Bleekselderij (en knoflook)!
Knoflook gebruikt iedereen hopelijk 
Ik vraag het me afâŠ
Altijd spinazie
Ik vind mannen het concept gewoon kut
Vroeger had je hier in Ă©lk dorp een muziekschool bijna en kreeg je 30 minuten les. Nu heb je nog een âkunstencentrumâ en is alles uitgekleed en kut en echt al heel lang.
Huilon
Ja en particulier is er ook weinig (want Limburg) en is duuuuur
Bleekselderij inderdaad!
Maar maar een roux is zo makkelijk
hoewel ik niet weet hoe glutenvrij meel daarmee werkt
Blaasinstrumenten kan nog wel betaalbaar bij de plaatselijke harmonieën en fanfares. Krijg je ook gratis een instrument te leen.
Dat klopt wel, maar dat is zo beperkt en wordt naar mijn idee ook echt steeds minder populair onder de cultuurbarbaristische jeugd. Ik vind Nederland op cultuurgebied echt tragisch armoedig!
Very very true.
Je moet wel echt als een bezetene blijven kloppen met een garde. Maar mss dat de combi GV meel en lactosevrije melk iets anders oplevert dan met gewone melk en meel. En je doet eerst boter smelten en dan pas het meel erbij, of doe je dat niet?
Je moet zorgen dat het al klontvrij is voor je de melk er in kleine scheutjes bij doet. Ik gebruik pas een garde als er vrij veel vloeistof al bij zit en het echt een saus wordt. Tot die tijd gebruik ik een siliconen spatel, zodat ik de klontjes bloem kan fijndrukken op de pan.
Genoeg boter gebruiken ook om mee te starten.
Neem roomboter!
Misschien dat margarine, zoân blok, beter werkt. Dat is een stuk minder vloeibaar dus dan kan je ook beter de verhoudingen voor elkaar krijgen.
En de eerste paar keren dat ik een roux maakte mislukte dat ook hoor. En dat was gewoon met lactose. Je moet er een beetje gevoel voor krijgen
Boter is niet lactosevrij (maar mogelijk wel te doen als je er in kleine hoeveelheden tegen kan), ik gebruik altijd de sojaboter van Alpro, dat lukt ook perfect!
Ik bel nooit aan en ben ook die vreselijke persoon die zonder aankondiging zichzelf opeens binnenlaat, maar gelukkig vindt mân moeder dat alleen maar leuk