Geen spijt maar ik heb wel onderschat hoe zwaar het soms kan zijn.
En voor de bestwel veel nee stemmers, kan iemand toelichten waarom je dat niet vindt kunnen?
En hoe krom is het dan dat ze op alle stations wel bier verkopen, en ook kleine flesjes of zelfs flessen wijn. Want ik denk nou niet dat je daar per se boodschappen gaat doen.
Ja daarom snap ik die hoeveelheid nee stemmers waarschijnlijk ook echt niet? In het vliegtuig mag het toch ook gewoon. Of ja wat is het verschil of je rijdend in een treintoestel drinkt of ergens in een vliegend iets. In beide gevallen rijd jij niet so who the f cares. Ik dacht overigens wel dat het in Nederland tegenwoordig niet meer mocht! Good to know haha
En bier drinken in het vliegtuig?
[poll type=regular results=always chartType=bar]
- Nee dit kan niet vind ik
- Ja dit kan dan weer wel
- Bier drinken in het ov en vliegtuig mag en kan sowieso, zeur niet zo
0 stemmers
Ik associeer het met aso gedrag en overlast. Ik ben al heel vaak lastig gevallen door bier drinkende jongens in de trein.
Ik vind het in een vliegtuig anders omdat het gecontroleerd is. Flight crew schenkt de alcohol in en het is zeker niet de bedoeling dat iemand overduidelijk dronken wordt. Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat mensen in het vliegtuig op het gangpad gingen kotsen, luid zingen, mensen lastig vallen etc.
Dus het is voor mij meer zo dat die groep het verpest heeft en dat ik dan denk doe maar gewoon helemaal niet.
Die jongens die je dan lastigvallen waren dan waarschijnlijk sowieso al dronken of aangeschoten toen ze instapten. Denk niet dat ze ondertussen ineens bij een treinritje bezopen worden. Dus voor mij klinkt dat als klinkklare onzin. Want het ene biertje dat ze dan misschien in de trein drinken maakt weinig meer uit.
Ik wist niet eens dat er überhaupt een leeftijdsgrens was op redbull, maar alleen om de reden dat die pubers niet de supermarkten vol laten stromen om redbull te halen zou ik het er al mee eens zijn.
Redbull met 18 jaar als leeftijdsgrens:
- Geen mening
- Ja doen
- Nee niet doen
0 stemmers
In red bull zit teringveel cafeine in. Dat is sowieso niet gezond, maar bij pubers die nauwelijks maat weten te houden is dat helemaal een slecht idee
Als je lerares zou zijn welke vak zou je dan geven?
- Nederlands
- Engels
- Rekenen/Wiskunde
- Biologie
- Gescheidenis
- Aardrijkskunde
- Gym
- Natuurkunde/Scheikunde
- Handvaardigheid
0 stemmers
Klopt de uitkomst met je werkelijke leeftijd?
- Ja, exact of een paar jaartjes verschil
- Nee
- Nee, groot verschil(10+ jaar verschil)
0 stemmers
Maar liever nog Duits.
Economie, maar geschiedenis is ook leuk.
Heb jij ooit muziekles gehad? Niet op school maar als hobby
- Ja
- Nee
0 stemmers
Indien nee, had je graag muziekles gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Er zijn in 15 jaar van de in 2006 108 muziekscholen nog maar 12 over.
Vind je dat erg?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Stelling: Cultuur is in Nederland ondergewaardeerd
- Eens
- Eerder eens dan oneens
- Eerder oneens dan eens
- Oneens
0 stemmers
Ik wist dat het in mijn werkveld slecht ging, maar door deze Zembla ben ik toch wel een beetje geschrokken ofzo. Muziekschool in mineur gemist? Start met kijken op NPO Start
Een portret wat sprekend leek op mijn oma, ergens in een oud Duits kasteel. We werden daarna gevraagd om (als gezin) de rondleiding te verlaten omdat we niet konden ophouden met lachen.
Zouden jullie ook alchohol drinken als je er niet tipsy / dronken van wordt ?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Een vriend van mij lijkt heel erg op hoe Johannes de doper vaak wordt uitgebeeld op schilderijen: donker haar en gezichtsbeharing, zelfde gezichtsvorm, droevige blik (logisch want Johannes werd onthoofd). In de groepchat onder vrienden is dit een terugkerend ding geworden, foto’s posten waar ‘‘hij’’ op staat
Ik geef wel ckv. Dat was in mijn schooltijd nauwelijks lesgeven. Geprinte opdrachtjes geven en koppen tellen en dat was het
Dat is echt niet waar. Teringveel? Er zit 80 mg cafeïne in een blikje Red Bull.
Medium latte van Starbucks ter vergelijking: 150 mg
Maar daar worden niet drie op een dag (of achterelkaar) gedronken
Ik denk dat gym echt het gemakkelijkste is.
Je moet geen toetsen verbeteren, je hoeft niet zoveel voor te bereiden, en je mag een hele dag in je jogging.