Stel je persoonlijke vraag #31

Ik geloof dat dat specifiek ging om een kok die naar podcasts luisterde, ik kan me voorstellen dat tijdens het koken je door middel van iets specifieke luisteren je af te zonderen van de herrie in een keuken/restaurant je juist geconcentreerde kunt werken.

@mercurysummer en alsof je handen wassen je steriel maakt haha, ik geloof dat dat “goed voor de weerstand” echt een hardnekkig fabeltje is. Tenzij iemand zich dagelijks van top tot teen ontsmet of nooit in contact komt met anderen, krijgt iemands weerstand echt wel genoeg om mee te werk te gaan binnen.

4 likes

Ik bedoel niet perse alleen het handen wassen maar (bijna) alles ontsmetten gaat mij persoonlijk ver. Ga ook niet het liftknopje opeens met mijn elleboog indrukken.
Uiteraard moet iedereen dat verder lekker voor zichzelf weten joh en het is verder ook niet verwijtend bedoeld maar kan me daar zelf gewoon niet in vinden.

Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Vaak (meestal?) is alles ontsmetten ook gewoon dwangmatig. Maar ik hoor dus heel vaak dat mijn immuunsysteem daardoor heel erg verzwakt wordt terwijl je dat niet zo makkelijk kunt stellen. N=1 maar de laatste keer dat ik ziek was is minstens 20 jaar geleden haha, misschien ontsmet ik gewoon ultra secuur :sunglasses:

2 likes

Als geld en herstel geen probleem zou zijn, zou jij dan plastische chirurgie ondergaan?

• Ja
  • Nee
  • Misschien
  • Anders

0 stemmers

1 like

Niet omdat ik compleet tevreden ben met mijn uiterlijk en alles mooi vind, maar omdat plastische chirurgie 9/10 keer je onzekerheid toch niet verhelpt. En omdat ik het vind bijdragen aan een onrealistisch schoonheidsideaal, die slechts in je bereik is wanneer je veel geld hebt.

10 likes

Ik zou wel borsten willen die niet reageren op zwaartekracht :joy:

7 likes

Ik heb deze ooit van het forum afgehaald en vind hem wel lekker:

Ook al gaat er bij mij wel meer kaas op geloof ik. En ik maak altijd een creme fraiche saus, want ben geen fan van avocado

1 like

Nee wel in de zomervakantie, met complete voorhoofdsholte ontsteking erbij en allez

3 likes

Nou vooral dat laatste idd!

Ik bedenk me door de post van @grace dat ik vandaag in een bouwlift heb gestaan en lekker met m’n vingers alle knoppen ingedrukt hebt :thumbsup: ik denk dat ik niet wil weten wat ik daar allemaal indirect heb aangeraakt

1 like

Als herstel (en complicaties) geen issue zou zijn, zou ik denk ik voor een borstverkleining gaan. Nog steeds enige twijfel of ik echt wil laten snijden in een gezond lichaam, maar het zou het dagelijks leven wel echt makkelijker maken denk ik

3 likes

Er zijn ook andere redenen om plastische chirurgie te ondergaan. Dat hoeft echt niet alleen onzekerheid te zijn (bijv. de hierboven genoemde borstverkleining).

Zelf vermoed ik later nog wel een ooglift te moeten ondergaan. Het gaat steeds meer hangen helaas en mijn moeder heeft zich uiteindelijk ook vanwege verminderd zicht moeten laten opereren. Ik ga vast sparen :frowning:

3 likes

Oh, ik dacht dat ooglidcorrectie deels vergoed werd

1 like

Denk dat ik ook niet onder een ooglidcorrectie uitkom uiteindelijk. De rest zal allemaal wel :laughing:

Jouw algemeen directeur/eindverantwoordelijke van de organisatie waar je werkt is…

• Een man met kinderen
  • Een vrouw met kinderen
  • Een man zonder kinderen
  • Een vrouw zonder kinderen
  • Nvt

0 stemmers

@lisaanna ik ben aan het denken in welke situatie je nvt zou typen. Bij een non-binaire baas of als je geen werk hebt? Haha

1 like

Haha ik ben m’n studie aan afronden en heb toevallig nu geen werk. Wel heel soms freelance opdrachten, maar dan heb ik ook geen baas.

2 likes

Volgens mij ook ja, als je er daadwerkelijk slechter door gaat zien iig wel.

Mijn neus staat een beetje scheef doordat ik ben flauwgevallen en dat wordt dus niet vergoed omdat ik nog wel gewoon normaal adem kan halen en het daardoor puur cosmetisch is :roll_eyes:

1 like

Eigen baas tochh

2 likes

Pas als het heel erg is, dan moet je ooglid halverwege je pupil hangen. Veel mensen sparen zelf en doen het voor dit tijd.

2 likes

Ja, sterker nog ik verdenk mensen er wel eens van dat ze expres chats op ongelezen zetten voordat ze een screenshot posten. Vooral als het er een stuk of vijftig ofzo zijn. Maar komt doordat ik het gewoon moeilijk voor kan stellen, heb er zelf wel eens Max 9 ofzo.

3 likes