Ja dit doe ik nog steeds wel eens en mijn studentenkaart is uit 2010 De foto erop uit 2009, ik lijk daar echt in de verste verte niet meer op, maar daar let niemand op.
Wat heb je liever op een terras
- Warme drank met een taartje
- Koude drank met nacho’s of bittergarnituur
0 stemmers
Forummers die hun hele dagplanning op het forum zetten
- Leuk
- Doe ik zelf ook
- Doe ik zelf niet
- Interessant
- Koop een dagboek
- Niet boeiend
- Inspirerend
0 stemmers
Heb jij dit oude studentenreisproduct nog gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind die dagboekposts vaak wel aandoenlijk omdat het zooo random is, je kunt er niks mee. Die ov kaart had mn zus dacht ik.
Jaaa en toen ik een tussenjaar nam heb ik die opgegeven als vermist en dan kreeg je nog een nieuwe opgestuurd
En dan leverde je de nieuwe in als je je OV moest inleveren en kon je reizen met die oude
Life want ze werden niet gescand toen (dit voelt echt als oma vertelt omg)
Je vergeet de vervolgvraag ‘met of zonder schil’.
Voer jij wel eens gesprekken met vrienden en familie in je hoofd die wel realistisch zijn en eventueel in de toekomst zouden kunnen plaatsvinden maar dat niet per se doen en ben je daarna wel eens geirriteerd/boos/verdrietig/blij door zo’n fantasie gesprek?
- Ja, ik word wel eens boos/verdrietig/blij van imaginary gesprekken in mijn hoofd met vrienden/familie
- Ja maar zonder emotie achteraf
- Nee doe normaal
0 stemmers
Dove wel, toch? Tenminste, als ik op de Instagram kijk staat er #CrueltyFree in de bio.
Vaker dan toen ik nog wel studeerde. Gierige Gerda in de maling.
Ze verkopen gewoon in China, dus ondanks dat ze zelf niets doen, worden hun producten daar wel op dieren getest
Erger nog, ik heb hem bewaard Half jaar gehad, toen kwam de OV-chipkaart en dat voelde toch iets minder stoer. Stond echt symbool voor ultieme vrijheid ofzo die kaart, lekker sentimenteel
Die kaart was bij ons maar een jaar geldig. Zo stom!
Fake jij wel eens op whatsapp dat je ergens heen gaat?
Dus een gesprek afkappen of eindigen omdat je zegt: ik moet nu echt naar …!
- Ja
- Nee
- Huh?
0 stemmers
Fake jij wel eens op instagram / snapchat dat je ergens bent waar je op dat moment niet bent?
Dus: je plaatst een foto van bijvoorbeeld iets op je werk, maar in werkelijkheid was die foto van vorige week en werk op het moment van plaatsen thuis.
- Ja
- Nee
- Huh?
0 stemmers
Nee ik reageer gewoon niet meer, waarom zou ik daar over moeten liegen?
Als je geen zin meer hebt om verder te kletsen, ook niet later
Ja dan reageer ik dus gewoon niet meer
Is het faken als je zegt dat je gaat slapen, maar daarna nog ongepland twee uur zit te YouTuben?
Nee, dat is jezelf voor de gek houden
Oe dan ben ik professioneel faker
Ligt aan de persoon en schrijfstijl denk ik, maar die mensen die dan plaatsen wat ze al aan huishoudelijke taken gedaan hebben mogen dat in hun dagboek schrijven of op viva.