Ooit eens een start gemaakt met no shampoo. Lieve help wat een ramp. Zo zo zo vies. Echt na 1,5 week gestopt van ellende. Nog nooit zo blij geweest met shampoo en schuim
Vind jij het leuk om naar plekken te gaan die je kent uit boeken of films/series?
Ik bedoel geen bezoek aan een filmset, maar bijvoorbeeld om iets te gaan drinken in een café dat beschreven werd in een boek dat je gelezen hebt?
- Ja en dat doe ik ook wel eens
- Ja dat lijkt me wel leuk, maar ik doe dat eigenlijk nooit
- Dat lijkt me niet speciaal leuk, maar misschien zou ik het wel doen als ik toevallig toch in de buurt ben
- Nee, daar vind ik niets aan
- Ik weet het niet, ik kan geen een plek bedenken die ik zou kunnen opzoeken
0 stemmers
Zijn jullie wel eens voor de liefde een stuk van je eigen woonplaats verhuisd? Bedoel ik dus niet 10 km ofzo haha.
- Ja binnen eigen land
- Ja ben naar het buitenland gegaan
- Hier had ik achteraf geen spijt
- Hier had ik achter spijt van
0 stemmers
Nee stemmers hebben pech. En hier had ik achter spijt van is natuurlijk achteraf (ben nog niet helemaal wakker merk ik). Edit 2: Ik zie dat 2 zinnen niet helemaal lekker kloppen maar jullie snappen het wel haha.
Andere kant van het land, naar een grote stad die ik nog steeds geweldig vind, maar waar ik niet kon wennen als bewoner. Ik was binnen een paar maanden doodongelukkig en depressief, en twijfelde zelfs even aan mijn huwelijk.
Inmiddels alweer jaren terugverhuisd (met man) naar mijn oude regio maar niet oude woonplaats, en hier voelen we ons gelukkig allebei thuis.
Wat fijn je nu een plek hebt waar je allebei gelukkig bent.
Ja enorm, ik was namelijk bang dat mijn man op deze plek hetzelfde zou gaan voelen en dat hij ook ongelukkig zou worden. Maar dat is niet gebeurd gelukkig.
Het is een plek met een natuurlijke doorstroom van mensen, stads genoeg voor mijn man en dorps genoeg voor mij, en mijn man is extravert en had in hele korte tijd nieuwe vrienden gemaakt op deze plek. Hij heeft nu meer vrienden dan ik hier.
Ook ons huis voelde meteen als thuis bij de eerste bezichtiging, iets dat we nergens anders gevoeld hadden, terwijl er (qua klussen etc) best wel wat haken en ogen zaten aan dit huis. Maar het klopte toen we binnenliepen, een gevoel dat ik nog steeds niet kan duiden. Het klopte gewoon.
Ik ben echt heel dankbaar dat we een plek hebben gevonden waar we beiden zo gelukkig zijn.
Ja, naar een ander continent. Ben nu weer terug in Nederland en mijn vriendin wil nu voor een poos naar Nederland komen. Het begin van weggaan was niet makkelijk maar ik kijk er heel positief op terug! Zou zeker over een aantal jaar weer langere tijd daar gaan wonen.
Mijn vriend las La superba toen we in Genua waren dus toen wel wat plekken opgezocht die in dat boek voorkwamen. Hebben Ilja toen ook nog een paar keer gespot, was wel grappig.
Ben jij sneller geneigd iets te kopen als er limited edition opstaat? Maakt niet uit wat het is.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Denk jij dat er vaak expres op producten limited edition opstaat terwijl dat in werkelijkheid misschien helemaal niet zo is?
- Ja ik denk dat dat vaak gebeurd
- Nee ik denk dat dit niet vaak gebeurd
- Geen idee
0 stemmers
Ik ben alleen bij dove douchegel sneller geneigd het te kopen. So random
Ja toen ik in New York was heb ik een Gossip Girl tour gedaan. Dus naar de plek waar ze het exterior van Constance Billard, St. Jude’s en het appartement van Dan’s vader hebben gefilmd. Ook bij het hotel van Chuck binnen geweest. Was echt een van de leukste dingen die week Sorry not sorry
Alien van Thierry Mugler
- Lekker!
- Nee dank je
- Je wordt nooit meer gevonden als je ermee in mn buurt komt
0 stemmers
Ik moest aan Alien denken omdat ik bij de drogist iets zag wat een goedkope kopie ervan leek. Een eenvoudiger versie van dat paarse flesje met gouden bovenkant.
Naam: Predator (interessante keuze)
En nu ben ik benieuwd hoe een goedkope versie van Alien ruikt, maar ook een beetje bang.
Ik zag laatst dat hier zelfs autoparfum van was (missch niet van het originele merk)
Heb mn even veranderd naar resultaten zichtbaar dus als je t belangrijk vond mag je opmieuw stemmen
Haha zo accurate
Ik over een aantal jaar
Alleen de oranje. Weet ff niet hoe die heet.
Ik ga toevallig morgen verhuizen! Heb nu ingevuld ‘geen spijt’ omdat ik twee dingen moest kiezen maar ik moet dus nog gaan haha dus weet nog niet of ik spijt ga hebben. Van Gelderland naar Groningen
Geen idee, nooit geprobeerd
Sorry als je dat niet wist maar dat is dus wel een filmset
Ik vond het trouwens ook fantastisch daar ook al ben ik geen LOTR fan