Het is 15:37 dus als het goed is weet je nu inmiddels wat het slimste was om te doen!?
Ja ik ben eruit hahaha, spoor 5!!
Nou, dat gebeurt niet met 10 min vertraging al, dan moet het wel tegen een half uur lopen.
Dus ik zou toch voor de vertraagde kiezen, want die komt waarschijnlijk net iets eerder binnen
Maar in dit geval is het wel een beetje lood om oud ijzer, het gaat maar om 10 minuten.
Oh, en was die vertraagde nu eerder vertrokken?
Die hebben ze niet bij NS
Haha ik heb heeeel lang in het buitenland gewoond en toen kwam ik terug en toen was het Corona dus niet veel ervaring meer haha
Heb jij ook een winteruiterlijk en een zomeruiterlijk? Dus dat je echt duidelijk een andere teint huidskleur hebt en bijvoorbeeld donkerder of lichter haar. En daardoor ook andere makeup draagt bijvoorbeeld. (Ik bedoel niet qua kleren want daarvan is het natuurlijk logisch dat je ‘s winters andere kleren draagt dan in de zomer)
- Ja, er zit een groot verschil tussen mijn winter en zomer uiterlijk
- Ja, er zit een klein verschil tussen mijn zomer en mijn winter uiterlijk
- Nee, ik zie er alle seizoenen hetzelfde uit
0 stemmers
Zo ja: Heb je een voorkeur voor je zomer of je winter uiterlijk?
- Ja, in de zomer vind ik mijzelf mooier
- Ja, in de winter vind ik mijzelf mooier
- Nee, ik vind mijzelf elk seizoen mooi
- Nee, ik vind mijzelf nooit mooi
0 stemmers
Ik moest zelfs lachen is dat heel erg?
Mijn huid is echt top in de zomer, gladde huid etc. Mijn haarkleur is ook een stuk lichter in zonlicht en ik kijk minder chagrijnig. In de winter word ik een vreemde kleur geel en heb ik altijd blauwe handen van de kou.
Enige reden waarom ik op klein verschil heb gestemd is omdat ik met de Nederlandse zon niet echt heel bruin word. Als ik post Corona ooit weer naar ergens in Azië mag, dan is het verschil wel wat groter.
Ik heb veel meer sproeten in de zomer, in de winter vallen ze eigenlijk niet op
Mijn huisgenoot heeft een keer 8 potten speciale pindakaas besteld bij zo’n winkel Vervolgens was de helft niet te vreten. Verklaar hem nog steeds voor gek
Hele jaar door donker (en grijs) haar met een lijkbleke huid heel sexy allemaal
Alleen wat bleker en minder sproetjes in de winter
In de zomer ben ik getinter en heb ik lichter haar en een gladde huid. Ik de winter ben ik een bleke gorilla met een schrale puisten kop en lippen die op brokken speculaas lijken.
Die mensen hebben gewoon heel veel issues.
In mijn pre thuiswerkperiode was het op dinsdag en donderdag het drukst. Maandag wel op een derde plek.
Ik was dinsdag in de Costes en ik liep daar gewoon zo met een full-on Costes outfit. Mijn broek was van de Costes, mijn truitje, mijn vestje & mijn jas. En ik weet niet waarom maar dat vond ik ongemakkelijk? Zou jij het ongemakkelijk vinden om met een gehele outfit aan van een bepaalde winkel naar diezelfde winkel te gaan om te shoppen?
- Gebeurt me nooit, maar nee niet ongemakkelijk
- Gebeurt me nooit, maar ja lijkt me ongemakkelijk
- Gebeurt me wel eens, en vind ik beetje ongemakkelijk
- Gebeurt me wel eens, maar niet ongemakkelijk
0 stemmers
Ik heb in verschillende kledingwinkels gewerkt en vind het altijd leuk als ik dan klanten zie die dingen aanhebben die ik herken van huidige of vorige collecties haha
Ja misschien als het een shirtje is! Maar ik voelde me echt een wandelend reclamebord hahahah.
Dutje doen?
- Doe ik echt nooit.
- Doe ik (soms) op een vrije dag.
- Doe ik (soms) op een werkdag.
- Ik dut urenlang.
- Ik dut maximaal een uurtje.
- Ik dut enkele keren per week.
- Ik dut elke week wel eens.
- Ik dut ongeveer eens per maand.
- Ik dut zelden.
- Ik voel me goed na het dutten.
- Ik voel me moe na het dutten.
- Ik voel me schuldig over de verspilde tijd van het dutten.
- Oké nu heb ik zin in een dutje.
0 stemmers
Vroeger was ik wel eens een wandelend reclameboard voor Weekday/Cheap Monday en tegenwoordig in mindere mate voor & Other Stories.