Hahaha de welbekende Porsche zeker ?
Maak jij je zorgen over de huidige tekorten (chips, papier, containers etc.)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maak jij je zorgen over de huidige personeelstekorten?
- ja
- Nee
0 stemmers
Maak jij je zorgen over de hoge energie- en gasprijzen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wow ik schrok; tekort aan CHIPS?? Maar het zijn technische chips
Op persoonlijk vlak maak ik me niet zo’n zorgen om de tekorten van grondstoffen, maar in mijn werk begint het nu wel echt heel erg vervelend te worden. Afgelopen weken ging het nog wel maar de tekorten lopen nu zo op dat de voorraden echt slecht zijn. En wie mag dat de klant vertellen? Me
Voor mijzelf maak ik me niet zo’n zorgen, maar ik denk wel constant aan de mensen die nu al moeite hebben om de eindjes aan elkaar te knopen. En ben bang dat steeds meer mensen het water aan de lippen zal komen te staan… vooral ook als je hoort dat dingen als boodschappen en dus gas/energie ook duurder wordt.
Oke even een check of ik echt gek ben. Als jij een zak chips koopt om die avond nog op te eten (niet de hele zak, of wel als je dat wil no judgement here). Doe jij dan een van deze dingen?
- Ik trek de zak open en begin te eten
- Ik doe de chips in een bakje, was mn handen en eet daarna pas
- Doe het wel in een bakje maar was niet mn handen
- Ik maak de zak schoon, trek m open, was mn handen en eet dan
- Ik eet geen chips
0 stemmers
Ik zou eerder m’n vette handen achteraf wassen eigenlijk (maar meestal smeer ik dat gewoon aan mezelf af)
Nu ben ik wel benieuwd wat jij dan doet?
Volgens mij liet ik een bodempje neusspray over en tot de helft van het flesje met water. En dan steeds minder neusspray en meer wTer
Ja hetzelfde hier, veel projecten worden benadeeld hierdoor. Echt vervelend!
Haha ik heb haar ook gespot (Rdam centrum) en wilde laatst een compliment maken over A for effort maar ze zat aan de telefoon
Ik doe het alleen in een bakje omdat ik dat gekraak van zo’n zak super irritant vind. Maar verder gaat de zak wel leeg
Heb gestemd nu voor zak schoonmaken, opentrekken dan handenwassen. Omdat ik dit ook met andere dingen doe. Maar in een bakje, handen wassen en dan eten is ook een optie.
De eerste 3 dagen na boodschappen is over t algemeen handenwasfestijn tenzij ik de boodschappen schoonmaak. En waarschijnlijk is t placebo veiligheid maar anders ben ik echt niet oke. Dan is t bv na elke keer drinken inschenken mn handen weer wassen. Dat ik nog broodjes uit de supermarkt eet is een wonder. Deed ik in begin pandemie tijd niet.
Ben ik dan ook de enige die na elk supermarkt/winkelbezoek of werkdag of iets anders buiten (behalve gewoon een rondje om waarbij je niet ergens binnenkomt en iets aanraakt) dr telefoon schoonmaakt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben echt een ouwe viespeuk als ik dit zo lees.
Je hebt ook kinder neusspray! Dat is volgens mij met de helft minder van een normale neusspray. Die gebruik ik altijd als ik aan het afkicken ben .
Ik eet ook geen broodjes of andere niet verpakte dingen uit die bakken van de supermarkt. Ken ik niet aan.
Edit: als ik dus uit Duitsland kom van een snackhaul maak ik dus gerust alle 24 zakken chips, 13 zakken snoep, 10 sauzen en 17 chocoladerepen schoon voor ik ze op de foto zet voor mn insta
Als ik dan ook nog naar DM ben geweest ben ik helemaal even bezig.
Zo kut voor je. Niet per se van de broodjes maar dat t niet kan. Ben blij dat ik niet de enige ben qua schoonmaken. Maar zoals ik t zie is t blijkbaar wel bijzonder .
Nou, ik heb er niet echt last van, dus kut vind ik het niet echt: Koop gewoon broodjes bij de bakker, of afbakbroodjes. Ga ook vaak uit eten.
Zal vast genoeg gorigheid zijn in restaurants hoor, als ik het maar niet hoef te zien.
Deze zijn zo lekker, zin in nu
zo lekker dat ik ze eet zonder beleg.