Echt? Ik dacht dat ik de enige loco was hahaha
Ja echt haha! Dit precies dacht/deed ik ook als puber
Haha ook herkenbaar hier! En dan inderdaad, net wat leuker doen. Heb het ook wel eens met een vriendin besproken die hetzelfde deed. Niet de enige dus haha!
Ik ben echt een saaie muts, maar als ik een maand verplicht moest vloggen zou ik wel mijn best doen om een beetje leuke content te maken! Vooral het feit dat ik in het buitenland woon inzetten, elke dag naar een leuke plek in mijn omgeving bijvoorbeeld/non-toeristische tips geven, proberen mooie sfeerbeelden te creëeren en lekker eten te delen enzo. Het is dat het me heel erg vermoeiend lijkt en ik totaal geen oog heb voor fotografie, maar ik denk dat ik eigenlijk wel vier heel leuke weekvlogs in elkaar zou kunnen zetten/dertig wel grappige korte dagvlogs!
Zou jij voor âŹ70 2 uur in deze glazen box in een museum kunnen/willen zitten? Je kijkt naar jezelf in de spiegel en ziet daarin ook het publiek dat rond de box loopt. (Edit: je moet âaanwezig zijnâ dus geen telefoon, niet je ogen dicht doen etc)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kunnen ja, willen absoluut niet. Vreselijk.
Als ik mijn telefoon mag meenemen en ondertussen mag forummen en Candy Crush mag spelen; prima.
Twee uur is nog te overzien. Ik ga wel even tukken
Liever slagroom op iets warms of slagroom op iets kouds?
- Warms: warme chocomel, koffie, warme appeltaart, warme brownie
- Koud; gebak, ijskoffie, frappuccinoâs, koude appeltaart,
0 stemmers
Welke streamingsdiensten gebruik jij allemaal?
- Netflix
- Disney+
- Amazon prime
- Videoland
- NLziet
- NPO start plus
- HBO max
- Hulu
- Nog een andere:
0 stemmers
En hoeveel van deze diensten betaal je zelf?
- 1-3
- 4-6
- 6-8
- Geen van allen
- Betaal ze allemaal zelf
- Anders
0 stemmers
Waar heb je op dit moment meer zin in?
- Tosti
- Appelflap
0 stemmers
Net een tosti op, dus appelflap als toetje!
Haha ja precies! Als je het mij een halfuur geleden had gevraagd, had ik voor tosti gekozen maar ik heb net geluncht (geen tosti helaas).
Ik heb ooit in een horoscoop in een meidenblad gelezen dat een geurtje bij mij zou passenâŠ
Stad en land afgelopen want het was een best wel onbekend geurtje. Het is dus mijn favo geur geworden. En helaas weer moeilijk te krijgen 
Ga jij vanavond zelf koken?
- Ja, maar weet nog niet wat
- Ja en ik weet ook al wat
- Nee, iemand anders kookt voor mij
- Nee, ik ga uit eten
- Nee, laat wat bezorgen
- Nee, ik eet iets wat ik al eerder gekookt heb
- Nee, ik eet een kant en klare maaltijd
- Weet ik nog niet
0 stemmers
Waarom is het zo koud 
- Daarom
- Niet zeiken
- Doe de verwarming aan, krent
- Doe een trui aan, zeiksnol
- Ik heb het ook koud
0 stemmers
Als jij in de trein zit en een man (normale kleding, geen werkkleding ofzo) vraagt aan de coupe om wat geld te doneren voor het geven van eten/kleding etc aan daklozen, en wanneer je vraagt bij welke organisatie hij dit doet en hij zegt vanuit eigen initiatief, geloof je dit dan?
- Ja en ik geef ook iets
- Ja maar geef niks
- Nee en geef niks
- Nee maar zou wel wat geven
0 stemmers
Nee ik vertrouw geen mannen.
Ik dacht juist dat ĂŹk gefilmd werd. Dus was altijd heel bewust van mezelf en mijn omgeving.
Hield ook regelmatig interviews met mezelfâŠ
Goede insteek