Zelf zou ik niet helemaal stoppen met werk maar ik vind het niet lui als een ander dat wel doet
Ik heb door corona 9 maanden geen werk gehad en ik vond het héérlijk en ik had tijd tekort haha. Als geld geen issue zou zijn dan zou het perfect zijn.
Ik zou ook teveel het gevoel hebben om buiten de maatschappij te staan, ik vind dat een heel akelig gevoel. Sinds ik werk ben ik er achter gekomen dat ik het best belangrijk vind om iets nuttigs te doen, iets toe te voegen (
). Kan natuurlijk ook met vrijwilligerswerk, daar heb ik weinig ervaring mee!
En ik zou het ook veel te vermoeiend vinden om zelf steeds mijn dagschema te moeten bepalen, vind het heerlijk een beetje geleefd te worden en dat dingen gewoon zo gaan zoals ze gaan. Love structuur
Als je door een drive bent gereden en je komt erachter dat ze iets van je bestelling zijn vergeten, wat doe je dan?
- Heel erg balen maar ga niet terug
- Ik eet eerst mân eten op en rij dan weer door de drive
- Ik rij gelijk weer door de drive
- Ik eet mân eten op en loop dan naar binnen
- Ik loop gelijk naar binnen
0 stemmers
Hangt ervan af wat ze vergeten zijn. Als het alleen de saus is denk ik ok laat maar. Maar als ik een burger en patat bestel en de patat ontbreekt, dan zou ik terug naar binnen gaan. Geen zin om nog een x door die drive te gaan
Saus is key 
Is er wel eens een pakketje van je kwijt geraakt?
- Ja wel vaker
- Ja weleens
- Nee
0 stemmers
Zo ja, bij welke bezorgdienst?
- PostNL
- DHL
- UPS
- DPD
0 stemmers
Ik had laatst een stoel gekocht en die is bij PostNL mysterieus verdwenen
echt belachelijk. Was een groot pakket ook, snap er niks van hoor.
Edit: oops de laatste moest meerkeuze zijn, excusé
Kwijtgeraakt pakket werd opeens vier maand later uit het niets bezorgd, dus weet niet of ie eigenlijk wel telt 
Bij het bedrijf waar ik voor werk raken ze zelfs grote matrassen kwijt bij de vervoerder. Ik vraag me nog steeds af hoe dat kan en waarom niemand het kan vinden
leuk voor thuis misschien
Ik denk twee keer, beide keren bij pakketten uit het buitenland die dan hier met Postnl verder gaan. Hoor wel vaker dat dat misgaat
Eén keer bij UPS van Monki. Maanden later wilde ik iets anders ophalen bij het pakketpunt en toen kwam ze met een verfrommeld pakket die met tape bij elkaar was geplakt aanzetten. Bleek dat pakket te zijn. Geen idee wat die allemaal had meegemaakt in die maanden.
Ik dacht een pakket kwijt te zijn met 2 truien, weken lang heen en weer gebeld en uiteindelijk mocht ik kosteloos opnieuw bestellen. Die truien waren niet meer op voorraad dus ik kocht twee andere.
Maanden later, zien we ineens een stukje plastic uit onze oude brievenbus die dicht getimmerd zat steken. (Note: deze zit op een slecht zichtbare plek dus die gebruiken we al jaren niet meer, als je niet weet dat âie daar staat zie je het echt niet) Had de DHL bezorger het hout eraf gesloopt en het pakket daarin gestopt.
Eindstand: heb alsnog mijn 2 truien đ„Č
Staat in je bevestiging ook dat je deze kleur zou ontvangen?
Heb jij de serie Squidgame al gezien?
- Ja, en vond het leuk.
- Ja, maar vond het niets.
- Nee, maar wel van gehoord.
- Nee, en nog nooit van gehoord.
0 stemmers
Ik bikkel mezelf er door heen omdat ik steeds dingen zie op tiktok maar vind t zo saai
Het is een soort expeditie robinson, de spelletjes vind ik leuk maar verder niks
Hmm ik vind in de namiddag meer rond 16.00 of zo, maar vaak blijven mensen hier dan ook wel eten.
Ik bedoel dat ik bij Expeditie Robinson ook alleen de proeven leuk vind om te kijken
Het meest realistische scenario voor jou? _____ is âŠ
- maatschappelijke kwesties
- âvrouwenzakenâ
- het weer
- werk
- gezondheidsproblemen
- ouderschap
- songfestival
- coronacrisis
- beuty
- EFF
- artiest/media (bijv. muziek)
- wetenschap (inclusief geschiedenis)
- hobby
- andersâŠ
- $$$$
- wonen/verhuizen etc.
- niks noppes nada
0 stemmers
Was het geen verwarring met het woord voor- en namiddag en vooravond? Was het een Nederlander? Ik vind namiddag ook rond 17, maar Belgen vinden namiddag toch 12-17:30?