Ik mag helemaal zelf bepalen wanneer ik werk hahah dus vandaar mijn struggle. Ik ga denk ik aanhouden wat jij zegt @Lemongrab
Thanks iedereen
Ik moest van de week voor een softwareupdate voor het eerst sinds mijn eerste werkdag weer naar kantoor. De treinreis was zo’n drama (5 uur gereisd!) dat ik voorlopig niet weer ga is gelukkig ook niet verplicht nog.
Hoeveel uur per week werk jij gemiddeld?
- 0, want fulltime studie, arbeidsongeschikt, anders
- 1-8
- 9-16
- 17-24
- 25-32
- 33-36
- 37-40
- 41-45
- 46-50
- meer dan 51
0 stemmers
Als je niet fulltime werkt (minder dan 36 uur), kom je dan uit met je financiën? Deze is anoniem.
- Ja, ik heb genoeg aan mijn parttime salaris
- Nee, iemand anders betaalt een deel van mijn kosten (bv ouders, partner etc. Ook een schenking.)
- Nee, ik teer op mijn spaargeld
- Nee, ik krijg ondersteuning van de overheid (toeslagen, uitkering etc)
0 stemmers
Dit is altijd zo’n gewetensvraag he, want ik haal op dit moment bij lange na niet mijn contracturen.
Lastige vraag, ik split de kosten natuurlijk met mijn partner en krijg kinderopvangtoeslag. Dus kom ik uit? Weet ik niet zeker.
Gewoon je contracturen invullen, volgens mij is het een wonder als mensen hele dagen thuis 100% aan het werk zijn.
Ik werk niet thuis
Nee, ik deel mijn eigen dagen in en werk heel efficiënt, laten we het daarop houden haha.
Ik ben even benieuwd. Ik woon sinds een jaar in een woonwijk (bij mijn ouders altijd vrijstaand gewoond). Nu hebben wij buren die eerst best wel redelijk leken. Alleen: ze hebben werkelijk elke dag bezoek en zitten dan tot laat in de avond in de tuin. Zachtjes doen? Nee joh! Gewoon heel hard gillen en om de vijf minuten lachen op een achterlijk volume. Doordeweeks vaak tot 23.00-0.000 uur en vannacht was het denk ik minimaal 4.00 uur. Volgens mijn huisgenoot is dit normaal in een woonwijk en moet je dit accepteren. Ik word helemaal gek en wil nu eigenlijk alweer verhuizen. Dus, is dit nou normaal?
- Ja, dit hoort nou eenmaal in een woonwijk
- Nee, hier mag je best wat van zeggen.
- Alleen in het weekend is dit oké.
0 stemmers
Een beetje reuring in een woonwijk moet kunnen, ik zou ook niet willen dat bij elke gelegenheid wordt geklaagd. Maar dit elke avond tot laat lijkt me wel wat te veel.
Ben je ooit in Designer Outlet Roermond geweest?
- Nee wa’s da?
- Nee wil ik niet
- Nee maar wil ik wel nog een x
- Ja was leuk
- Ja was kut
- Ja geen mening verder
0 stemmers
Als ik deze poll zie, ben ik weer zo blij met mijn keuze voor een andere baan. Afgelopen jaar gemiddeld tegen de 50, en nu wordt het hopelijk gewoon 36. yesssss. Lekker gemiddeld haha.
Met rijles om te parkeren. Op een zaterdag, was heel kut.
Ik ben niet verder dan de Dr Martens en Vans store gekomen en dat was leuk, maar die andere merken ben ik niet zo van. En zo druk. Wel fijn dat er dankzij corona maar een max aantal mensen de winkel in mochten
Als je op vakantie gaat neem je dan een zakje met waspoeder mee? Ik heb deze gewoonte overgenomen van m’n ouders maar mn vriend vind het HEEL raar.
- Ja dit doe ik
- Nee dit doe ik niet maar dit vind ik niet raar
- Nee dit doe ik niet maar vind ik idd raar
0 stemmers
Tel jij dit mee als groenten in een gerecht?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Deze?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Deze?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En dit?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Deze?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En tot slot
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nooit voor de lol, alleen om te gaan werken.
Doe je dit dan om een andere reden dan dat je daar een was wilt doen?
Ik ga eens in de paar maanden om churros te halen👌
En elk jaar rond de kerst in de avond op een rustige dag dan vind ik het er heel gezellig met alle lampjes en reuzenrad. Denk als ik er niet bij in de buurt zou wonen( en meer te besteden had) het leuker zou zijn om heen te gaan.
Nee, gewoon handig om af en toe een handwasje te kunnen doen (ondergoed of een grote vlek ofzo)