Ik vind dat echt pijn doen in mijn neus dus gebruik het alleen als ik heeeeeel verkouden ben en dan eigenlijk nog steeds met tegenzin, haat alles met nattigheid/water/sprays rondom of in mijn neus.
Neusspray is wel een breed begrip.
Ik gebruik elke dag neusspray tegen allergie. Maar als ik verkouden ben gebruik ik neusspray voor neusverkoudheid. Soms ook wel eens zoutspray.
Ja ik ben verslaafd geweest aan neusspray want ik kon niet slapen zonder eerst te sprayen. Het lijkt alsof je neus dichtzit en je niet kunt ademen en daarom ga je maar weer sprayen. Ik ben er vanaf gekomen door het aan te lengen met water. Dus nee je krijgt geen kick maar je kunt gewoon niet ademen zonder spray als je verslaafd bent
Ik vind het ook heeeeel onprettig voelen. Het prikt en het helpt bij mij iig nooit want het verplaatst zich gewoon naar het andere neusgat. Ik ben nu bijna 3 jaar gewend om met iig 1 verstopt neusgat te slapen.
Fijn om te horen dat het jou is gelukt! Op internet lees je alleen maar van die helse verhalen. Hoeveel lengde jij aan?
Ik ben ook verslaafd geweest aan neusspray, kon ook niet slapen zonder. Sinds twee weken gebruik ik het weer elke dag doordat ik verkouden ben. Dit is een hele goede waarschuwing om toch echt weer te stoppen.
Als kind zijn wel mn neusamandelen verwijderd en die schijnen terug te kunnen groeien? Heb jij die nog?
- Ja
- Geen idee
- Nee
0 stemmers
Want mn ouders werden er zo moe van, en waarschijnlijk ik ook, dat ik altijd verkouden was. Maar als die dingen teruggroeien en het helpt om ze te verwijderen, ja graag.
Iemand die ik kende was verslaafd en had ook veel ruzie met zijn vriendin over al het geld dat hij hieraan uitgaf
Heb jij een collega die je als een soort 2e moeder ziet?
- Nou nee
- Ja
- N.v.t.
0 stemmers
Ik mis soms echt een ex collega, zij was zo lief en echt als een tweede moeder. En als ik verkouden was etc, zo lief en zorgzaam altijd.
Nee maar ik heb wel een collega die me heel erg aan mijn lievelingstante doet denken. In haar manier van doen en praten. Vind het dus erg fijn om met haar om te gaan, bij de lunch etc zoek ik haar altijd op maar missh dat zij niet helemaal kan plaatsen waarom ik altijd zooo blij ben haar te zien haha. We zitten niet ih zelfde team en best groot leeftijdsverschil
Ik zie dus bij mij in de buurt wel eens een vrouw die rijdt in een auto met een Burberry print (denk een soort wrap) en dan stapt ze uit en dan is ze echt van top tot teen in Burberry gekleed (ook echt de signature print). Dus broek, lange laarzen, jas, sjaal, soms hoedje. Ik zou echt graag haar kledingkast en huis willen zien.
Zet jij de muziek in de auto zachter als je een handeling moet doen, bijvoorbeeld inparkeren of achteruit rijden.
- Ja
- Nee
- Geen idee
- Nvt
0 stemmers
Hahaha de welbekende Porsche zeker ?
Maak jij je zorgen over de huidige tekorten (chips, papier, containers etc.)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maak jij je zorgen over de huidige personeelstekorten?
- ja
- Nee
0 stemmers
Maak jij je zorgen over de hoge energie- en gasprijzen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wow ik schrok; tekort aan CHIPS?? Maar het zijn technische chips
Op persoonlijk vlak maak ik me niet zo’n zorgen om de tekorten van grondstoffen, maar in mijn werk begint het nu wel echt heel erg vervelend te worden. Afgelopen weken ging het nog wel maar de tekorten lopen nu zo op dat de voorraden echt slecht zijn. En wie mag dat de klant vertellen? Me
Voor mijzelf maak ik me niet zo’n zorgen, maar ik denk wel constant aan de mensen die nu al moeite hebben om de eindjes aan elkaar te knopen. En ben bang dat steeds meer mensen het water aan de lippen zal komen te staan… vooral ook als je hoort dat dingen als boodschappen en dus gas/energie ook duurder wordt.
Oke even een check of ik echt gek ben. Als jij een zak chips koopt om die avond nog op te eten (niet de hele zak, of wel als je dat wil no judgement here). Doe jij dan een van deze dingen?
- Ik trek de zak open en begin te eten
- Ik doe de chips in een bakje, was mn handen en eet daarna pas
- Doe het wel in een bakje maar was niet mn handen
- Ik maak de zak schoon, trek m open, was mn handen en eet dan
- Ik eet geen chips
0 stemmers
Ik zou eerder m’n vette handen achteraf wassen eigenlijk (maar meestal smeer ik dat gewoon aan mezelf af)