Zou gewoon naar spoor 5 lopen zodat ik in de tussentijd iets te doen heb + de vertraagde trein zit waarschijnlijk voller
De trein met vertraging vertrekt toch altjid eerder dan de ‘volgende’ trein, dus sowieso spoor 11
(Tenzij het geen volgende trein is maar een compleet andere trein, dan maakt ’t niet uit)
Lastige, want krijgt de vertraagde voorrang of die op tijd is?
Wat een luxe trouwens, twee treinen zo vlak achter elkaar
Tenzij de trein van spoor 5 achter de vertraagde trein van spoor 11 rijdt dus dan ben je ook de lul
Naaah mijn verjaardag staat hier tussen. Is best leuk hoor
En @Xiomara ja daar zit mijn twijfel haha! Mijn redenatie was dat de vertraagde misschien gecancelt wordt omdat er al een andere gaat. Dus dat die met vertraging opgeheven wordt?
Het is 15:37 dus als het goed is weet je nu inmiddels wat het slimste was om te doen!?
Ja ik ben eruit hahaha, spoor 5!!
Nou, dat gebeurt niet met 10 min vertraging al, dan moet het wel tegen een half uur lopen.
Dus ik zou toch voor de vertraagde kiezen, want die komt waarschijnlijk net iets eerder binnen
Maar in dit geval is het wel een beetje lood om oud ijzer, het gaat maar om 10 minuten.
Oh, en was die vertraagde nu eerder vertrokken?
Die hebben ze niet bij NS
Reis je nooit met de trein haha? Een trein wordt niet zomaar gecancelt met een beetje vertraging.
Maar ik snap je vraag wel, altijd een lastige keuze. Op de een of andere manier kies ik altijd de verkeerde.
Haha ik heb heeeel lang in het buitenland gewoond en toen kwam ik terug en toen was het Corona dus niet veel ervaring meer haha
Heb jij ook een winteruiterlijk en een zomeruiterlijk? Dus dat je echt duidelijk een andere teint huidskleur hebt en bijvoorbeeld donkerder of lichter haar. En daardoor ook andere makeup draagt bijvoorbeeld. (Ik bedoel niet qua kleren want daarvan is het natuurlijk logisch dat je ‘s winters andere kleren draagt dan in de zomer)
- Ja, er zit een groot verschil tussen mijn winter en zomer uiterlijk
- Ja, er zit een klein verschil tussen mijn zomer en mijn winter uiterlijk
- Nee, ik zie er alle seizoenen hetzelfde uit
0 stemmers
Zo ja: Heb je een voorkeur voor je zomer of je winter uiterlijk?
- Ja, in de zomer vind ik mijzelf mooier
- Ja, in de winter vind ik mijzelf mooier
- Nee, ik vind mijzelf elk seizoen mooi
- Nee, ik vind mijzelf nooit mooi
0 stemmers
Ik moest zelfs lachen is dat heel erg?
Mijn huid is echt top in de zomer, gladde huid etc. Mijn haarkleur is ook een stuk lichter in zonlicht en ik kijk minder chagrijnig. In de winter word ik een vreemde kleur geel en heb ik altijd blauwe handen van de kou.
Enige reden waarom ik op klein verschil heb gestemd is omdat ik met de Nederlandse zon niet echt heel bruin word. Als ik post Corona ooit weer naar ergens in Azië mag, dan is het verschil wel wat groter.
Ik heb veel meer sproeten in de zomer, in de winter vallen ze eigenlijk niet op
Mijn huisgenoot heeft een keer 8 potten speciale pindakaas besteld bij zo’n winkel Vervolgens was de helft niet te vreten. Verklaar hem nog steeds voor gek
Hele jaar door donker (en grijs) haar met een lijkbleke huid heel sexy allemaal
Alleen wat bleker en minder sproetjes in de winter
In de zomer ben ik getinter en heb ik lichter haar en een gladde huid. Ik de winter ben ik een bleke gorilla met een schrale puisten kop en lippen die op brokken speculaas lijken.