Heb jij Soldaat van Oranje de musical gezien?
- Ja, één keer.
- Ja, meerdere keren.
- Nee, wel nog van plan.
- Nee, dankje.
0 stemmers
Heb jij Soldaat van Oranje de musical gezien?
0 stemmers
Mijn vriend belde het alarmnummer in Egypte omdat ik van mân kameel was gevallen en bewusteloos was. Toen vroegen ze: âis she murdered?â en werd de verbinding verbroken. (wil nu dat sarcastische duimpje gebruiken maar waar is die als je âm nodig hebt)
Uhm ja?! Ik ga ervan uit dat mijn collegaâs (ongeacht welk gender) zich niet als vieze beesten op de wc gedragen, welke ze ook gebruiken?
Hetzelfde geldt voor de comment van @kali. Overigens ga je met je opmerking âhoef echt geen venten in mn vrouwenwc hoor, joeeeâ nog steeds heel erg uit van twee genders. Het gaat niet om mannen die vrouwen kunnen gaan lastigvallen of âhunâ wcâs onderschijten, het gaat erom die iedereen vrij gebruik kan maken het toilet en niemand wordt buitengesloten.
Nooit door een tv reclame maar wel heel vaak door tiktoks terwijl ik niet eens een parfum meisje ben.
Ik ben daardoor zelfs heel erg nieuwsgierig naar een parfum waarvan iedereen zegt dat hij heel vies ruikt. Ik wil die echt zo graag ruiken.
Voor de geĂŻnteresseerden:
https://www.fragrantica.com/perfume/Etat-Libre-d-Orange/Secretions-Magnifiques-4523.html
De reviews zijn echt grappig.
Dan ben ik wel benieuwd welke parfum dat was!
Ik vind parfumreclames altijd zo vaag.
Reclames beĂŻnvloeden toch vaak onbewust dus ben ik ooit gelijk naar de winkel gerend? Nee. Heeft een reclame me beĂŻnvloed om positiever naar een bepaald parfummerk te kijken of een merk te overwegen? Waarschijnlijk wel.
Ik ook, altijd zo over de top en ik snap nooit wat voor âgevoeeeeelâ er overgebracht moet worden. Bijv die met Gaga
Eigenlijk meer als ik de celeb die het gezicht is voor de reclames erg leuk vind ook al zegt dat niks over de geur⊠Echt stom eigenlijk
âJouw wcâ
Je hebt absoluut gelijk dat mensen niet lastig gevallen mogen worden. Maar een veilige werkomgeving gaat imo verder dan alleen het toilet en ook een verantwoordelijkheid die bij ons gelukkig wordt genomen.
Mijn opmerking betrof trouwens niet dat vrouwen dan maar buiten beschouwing moeten worden gehouden maar 1) niet ĂĄlle cismanne vallen andere mensen lastig en 2) veiligheid en inclusiviteit hoeft elkaar niet uit te sluiten. Wij kiezen bij ons bedrijf voor beiden.
Ja wilde dit net komen posten!
Sowieso worden we allemaal beinvloed door die reclames, voornamelijk onbewust. Dat is het hele doel van âabove the lineâ campagnes waar tv vaak het belangrijkste onderdeel is.
Heel erg platgeslagen dit, maar als je je merknaam maar zo vaak mogelijk schreeuwt naar je doelgroep (tv reclame, radio spots, billboards langs de A4), dan blijft dat hangen, of je nu wilt of niet. En het boeit niet eens zo veel wat je dan precies laat zien. De inhoud, in dit geval bijvoorbeeld waar het parfum naar ruikt, wat de inspiratie was, meer achtergrond over het merk etc etc, dat gebeurt pas in fase 2, de âbelow the lineâ campagne. Maar dan heeft de doelgroep je merknaam al lekker vaak voorbij zien komen en is de kans dat de daadwerkelijke boodschap blijft hangen, groter.
Tot zo ver mijn ongevraagde spreekbeurt over reclame.
Dit is mijn vakgebied en ben gepassioneerd over mân werk, haha
Ja precies! Er wordt ook vaak zo gedacht dat een tv reclame als doel heeft mensen acuut iets te laten kopen maar je hebt hele specifieke doelen per soort reclame natuurlijk.
Die parfumspotjes zijn halve films, dat is gewoon omdat er een bepaald merkbeeld bijhoort. En dat is iets van de veel langere termijn. Het is naĂŻef om te denken dat je daar niet door beĂŻnvloed wordt, maar natuurlijk koop je niet acuut iets na zoân reclame.
Wat bijvoorbeeld bij een minder sexy product (waarbij niemand echt geenangeerd is bij het merk, maar ze het wel willen verkopen) zoals canesten gyno weer compleet anders aangepakt wordt
Draag jij je winterjas al?
0 stemmers
Soms als ik 's ochtends op een lege maag groene thee drink, word ik daar een soort niet lekker van - echt tegen het misselijke aan en heb dan eigenlijk weinig zin de mok nog leeg te drinken. Heb jij dit ook?
0 stemmers
Ik vind het weer zo ruk deze week dat ik zo min mogelijk mijn huis uit kom, vandaar dat ik geen jas draag. En als ik dat doe (lopend naar sporten of supermarkt) is dat met een trui + regenjas.
Heb wel gister mijn winterjas en ski-jas (dat ding is fantastisch als het waait en regent) onder mijn bed vandaan gehaald en mijn zomerkleding opgeborgen
Ik heb ergens gelezen dat er een stofje in thee is wat je maag kan irriteren. Drink nu zelf verse gember en citroen âtheeâ. Of earl grey met een klein beetje melk. Melk schijnt het effect van irritatie tegen te gaan. Maar ik weet niet meer waar ik dit gelezen heb!
Volgens mij zijn er ook aanwijzingen dat groene thee je stofwisseling kan versnellen oid. Ik kan echt licht in mân hoofd en onwel worden door groene thee in de ochtend. In de middag is het meestal geen probleem.
Nee, want ik vind groene thee niet te zuipen
Wow dank voor de antwoorden iedereen, heel verhelderend! Ga voortaan gewoon 's ochtends zwarte thee drinken, of verse gemberthee. Bij koffie heb ik het probleem trouwens niet!