Eigenlijk meer als ik de celeb die het gezicht is voor de reclames erg leuk vind ook al zegt dat niks over de geur… Echt stom eigenlijk
“Jouw wc”
Je hebt absoluut gelijk dat mensen niet lastig gevallen mogen worden. Maar een veilige werkomgeving gaat imo verder dan alleen het toilet en ook een verantwoordelijkheid die bij ons gelukkig wordt genomen.
Mijn opmerking betrof trouwens niet dat vrouwen dan maar buiten beschouwing moeten worden gehouden maar 1) niet álle cismanne vallen andere mensen lastig en 2) veiligheid en inclusiviteit hoeft elkaar niet uit te sluiten. Wij kiezen bij ons bedrijf voor beiden.
Ja wilde dit net komen posten!
Sowieso worden we allemaal beinvloed door die reclames, voornamelijk onbewust. Dat is het hele doel van “above the line” campagnes waar tv vaak het belangrijkste onderdeel is.
Heel erg platgeslagen dit, maar als je je merknaam maar zo vaak mogelijk schreeuwt naar je doelgroep (tv reclame, radio spots, billboards langs de A4), dan blijft dat hangen, of je nu wilt of niet. En het boeit niet eens zo veel wat je dan precies laat zien. De inhoud, in dit geval bijvoorbeeld waar het parfum naar ruikt, wat de inspiratie was, meer achtergrond over het merk etc etc, dat gebeurt pas in fase 2, de “below the line” campagne. Maar dan heeft de doelgroep je merknaam al lekker vaak voorbij zien komen en is de kans dat de daadwerkelijke boodschap blijft hangen, groter.
Tot zo ver mijn ongevraagde spreekbeurt over reclame.
Dit is mijn vakgebied en ben gepassioneerd over m’n werk, haha
Ja precies! Er wordt ook vaak zo gedacht dat een tv reclame als doel heeft mensen acuut iets te laten kopen maar je hebt hele specifieke doelen per soort reclame natuurlijk.
Die parfumspotjes zijn halve films, dat is gewoon omdat er een bepaald merkbeeld bijhoort. En dat is iets van de veel langere termijn. Het is naïef om te denken dat je daar niet door beïnvloed wordt, maar natuurlijk koop je niet acuut iets na zo’n reclame.
Wat bijvoorbeeld bij een minder sexy product (waarbij niemand echt geenangeerd is bij het merk, maar ze het wel willen verkopen) zoals canesten gyno weer compleet anders aangepakt wordt 
Draag jij je winterjas al?
- Ja, dit is de dikste jas die ik heb
- Ja, maar heb een nog dikkere winterjas
- Nee, draag een tussenjas
- Nee, draag nog een zomerjas
- Nee, draag geen jas
- Anders
0 stemmers
Soms als ik 's ochtends op een lege maag groene thee drink, word ik daar een soort niet lekker van - echt tegen het misselijke aan en heb dan eigenlijk weinig zin de mok nog leeg te drinken. Heb jij dit ook?
- Eh nee wtf ik kan zo’n mild drankje als groene thee gewoon hebben?
- Ja omg zo raar, fijn dat je het zegt ik dacht dat ik de enige was
0 stemmers
Ik vind het weer zo ruk deze week dat ik zo min mogelijk mijn huis uit kom, vandaar dat ik geen jas draag. En als ik dat doe (lopend naar sporten of supermarkt) is dat met een trui + regenjas.
Heb wel gister mijn winterjas en ski-jas (dat ding is fantastisch als het waait en regent) onder mijn bed vandaan gehaald en mijn zomerkleding opgeborgen 
Ik heb ergens gelezen dat er een stofje in thee is wat je maag kan irriteren. Drink nu zelf verse gember en citroen ‘thee’. Of earl grey met een klein beetje melk. Melk schijnt het effect van irritatie tegen te gaan. Maar ik weet niet meer waar ik dit gelezen heb!
Volgens mij zijn er ook aanwijzingen dat groene thee je stofwisseling kan versnellen oid. Ik kan echt licht in m’n hoofd en onwel worden door groene thee in de ochtend. In de middag is het meestal geen probleem.
Nee, want ik vind groene thee niet te zuipen 
Wow dank voor de antwoorden iedereen, heel verhelderend! Ga voortaan gewoon 's ochtends zwarte thee drinken, of verse gemberthee. Bij koffie heb ik het probleem trouwens niet!
Stel je zou verplicht een maand moeten vloggen.
Denk je dat het leuk zou zijn om naar te kijken?
- Ja ik denk dat het leuk zou zijn om te zien
- Soms wel, soms niet
- Nee ik denk dat het niet leuk zou zijn om te zien
0 stemmers
Zou je besproken worden in een van de topics hier?
- Ja, in andere youtubers/bloggers
- Ja, in mommybloggers
- Ja, in beutyvloggers
- Nee het zou geen noemenswaardige discussies of screenshots opleveren in een van die topics
0 stemmers
Je moet in die maand een grote verrassing hebben voor je volgers, wat past het beste bij je?
- Je gaat een online coachingsprogramma opstellen
- Je koopt en verbouwd een vakantiepark om te verhuren aan je volgers
- Je schrijft een boek (geen literair hoogstandje maar iets wat bij je influencestyle past)
- Je opent een petje af profiel waar je behind the scene filmpjes opneemt voor je volgers
- Je opent een account op onlyfans
0 stemmers
Toen ik nog instastories maakte werd daar al over geroddeld door forummers dus laat staan als ik all out ga vloggen
Ja beter hoor, ik ben wel eens over m’n nek gegaan omdat ik op lege maag groene thee dronk. Andere thee en koffie zijn geen probleem haha
Ik denk eigenlijk dat iedereen uiteindelijk in een van die topics besproken zou kunnen worden, want ja eerlijk is dat nu toch ook precies wat er in die topics staat 
Is nou niet dat daar puur schandalen worden besproken, integendeel
In zou echt net als Monica Geuze in haar beginjaren zijn. Alleen maar in bed liggen, zooi kopen, eten en klagen.
Als het echt moet, wil ik best wel opruimcoach worden. Vind dat zelf ook de leukste vlogs om ge kijken (declutter) en vind opruimen en spullen weggooien de enige leuke huishoudelijke taak.
Zou alleen niet heel goed beeldmateriaal opleveren want alles is al weg hier
Maar mocht iemand een hoarded house te leen hebben, I’m yours. Wil dan wel besproken worden in het andere YouTubers topic natuurlijk.
We zijn ons nieuwe huis aan het inrichten dus dit zou een van de weinige periodes zijn waarin vlogs over mijn leven enigzins interessant zouden kunnen zijn.
Dit doet me denken aan een fantasie die ik had als jonge tiener, dat mijn ogen eigenlijk camera’s waren en dat er mensen mee keken met mijn leven. Vooral de jongen die ik dan op dat moment leuk vond
Ik probeerde dan ook leuke dingen te doen/cooler te doen omdat hij zogenaamd mee keek, echt omg
Hahaha herkenbaar dit