Ik fohn regelmatig jurkjes ipv dat ik ze strijk
Ik had op de middelbare school een vriendin die d’r air max had gefohnd en daardoor een gat erin had gebrand Sindsdien durf ik geen kleding of schoenen te föhnen
Ik keek net even en Van Dale geeft aan dat het allebei kan maar dat vrouwelijk de voorkeur heeft! Dus het is inderdaad best logisch om zij/haar te willen zeggen
Werkt sokken verwarmen in de magnetron goed? Ik doe sokken/kleding altijd over de verwarming, of hieroverheen, als ik bij iemand ben die zo’n ding heeft:
(Mijn droom, als ik bij mijn grootouders ben zet ik die altijd aan in de badkamer en zou ik er uren voor kunnen doorbrengen, zeker als ik lekker rozig na het douchen ben. )
Het kan me echter nooit warm genoeg, dus ik sta open voor suggesties. Ik gooi mezelf 's winters nog net niet vrijwillig in het haardvuur.
Ik moest net al bijna janken omdat t koud is. Tyf maar op met die sneeuw
Waarom is bijvoorbeeld plassen onder de douche smerig? Het is goed voor minder waterverbruik.
Koud word het toch, dan maar flink koud zodat we kunnen schaatsen! Zin in
Respect voor wie puistjes niet uitknijpt, als ik een puistje ook maar een ogenblik in mijn gezichtsveld heb kan ik de gedachte al niet verdringen.
Neuspeuteren doe ik daarentegen niet maar lijkt me juist heel handig en niet per se vies, afhankelijk van waar je het doet. Mijn neusgaten zijn daar te klein voor/mijn neusschotje te scheef, waardoor het heel onprettig is om daarin te komen met mijn vingers. Echt stom ook, ik heb een grote neus maar toch te kleine neusgaten om lekker te peuteren en bij overmaat van ramp een neusgat dat permanent dicht zit. 🥲
Als ik ‘s nachts rond 03:00 iemand tegenkom (bijvoorbeeld tijdens je nachtdienst, of op straat ofzo) dan zeg ik
- goedeavond
- goedemorgen
- goedenacht
0 stemmers
Als ik zelf een poll maak dan
- stem ik direct zelf
- stem ik later als er meer stemmen binnen zijn
- stem ik nooit zelf
0 stemmers
Heujjjjjj (als dronken)
Hallo (als niet dronken)
Je nagelstyliste een kerstpakket geven (rituals oid)
- Raar
- Niet raar
0 stemmers
Dat is echt lief vind ik!
Waarom zou iemand een cadeautje geven raar zijn ik vind het heel lief en weet bijna zeker dat ze het waardeert!!
Ik weet dat mensen in de buurt het ook voor de postbode doen. Mensen doen het voor schoonmakers. Een nagel stylist waar je regelmatig komt kan dan toch ook prima?
Aah ik vind dat echt lief! Ik kreeg in mijn werk ook kerstpakketten van klanten terwijl ze ook gewoon betaalden voor mijn diensten. Als ik bepaalde vaste mensen zou zien omdat ik een dienst van ze inhuur zou ik dat ook doen! De krantenjongen krijgt ook geld (wat ze opzich ook wel zelf komen ophalen haha) en de postbode ook een bedankje. De enige die ik oversla is de glazenwasser want die is echt een botte hark.
Ik vind het ook niet per se raar maar ik zou het zelf gewoon nooit doen eigenlijk
Leuk juist! Ik had een paar jaar geleden chocoladeletters en een mini gedichtje voor de pakketbezorger (was een hele lieve man) volgens mij werd het wel gewaardeerd.
Gutenacht freunden