Stel je persoonlijke vraag #31

Stel je hoeft nooit meer te werken doordat je bijv. met vervroegd pensioen kunt door goede beleggingen, miljonair aan de haak hebt geslagen of zelf de loterij gewonnen, zou jij dan gelijk helemaal stoppen met je baan/werken?

Ik zou dus prima de rest van mijn leven mij kunnen vermaken met mijn interesses en hobby’s en zou mij met een middagje vrijwilligerswerk wel voldaan voelen. Een vriendin van mij vond deze gedachte heel erg lui van mij en zou alleen niet meer fulltime werken, want werk vindt ze te leuk

• Ja en ik vind dit ook niet lui, je kunt genoeg voldoening uit andere dingen in het leven halen!
  • Ja, maar ik ben ook wel lui
  • Nee, ik houd te veel van mijn werk
  • Nee, want dan heb ik weinig te doen in mijn week
  • Andere mening

0 stemmers

1 like

Dit was mijn poging tot mijn eerste poll en blijkbaar heb ik het anoniem gemaakt 🥲

1 like

Zelf zou ik niet helemaal stoppen met werk maar ik vind het niet lui als een ander dat wel doet

4 likes

Ik heb door corona 9 maanden geen werk gehad en ik vond het héérlijk en ik had tijd tekort haha. Als geld geen issue zou zijn dan zou het perfect zijn.

19 likes

Ik zou ook teveel het gevoel hebben om buiten de maatschappij te staan, ik vind dat een heel akelig gevoel. Sinds ik werk ben ik er achter gekomen dat ik het best belangrijk vind om iets nuttigs te doen, iets toe te voegen ( :nauseated_face:). Kan natuurlijk ook met vrijwilligerswerk, daar heb ik weinig ervaring mee!

En ik zou het ook veel te vermoeiend vinden om zelf steeds mijn dagschema te moeten bepalen, vind het heerlijk een beetje geleefd te worden en dat dingen gewoon zo gaan zoals ze gaan. Love structuur

7 likes

Als je door een drive bent gereden en je komt erachter dat ze iets van je bestelling zijn vergeten, wat doe je dan?

• Heel erg balen maar ga niet terug
  • Ik eet eerst m’n eten op en rij dan weer door de drive
  • Ik rij gelijk weer door de drive
  • Ik eet m’n eten op en loop dan naar binnen
  • Ik loop gelijk naar binnen

0 stemmers

Hangt ervan af wat ze vergeten zijn. Als het alleen de saus is denk ik ok laat maar. Maar als ik een burger en patat bestel en de patat ontbreekt, dan zou ik terug naar binnen gaan. Geen zin om nog een x door die drive te gaan

8 likes

Saus is key :exploding_head:

12 likes

Is er wel eens een pakketje van je kwijt geraakt?

• Ja wel vaker
  • Ja weleens
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, bij welke bezorgdienst?

• PostNL
  • DHL
  • UPS
  • DPD

0 stemmers

Ik had laatst een stoel gekocht en die is bij PostNL mysterieus verdwenen :frowning: echt belachelijk. Was een groot pakket ook, snap er niks van hoor.

Edit: oops de laatste moest meerkeuze zijn, excusé

2 likes

Kwijtgeraakt pakket werd opeens vier maand later uit het niets bezorgd, dus weet niet of ie eigenlijk wel telt :sweat_smile:

Bij het bedrijf waar ik voor werk raken ze zelfs grote matrassen kwijt bij de vervoerder. Ik vraag me nog steeds af hoe dat kan en waarom niemand het kan vinden :joy: leuk voor thuis misschien

1 like

Ik denk twee keer, beide keren bij pakketten uit het buitenland die dan hier met Postnl verder gaan. Hoor wel vaker dat dat misgaat

1 like

Eén keer bij UPS van Monki. Maanden later wilde ik iets anders ophalen bij het pakketpunt en toen kwam ze met een verfrommeld pakket die met tape bij elkaar was geplakt aanzetten. Bleek dat pakket te zijn. Geen idee wat die allemaal had meegemaakt in die maanden.

1 like

Ik dacht een pakket kwijt te zijn met 2 truien, weken lang heen en weer gebeld en uiteindelijk mocht ik kosteloos opnieuw bestellen. Die truien waren niet meer op voorraad dus ik kocht twee andere.

Maanden later, zien we ineens een stukje plastic uit onze oude brievenbus die dicht getimmerd zat steken. (Note: deze zit op een slecht zichtbare plek dus die gebruiken we al jaren niet meer, als je niet weet dat ‘ie daar staat zie je het echt niet) Had de DHL bezorger het hout eraf gesloopt en het pakket daarin gestopt.

Eindstand: heb alsnog mijn 2 truien 🥲

36 likes

Staat in je bevestiging ook dat je deze kleur zou ontvangen?

Heb jij de serie Squidgame al gezien?

• Ja, en vond het leuk.
  • Ja, maar vond het niets.
  • Nee, maar wel van gehoord.
  • Nee, en nog nooit van gehoord.

0 stemmers

Ik bikkel mezelf er door heen omdat ik steeds dingen zie op tiktok maar vind t zo saai

1 like

Het is een soort expeditie robinson, de spelletjes vind ik leuk maar verder niks

2 likes

Voor de mensen met kleine kindjes ( onder 5 j ).

Als je met iemand afspreekt in de namiddag, op bezoek thuis, ook voor de kindjes te zien. Hoe laat is dit dan ?

• Ongeveer 14u - 17u
  • Aankomst uur 17u30

0 stemmers

Ik heb dus bezoek die in de namiddag zou langskomen. Blijkt dat ze een hele dag werken, dan zeg je toch we komen in de vooravond en in de namiddag ?

Hmm ik vind in de namiddag meer rond 16.00 of zo, maar vaak blijven mensen hier dan ook wel eten.

6 likes