Stel je persoonlijke vraag #31

Haha ik ben jarig op 25 december en vind het niet erg (ik vier het wel altijd met familie/gezin, vriendinnen zitten dan natuurlijk bij hun eigen familie) maar kerst vieren we op kerstavond en sowieso niet echt uitgebreid

1 like

Zegt dit jou iets?

• Ja
  • Nee
  • Heel vaag begint er iets te dagen maar ik kan het je niet uitleggen

0 stemmers

1 like

Zijn jullie ooit naar een pindakaaswinkel geweest?

• Wtf is een pindakaaswinkel
  • Ja, ik heb er ook wat gekocht
  • Ja, ik heb er wel eens rondgekeken
  • Nee, maar ben er wel nieuwsgierig naar
  • Nee, ik weiger in zo’n winkel te komen

0 stemmers

Hahahaha ben ik nou de enige?? Lachen, dit was echt vet.

1 like

Ik weet niet waarom maar ik raak echt extreem geïrriteerd hiervan. Ik vind het zo’n ongelooflijk dom concept gewoon

15 likes

hahah ik ben benieuwd waar deze irritatie vandaan komt

voor mijn gevoel poppen die winkels ook echt alleen op als er ergens een pand leeg staat ofzo, en ze blijven ook nooit lang of wel :woozy_face:

Ja, maar alleen omdat ze ook een Homerr-punt zijn :woman_shrugging:t2:

1 like

Ik haaaat pindakaas

2 likes

Ik zie er nooit iemand naar binnen gaan. Vraag mij echt af waarom het zoveel filialen heeft.

3 likes

Wit was praktijken :eyes:

3 likes

Dus hier maak ik je niet blij mee:

Witwaspraktijken zou mij geeneens verbazen, want al die winkels zitten op vrij dure plekken volgens mij

6 likes

Ik ken iemand die alleen maar pindakaaswinkelpindakaas eet. Eerlijk gezegd vind ik die pindakaas van AH net zo lekker.

Maar ik hou wel van dat soort novelty winkels hoor. Als je gekke pindakaas wil kun je het daar kopen.

1 like

Mijn partner is op 31 december jarig. Als kind dacht hij dat het vuurwerk altijd speciaal voor hem was haha

11 likes

Ik ben 1 januari jarig en vind nog steeds dat al het vuurwerk voor mij is. Klokslag 12 :fireworks: :champagne:.

30 likes

Grappig dat veel mensen 25 december niet zouden willen. Ik ben dan jarig en vind het top: je hebt altijd vrij, je gaat vaak lekker eten en je bent vaak met familie of andere dierbaren. Maar ja love kerst sowieso :christmas_tree: :heart:

9 likes

Ja ik wil gewoon een reden om die dingen ook op een andere dag in het jaar te doen :joy: daarom neem ik ook altijd vrij op mijn verjaardag

1 like

Maar dan heeft niet je hele familie ook vrij toch? Ik zou ook vrij nemen op m’n verjaardag als ik het niet al had hoor.

Middelmatige luxe. Er is een smaak die ik heel lekker vind, maar wie betaalt er nou standaard 6 euro voor een pot? :joy: Voor minder geld heb ik een kilo-emmer bij AH. En al die andere gare smaken, het is echt een beetje in de categorie chocola en marshmellows op je stroopwafel doen :roll_eyes:

8 likes

Je komt om 15:11 aan op het station. De trein van 15:13 is 10 minuten vertraagd en komt aan op Spoor 11. De volgende trein gaat om 15:23 op Spoor 5. Naar welk spoor ga je?

• Spoor 11
  • Spoor 5

0 stemmers

Ligt eraan. Op welk perron stap ik uit? Als dat dichterbij 11 is dan ga ik naar 11 anders naar 5

14 likes