Liever een syrische hamster maar dwerghamster mag ook
Ik kom in week 40 in het weekend in de namiddag bij je langs
Of zoals de sterfshow. Iedereen boven de 16 mag stemmen op iemand anders en degene met de meeste stemmen wordt vogelvrij verklaard
Ratten zijn echt underRATed
Eten!
Ik vond het echt een toffe serie. Super gruwelijk, maar zonder dat het eng wordt.
@Luzarl ER mocht willen dat ze zo boeiend waren met hun proeven
Parijs-Roubaix?
- Leuk!
- Saai!
- Wat is dat?
0 stemmers
Edit: het is een wielerwedstrijd in noord-Frankrijk, nu is de vrouwenversie (de eerste ooit!) op npo1
Love me some Battle Royale. Echt hoor, ik zou dan voor degene met het stomste wapen zijn en hopen dat die het van degene met een geweer wint.
Geen relatiebreuk. Ze heeft een kind dat ontstaan is met donorsperma.
Ik ken een alleenstaande moeder van rond de 50, mama van een vriendin van me
Een aantal in mijn klas, maar daar weet ik de reden en leeftijd niet van
Vind ik ook! Heb ze zelf gehad
Reden: uit elkaar na huiselijk geweld
Als ik afspreek zeggen we gewoon altijd een tijd dat is toch het makkelijkst haha. Vooral met kinderen maken die twee uurtjes zoveel verschil
Ben jij hoofdzakelijk opgevoed door 2 ouder figuren?
- Ja beide ouders(samen)
- Ja beide ouders(niet meer samen)
- Ja twee ouder figuren, maar niet biologisch
- Nee door hoofdzakelijk vader
- Nee door hoofdzakelijk moeder
- Anders
0 stemmers
Mijn moeder en stiefvader. Maar die zijn al samen sinds ik 2 ben dus ik vergeet wel eens dat hij niet ‘echt’ mijn vader is.
Ik vind het best wel heftig dat onder de mensen waarbij de ouders niet meer samen zijn de vader vaker niet in beeld is dan wel…
Welke avond van het weekend vind jij het fijnst?
- Vrijdagavond
- Zaterdagavond
- Zondagavond
0 stemmers
Voor degene die op vrijdagavond hebben gestemd, komt dit doordat je vrij bent op vrijdag?
- Ja
- Nee
- Ik wil stemmen
0 stemmers
Ik heb nog nooit een Bond gezien maar ik zou het wel lame vinden als het een vrouw was, schrijf gewoon een betere iconische rol voor een vrouwelijke spion(?? Is Bond een spion) in plaats van haar een soort vrouwelijke versie van een bekende man te maken.
Met huidskleur, etniciteit of religie boeit dat dan weer niet, blijft dezelfde man dan verder.