond geweest?

• Nee wa’s da?
  • Nee wil ik niet
  • Nee maar wil ik wel nog een x
  • Ja was leuk
  • Ja was kut
  • Ja geen mening verder

0 stemmers

Als ik deze poll zie, ben ik weer zo blij met mijn keuze voor een andere baan. Afgelopen jaar gemiddeld tegen de 50, en nu wordt het hopelijk gewoon 36. yesssss. Lekker gemiddeld haha.

1 like

Met rijles om te parkeren. Op een zaterdag, was heel kut.

1 like

Ik ben niet verder dan de Dr Martens en Vans store gekomen en dat was leuk, maar die andere merken ben ik niet zo van. En zo druk. Wel fijn dat er dankzij corona maar een max aantal mensen de winkel in mochten

1 like

Als je op vakantie gaat neem je dan een zakje met waspoeder mee? Ik heb deze gewoonte overgenomen van m’n ouders maar mn vriend vind het HEEL raar.

• Ja dit doe ik
  • Nee dit doe ik niet maar dit vind ik niet raar
  • Nee dit doe ik niet maar vind ik idd raar

0 stemmers

Tel jij dit mee als groenten in een gerecht?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Deze?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Deze?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En dit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Deze?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En tot slot

• Ja
  • Nee

0 stemmers

8 likes

Nooit voor de lol, alleen om te gaan werken. :sweat_smile:

2 likes

Doe je dit dan om een andere reden dan dat je daar een was wilt doen?

1 like

Ik ga eens in de paar maanden om churros te halen👌
En elk jaar rond de kerst in de avond op een rustige dag dan vind ik het er heel gezellig met alle lampjes en reuzenrad. Denk als ik er niet bij in de buurt zou wonen( en meer te besteden had) het leuker zou zijn om heen te gaan.

1 like

Komt jou dit als 90s baby bekend voor?

• Jazeker, hij heeft een hart van gOoOoUuUuUud
  • Nee

0 stemmers

Nee, gewoon handig om af en toe een handwasje te kunnen doen (ondergoed of een grote vlek ofzo)

2 likes

Oh nou dat doe ik ook! Alleen dan niet met waspoeder, maar met een stick ossengalzeep.

2 likes

Ik heb ingevuld 25-32 maar daarvan is bijna de helft onbetaald :sweat_smile:. Als ze allemaal betaald zouden zijn, kan ik wel op eigen benen staan financieel.
Maar dan wel voor de helft van de kosten, want net als @anon18050057 split ik alles met m’n partner, maar ga er dan ook weer vanuit dat dat grotendeels zo blijft als we uit elkaar zouden gaan :thinking: (kinderopvang, en je gaat dan kleiner wonen etc, ik zou bijv niet in m’n eentje ons huidige huis kunnen dragen zegmaar).

Vroege 80’s baby, maar zeker herkenbaar. :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Het was dat mijn vriend gelijk zong: “Kijk daar heb je semafoor, en zijn vriendje Dommel”. Toen viel het kwartje bij mij haha

5 likes

Wat vind jij een acceptabel bedrag om in een jaar uit te geven voor vakantie voor 2 volwassenen (& eventueel een klein kind maar daar betaal je vaak niet voor).
Inclusief verblijf, eten, drinken etc.

Als je 1 week gaat

• 0-500
  • 500-1000
  • 1000-1500
  • 1500-2000
  • 2000-2500
  • 2500-3000
  • 3000+

0 stemmers

Als je 2 weken gaat

• 0-500
  • 500-1000
  • 1000-1500
  • 1500-2000
  • 2000-2500
  • 2500-3000
  • 3000+

0 stemmers

Als je 3 weken gaat

• 0-500
  • 500-1000
  • 1000-1500
  • 1500-2000
  • 2000-2500
  • 2500-3000
  • 3000+

0 stemmers

GeĂŻnspireerd door @Gelatelli

:musical_note: Dommel is heel trouw,
je kunt op hem bouwen,
hij heeft
 een hart van goud!!

• Ja op Dommel kon je bouwen, echt trouw en een hart van goud
  • Ehm nee achterbaks type dat zijn eigen profijt het belangrijkst vond, vooral veel belangrijker dan dat van zijn baasje
  • ?

0 stemmers

Bonusvragen

:musical_note:Kijk uit malloot
Een kokosnoot
Wie laat ons lachen gieren
Ovide en z’n vrienden

• Ja altijd lachen gieren met ovide
  • Nooit mee gegierd hoor
  • ?

0 stemmers

:musical_note:Ja kom naar Smurfenland
Een land van pracht en praal

• Ja prachtig gewoon
  • Nee niet zo mooi
  • ?

0 stemmers

4 likes

Hoezo geen Boes poll :pleading_face:

9 likes

Daar heb ik inmiddels wel heel veel zin in ja! Eerst was het sporadisch wel eens, prima, slaap ik een keer met oordoppen. Maar inmiddels lijkt de hele vriendengroep bij hen ingetrokken ofzo. Tussen 2.00 en 6.00 uur is het stil, maar de rest van de dag is het één en al gebrul. Ik kan me altijd moeilijk voorstellen dat mensen dan niet zoiets hebben van: hmm nou goh, misschien wel een beetje asociaal. Maargoed gezien de uitslag van de poll kan ik er dus prima wat van zeggen.

1 like