Haha zoiets inderdaad. Of closet, cash, casteel, …
Kan jij het houden bij één koekje/bakje chips/stukje chocola?
- Ja hoor
- Met een beetje moeite
- Eerst wel maar uiteindelijk loop ik toch terug naar de kast
- Nee, de zak moet op
- Ik eet nooit snacks
0 stemmers
Ik zou überhaupt geen vrienden willen zijn met corona ontkenners.
Echt geen plaats in m’n leven voor zulke domme mensen.
Not sorry.
En wat is Caesar? Een hond ofzo?
Nee die chick zei dat de 4 Cs staan voor Casa, Car, Credit card en ‘Cerel’. De Cerel moest op Caesar lijken ofzo. Goede tv, had je bij moeten zijn
Casteel? Hahaha
Stel, je werkt in augustus 3 dagen per week en in september 2 dagen per week. Hoeveel dagen zou je dan werken in de aankomende week van 30 t/m 5 september?
- 2
- 3
0 stemmers
Een van de augustus dagen en een van de september dagen ;p
De week begint nog in augustus, dus zo zou ik ernaar kijken.
2,4 dagen naar rato haha (zo wordt denk ik wel ook het salaris en uren berekend). 40% vd week is augustus dus dat x3 dagen, en 60% vd week is september dus dan kom je op iets minder dan 2,5 dag.
Ja al mijn uren, maar sinds kort weer.
Ligt eraan in welke maand mijn werkdag valt.
Als het bijvoordeeld maandag 31 aug is en maandag is mijn werkdag dan zou ik die dag werken.
Ik mag helemaal zelf bepalen wanneer ik werk hahah dus vandaar mijn struggle. Ik ga denk ik aanhouden wat jij zegt @Lemongrab
Thanks iedereen
Ik moest van de week voor een softwareupdate voor het eerst sinds mijn eerste werkdag weer naar kantoor. De treinreis was zo’n drama (5 uur gereisd!) dat ik voorlopig niet weer ga is gelukkig ook niet verplicht nog.
Hoeveel uur per week werk jij gemiddeld?
- 0, want fulltime studie, arbeidsongeschikt, anders
- 1-8
- 9-16
- 17-24
- 25-32
- 33-36
- 37-40
- 41-45
- 46-50
- meer dan 51
0 stemmers
Als je niet fulltime werkt (minder dan 36 uur), kom je dan uit met je financiën? Deze is anoniem.
- Ja, ik heb genoeg aan mijn parttime salaris
- Nee, iemand anders betaalt een deel van mijn kosten (bv ouders, partner etc. Ook een schenking.)
- Nee, ik teer op mijn spaargeld
- Nee, ik krijg ondersteuning van de overheid (toeslagen, uitkering etc)
0 stemmers
Dit is altijd zo’n gewetensvraag he, want ik haal op dit moment bij lange na niet mijn contracturen.
Lastige vraag, ik split de kosten natuurlijk met mijn partner en krijg kinderopvangtoeslag. Dus kom ik uit? Weet ik niet zeker.
Gewoon je contracturen invullen, volgens mij is het een wonder als mensen hele dagen thuis 100% aan het werk zijn.
Ik werk niet thuis
Nee, ik deel mijn eigen dagen in en werk heel efficiënt, laten we het daarop houden haha.
Ik ben even benieuwd. Ik woon sinds een jaar in een woonwijk (bij mijn ouders altijd vrijstaand gewoond). Nu hebben wij buren die eerst best wel redelijk leken. Alleen: ze hebben werkelijk elke dag bezoek en zitten dan tot laat in de avond in de tuin. Zachtjes doen? Nee joh! Gewoon heel hard gillen en om de vijf minuten lachen op een achterlijk volume. Doordeweeks vaak tot 23.00-0.000 uur en vannacht was het denk ik minimaal 4.00 uur. Volgens mijn huisgenoot is dit normaal in een woonwijk en moet je dit accepteren. Ik word helemaal gek en wil nu eigenlijk alweer verhuizen. Dus, is dit nou normaal?
- Ja, dit hoort nou eenmaal in een woonwijk
- Nee, hier mag je best wat van zeggen.
- Alleen in het weekend is dit oké.
0 stemmers