Stel je persoonlijke vraag #31

Dat denk ik niet

2 likes

Dat is ook niet het punt, het is alleen maar in theorie; kan je makkelijk afstand doen van een materialistisch iets?

Ik heb altijd het gevoel dat elk Duits en Oostenrijks mens alleen maar Palmolive gebruikt. Heb er zelf niet zoveel mee, als handzeep wel fijn.

2 likes

Ik kreeg op de middelbare nog regelmatig iets op zo’n overhead projector uitgelegd.

12 likes

Vind jij het leuk om cadeautjes in te pakken?

• Neeeee ga weg
  • Ja! Ik maak er een heel kunstwerk van
  • Mwah wel prima

0 stemmers

Ik ga altijd allerlei moodswings door tijdens het inpakken.

1 like

En vind jij het jammer/stom als je een cadeautje krijgt wat heel slordig is ingepakt?

• Ja :disappointed:
  • Nee boeiend

0 stemmers

Heb jij ook meer last van stijfheid/spierpijn nu het kouder wordt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja :sob: Merkte het van de week opeens en als het koud is, heb ik ook weer last van een oude blessure van 3 jaar geleden. Whyyyy

@LizzyBennet Same, maar heb daardoor juist meer van last van stijve schouders en pijn in die spieren daar :sweat_smile:

3 likes

Ja je lichaam wordt gewoon maar een oud wrak waar je in moet leven. Jij had trouwens geliket op die palmolive dat Duitsers en Oostenrijkse mensen dat vooral gebruiken. Vind jij dat ook echt of? Haha in mijn kinder en jeugd herinneringen was er daar altijd alleen maar palmolive, alles en iedereen, elk mens gezin en hotel gebruikte palmolive. Maarja ik zal herinnerd worden aan mijn DOVE love.

Ik heb last van mijn longen. Dankjewel astma

2 likes

Ik weet dat hier veel fancypancy douchegel lovers zitten. Die vind ik persoonlijk vaak gewoon goor. Maar als je uit 1 van deze merken een basic douchegel moest kiezen die je dan het liefst zou gebruiken voor de rest van het jaar?

• Nivea
  • Dove
  • Palmolive

0 stemmers

Ik maak geen reclame, I just know what I like…
Ik had laatst zo’n mini deo van nivea gekocht en het werkte echt niet. Het enige aan nivea wat ik echt goed vind is die dikke blauwe pot met crème.

1 like

550x355

Heb je deze wel eens gebruikt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Al jaren mijn favoriet:

Nivea vind ik wel fijn, Dove vind ik iets te vettig/dik en Palmolive juist uitdrogend. De douche crème van Lidl vind ik verrassend lekker!

2 likes

Allemaal niet dierproefvrij dus ik pas

11 likes

Show je zelfgemaakte blok zeep

52 likes

Pfoe ik ook. Combinatie van verhuizen (veel stof), vocht en kou maakt me goed benauwd

1 like

Hmm ik twijfel

1 like

Ik vind die geur die elke Dove douchegel heeft zo vies. Die overheerst toch echt, hoe fancy de eigenlijke geur ook is. Niveau gebruik ik nooit en Palmolive vind ik wel fijn, gewoon die amandelmelk ofzo.

3 likes

Dove kan een soort over de datum raken en vreselijk gaan stinken op je huid :nauseated_face:

2 likes