Stel je persoonlijke vraag #30

En gewassen ondergoed van een vriendin dragen?

• Ja prima
  • Nee liever niet

0 stemmers

Heb jij ook dat er nu heel veel programma’s/series tegelijk komen die je wil volgen?

• Ja, heb ik ook
  • Nope geen last van
  • Ik kijk geen tv/series

0 stemmers

Ik kijk nu zo’n zes tvprogramma’s/series (of misschien zelfs wel meer) en nu zie ik dat het nieuwe seizoen van Good Girls ook al online staat, waar ga ik de tijd vandaan halen :exploding_head: ik ben bijna blij dat Love Island uk bijna voorbij is, dat scheelt weer haha

2 likes

Ik volg altijd veel tv programma’s maar nu het najaar bijna begint met het nieuwe tv seizoen is het toch altijd genieten met zoveel om te kijken haha

3 likes

Ja ik vind het ook leuk! Maar voor mijn gevoel is het nog nooit zoveel geweest als nu haha.

Welke volg jij? Ik mis altijd alles en kijk het dan een jaar later

Haha ja ik denk bij poetsen sooooowieso aan dat beeld. Dat je ff de wijnglazen laat oppoetsen door 1 van je bedienden in de victoriaanse tijd. Ik weet ook niet waarom mn vriendin dat zegt, ze heeft nog nooit in Brabant gewoond en haar beide ouders zijn niet nederlands. En wij zeggen allemaal schoonmaken.

Ik kijk nu Expeditie Robinson (@Calypso ja omg ook nog eens twee keer per week), The Bachelor, Temptation Island, Love island UK, Nine Perfect Strangers, B&B vol liefde, Why women kill, Gone for good, Kopen zonder kijken en dan komt Good Girls daar nog bij.
Nu ik het zo opsom bijna alleen maar trash tv, misschien dat daar momenteel mijn probleem ligt.

6 likes

En vanavond begint ook nog eens de nieuwe serie van Frans Bauer

10 likes

Van 9.00-12.30 introductiedag op school en vervolgens van 14.45-23.15 werken (op locatie)… van huis naar school en van werk naar huis beide een dik uur reistijd. Dus wss van 07.45 tot 00.30 uit huis en bezig met reizen en school/werk.

Ik heb dit nog nooit gedaan, maar heb me net aangemeld voor een dienst na school en weet eigenlijk niet of dat wel een handig idee is want geen ervaring mee.

Verschilt natuurlijk per persoon of ze het aankunnen maar zouden jullie dit doen?

• Prima te doen voor een keer
  • Als je kapot wil zijn ja, is niet zo verstandig

0 stemmers

Anoniem

N.a.v. De korte docu op npo over de pretend student, ken jij iemand die pretend student was of nu is?

• Nee niemand
  • Ja
  • Ik was zelf een pretend student
  • Ik ben op dit moment een pretend student

0 stemmers

Waar ben je geweest?

• Lissabon
  • Madrid
  • Andorra la Vella
  • Parijs
  • Monaco stad/Monte Carlo
  • Rome
  • San Marino stad
  • Vaticaanstad
  • Bern
  • Wenen
  • Valduz
  • Luxemburg stad
  • Brussel
  • Amsterdam
  • Londen
  • Dublin

0 stemmers

• Reykjavik
  • Oslo
  • Stockholm
  • Helsinki
  • Kopenhagen
  • Berlijn
  • Warschau
  • Minsk
  • Vilnius
  • Riga
  • Tallinn
  • Chisinau
  • Kiev
  • Bucharest
  • Sofia
  • Valetta

0 stemmers

• Nicosia
  • Athene
  • Skopje
  • Tirana
  • Pristina
  • Podgorica
  • Sarajevo
  • Belgrado
  • Zagreb
  • Ljubljana
  • Budapest
  • Praag
  • Bratislava
  • Ankara
  • Moskou

0 stemmers

Hoop dat dat ze allemaal waren

Edit: excuus het is Vaduz geloof ik

2 likes

Ik thuis : De hele maand 1 outfit.
Ik op vakantie : 6 outfits op een dag

20 likes

Wat voor categorie 8s dit? Of gewoon random? Ik ken de helft niet hoor. Ik dacht ineens waar is Brasilia maar het zijn geen hoofdsteden enzo

1 like

Europese hoofdsteden, ik dacht dat je maar een aantal per poll mocht dus heb ze gewoon uit m’n hoofd geprobeerd op te schrijven, zit een soort topografische volgorde in tot ik landen begon te vergeten

3 likes

Wat knap! Jij lijkt me geen type die van geslijm houdt, en ik ook niet. Maar ik vind dat dus oprecht knap dat je dat zo allemaal ff neerkalkt in een poll. Dus mn complimenten.

Nog nooit van Podgorica en Pristina gehoord.

Montenegro en Kosovo.

1 like

En de Mena editie:

• Rabat
  • Algiers
  • Tunis
  • Tripoli
  • Caïro
  • Jerusalem
  • Oost jersusalem
  • Beirut
  • Amman
  • Damascus
  • Baghdad
  • Kuwait stad
  • Muscat
  • Riyad
  • Sana’a
  • Abu Dhabi
  • Doha
  • Manama
  • Helemaal geen een

0 stemmers

(Deze heb ik grotendeels gegoogled hoor @Jumpsuit )

Je mist er heel weinig aan haha

Pristina is nog wel oké maar Podgorica is echt heel erg lelijk terwijl de rest van Montenegro wel heel mooi is.

Haha damn. Ja ik ben wel een beetje een pussy op dat gebied ofzo. Ook echt 9 uur slaap nodig om te functioneren.

Maar ik ga het gewoon proberen. Heb zaterdag alleen een verjaardagsbezoek op de planning staan dus komt vast goed.

5 likes