Stel je persoonlijke vraag #30

Ja ik neem aan dat je ook bij een 16 jarige toch wel een soort sollicitatie gesprekje hebt waarin wordt verteld wat er van je wordt verwacht, dat bedoelde ik meer. Maar nagellak is ook wel een heel specifiek onderwerp dan lol.

Je gaat 2 weken op vakantie naar een land waar het sowieso lekker weer is.

Neem je alleen handbagage of ook ruimbagage?

• Alleen handbagage
  • Handbagage en ruimbagage

0 stemmers

Hoeveel kledingstukken neem je ongeveer mee? Excl ondergoed/sokken en badkleding. Dus shirt, blouses, broeken, rokken, jurken, jassen, truien etc.

• max 10
  • max 15
  • max 20
  • max 25
  • max 30
  • max 35
  • max 40
  • max 45
  • 50 of meer

0 stemmers

Oh door je poll en naam moet ik aan Hawaii denken. Maar het weer kan ook zo omslaan in dikke regen etc. Ik neem altijd teveel mee, dat weet ik wel. Want ik denk te vaak, wat als, stel dat…

3 likes

Never forget twee weken flash floods in hawaii. Het idee dat je er continu ergens binnen een paar minuten een overstroming kan komen. Dit filmpje is ook zooo eng Drone captures our escape from a flash flood while hiking in Maui, Hawaii - YouTube

1 like

Ja ontelbaar :sob:
Ik gooi altijd gewoon m’n hele zomergarderobe in m’n koffer. Om de helft opgedragen weer mee naar huis te nemen.
2 jaar geleden had ik alleen een backpack mee, dat was eigenlijk veel beter, want toen heb ik echt alles wat ik mee had Gedragen.

5 likes

Als je je koffer uitpakt, hoeveel % van de kleding is dan gedragen?

• Ongeveer 25 procent
  • Ongeveer 50 procent
  • Ongeveer 75 procent
  • Alles!

0 stemmers

Eigenlijk vind ik overal die focus op uiterlijk gewoon té denk ik? Met nagellak denk ik ook er zijn toch wel gradaties op z’n minst, ja misschien als elke nagel nog een stuk nagellakrestant op het midden heeft kan ik er op zich inkomen dat je denkt: niet doen. Maar nagellak slijt zo snel, ja als er dan wat randjes af zijn en hier en daar een hoekje, lekker boeiend joh. En uitgroei ook, lekker boeiend.

20 likes

Ik pak toch elke keer weer dezelfde dingen om te dragen. Ik denk ook thuis vaak: oh nu kan ik eindelijk deze jurk/broek/rok dragen want die draag ik thuis nooit! Nope, ook op vakantie ga ik die niet aandoen. Ik trek dan juist m’n lievelingskleding aan.

Heb jij lievelingskleding?

• Oh jazeker
  • Nee, ik hecht me totaal niet aan kleding
  • Nee, ik vind alles even leuk
  • Nee, ik vind alles even stom

0 stemmers

Al helemaal op vakantie in warme landen of waar het snikheet is vind ik comfort veel belangrijker al denk ik van tevoren natuurlijk weer niet. Dus de helft van de tijd loop ik dan toch in hetzelfde whatever kledingstuk wat lekker zit en luchtig is.

4 likes

Stel je gaat met een vriendin op vakantie en je ruilt van bikinibroekje vind je dat onhygienisch? Natuurlijk wel uitgewassen.

• Nee boeiend
  • Ja

0 stemmers

Ik ben echt pro kleding wisselen/delen maar dat vind ik echt te ver gaan. :no_mouth:

1 like

Gewassen? Waarom zou het dan nog vies zijn. Alleen vanwege het idee?

1 like

Ja vanwege het idee! Ik wil niet andermans gewassen ondergoed aan, ook niet van vrienden of familie. En een bikinibroekje is natuurlijk wel in principe hetzelfde als een onderbroek. Ik moest ooit een bikinibroekje uit nood van iemand anders aan, en ik was echt een aansteller maar ik vond het zo kut.

En gewassen ondergoed van een vriendin dragen?

• Ja prima
  • Nee liever niet

0 stemmers

Heb jij ook dat er nu heel veel programma’s/series tegelijk komen die je wil volgen?

• Ja, heb ik ook
  • Nope geen last van
  • Ik kijk geen tv/series

0 stemmers

Ik kijk nu zo’n zes tvprogramma’s/series (of misschien zelfs wel meer) en nu zie ik dat het nieuwe seizoen van Good Girls ook al online staat, waar ga ik de tijd vandaan halen :exploding_head: ik ben bijna blij dat Love Island uk bijna voorbij is, dat scheelt weer haha

2 likes

Ik volg altijd veel tv programma’s maar nu het najaar bijna begint met het nieuwe tv seizoen is het toch altijd genieten met zoveel om te kijken haha

3 likes

Ja ik vind het ook leuk! Maar voor mijn gevoel is het nog nooit zoveel geweest als nu haha.

Welke volg jij? Ik mis altijd alles en kijk het dan een jaar later

Haha ja ik denk bij poetsen sooooowieso aan dat beeld. Dat je ff de wijnglazen laat oppoetsen door 1 van je bedienden in de victoriaanse tijd. Ik weet ook niet waarom mn vriendin dat zegt, ze heeft nog nooit in Brabant gewoond en haar beide ouders zijn niet nederlands. En wij zeggen allemaal schoonmaken.

Ik kijk nu Expeditie Robinson (@Calypso ja omg ook nog eens twee keer per week), The Bachelor, Temptation Island, Love island UK, Nine Perfect Strangers, B&B vol liefde, Why women kill, Gone for good, Kopen zonder kijken en dan komt Good Girls daar nog bij.
Nu ik het zo opsom bijna alleen maar trash tv, misschien dat daar momenteel mijn probleem ligt.

6 likes

En vanavond begint ook nog eens de nieuwe serie van Frans Bauer

10 likes