Heb je wel eens een krant gestreken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je wel eens een krant gestreken?
0 stemmers
Los van spullen die je hebt gekregen van je overleden oma waar je hele dierbare herinneringen aan hebt oid, zou jij dit kunnen/durven?
0 stemmers
Ik doe dit nu
Twee maanden geleden heb ik al mijn spullen ingepakt, vijf vuilniszakken vol weggegooid ook. Ik ben mn koffers nu aan het uitpakken en het is echt verbazingwekkend hoeveel ik nu wel weg wil gooien wat ik toen wilde houden. Als ik het twee maanden niet heb gemist dan hoef ik het niet te hebben.
Niet per se mijn favoriet allertijden maar wel één waar ik al jaren altijd weer bij terugkom. Ik was met de nieuwe verpakking/formule even bang dat de geur zou zijn veranderd maar dat was gelukkig niet zo!
Ik zie er het voordeel niet van in? Dan moet ik een nieuwe mok kopen
Kreeg jij op de basisschool les op een (groen) krijtbord of op een digibord?
0 stemmers
en koop je dan ook veel spullen?
IK heb hier grote moeite mee. Zelfs bij spullen die geen joy maar sorrow sparken. Heb veel gevoel aan mijn bezittingen gehecht.
Anders: een whiteboard
ik dacht al, ik vergeet wat!
Dit was ook wel echt een hoogtepunt van mijn basisschooltijd hoor.
Tijd voor Karbonkel & Moffel en Piertje
Hing op jouw basisschool ook een heel sterke zeeplucht?
0 stemmers
Nee mijn basisschool rook gewoon naar muf.
Gebruik jij in een webshop ooit de filter “soort van hoogste naar laagste prijs”?
0 stemmers
Ik wil graag zoveel mogelijk uitgeven Las hem eerst andersom, die gebruik ik wel
Eerst krijtbord maar toen ik in groep 8 zat kregen we een digibord
Ik heb ook die kleine tv op wielen nog meegemaakt maar in mijn laatste jaar konden we alles ineens groot op het bord zien, echt bizar dat verschil
Zelfs op mijn middelbare school hadden we geen digibord. Ik vond de whiteboards die sommige lokalen hadden toen al luxe haha.