Eén keer bij UPS van Monki. Maanden later wilde ik iets anders ophalen bij het pakketpunt en toen kwam ze met een verfrommeld pakket die met tape bij elkaar was geplakt aanzetten. Bleek dat pakket te zijn. Geen idee wat die allemaal had meegemaakt in die maanden.
Ik dacht een pakket kwijt te zijn met 2 truien, weken lang heen en weer gebeld en uiteindelijk mocht ik kosteloos opnieuw bestellen. Die truien waren niet meer op voorraad dus ik kocht twee andere.
Maanden later, zien we ineens een stukje plastic uit onze oude brievenbus die dicht getimmerd zat steken. (Note: deze zit op een slecht zichtbare plek dus die gebruiken we al jaren niet meer, als je niet weet dat ‘ie daar staat zie je het echt niet) Had de DHL bezorger het hout eraf gesloopt en het pakket daarin gestopt.
Eindstand: heb alsnog mijn 2 truien 🥲
Staat in je bevestiging ook dat je deze kleur zou ontvangen?
Heb jij de serie Squidgame al gezien?
- Ja, en vond het leuk.
- Ja, maar vond het niets.
- Nee, maar wel van gehoord.
- Nee, en nog nooit van gehoord.
0 stemmers
Ik bikkel mezelf er door heen omdat ik steeds dingen zie op tiktok maar vind t zo saai
Het is een soort expeditie robinson, de spelletjes vind ik leuk maar verder niks
Voor de mensen met kleine kindjes ( onder 5 j ).
Als je met iemand afspreekt in de namiddag, op bezoek thuis, ook voor de kindjes te zien. Hoe laat is dit dan ?
- Ongeveer 14u - 17u
- Aankomst uur 17u30
0 stemmers
Ik heb dus bezoek die in de namiddag zou langskomen. Blijkt dat ze een hele dag werken, dan zeg je toch we komen in de vooravond en in de namiddag ?
Hmm ik vind in de namiddag meer rond 16.00 of zo, maar vaak blijven mensen hier dan ook wel eten.
Ja vind het zo vervelend want wij doen altijd wel nog een activiteit in de namiddag maar alles afgezegd. 17u30 is hier wel wat avondspits met eten en avond ritueel. Maar blijkbaar ligt het aan ons.
Ze bleven wel eten. Maar ging er van uit op einde van het bezoek dus.
Ik bedoel dat ik bij Expeditie Robinson ook alleen de proeven leuk vind om te kijken
Het meest realistische scenario voor jou? _____ is …
- maatschappelijke kwesties
- ‘vrouwenzaken’
- het weer
- werk
- gezondheidsproblemen
- ouderschap
- songfestival
- coronacrisis
- beuty
- EFF
- artiest/media (bijv. muziek)
- wetenschap (inclusief geschiedenis)
- hobby
- anders…
- $$$$
- wonen/verhuizen etc.
- niks noppes nada
0 stemmers
Was het geen verwarring met het woord voor- en namiddag en vooravond? Was het een Nederlander? Ik vind namiddag ook rond 17, maar Belgen vinden namiddag toch 12-17:30?
Ik spreek daarom gewoon echt altijd tijden af. Heb niks aan einde ochtend, namiddag of vooravond.
Haha ik kwam er laatst door een Marktplaats-afspraak achter dat in een plaats 15km verderop ze al een andere definitie hadden van “voormiddag”, dus altijd concreet maken dat tijdstip.
Ja een Belg. Maar ze zeggen ook “voormiddag werken; in de namiddag komen we langs”. Vermoeiend
@Blush ja heb men lesje wel geleerd nu
Welke ‘voorwoord’ heb je vaker gebruikt?
- het woord ‘voorstrijken’
- het woord ‘voorbips’
- het woord ‘voor- of namiddag’
0 stemmers
Met welke mensaap kom jij denk je het meeste overeen?
- chimpansee
- bonobo
- orang-oetan
- gorilla
0 stemmers
Zou jij een goede barista zijn?
- ja
- nee
- geen idee
- ben ik (geweest) en ik ben daar goed in
- ben ik (geweest) en ik ben daar slecht in
- ben ik (geweest) en ik ben daar gemiddeld in
0 stemmers
Had jij binnen een jaar je zwemdiploma A?
- ja
- nee
- geen idee
- ik heb geen a / mijn zwemdiploma’s heten anders / zwemmen heb ik anders geleerd etc.
0 stemmers
gewekt worden voor seks?
- ja
- nee laat mij maar slapen
- geen idee
0 stemmers
iets zoals
(passend bij je eetpatroon dus bijv. ook vegan mogelijk)- lekker
- vieslekker
- vies
- matig
- nooit gegeten / geen idee
0 stemmers
Ooit een cavia/cavia’s thuis gehad?
- ja
- nee
- geen idee
- nog steeds
0 stemmers
Hahaha dat is geloof ik idd een best wel pittig survivalprogramma maar ik denk niet dat er doden gaan vallen
haha zou wat zijn
Als je nu een huisdier moest kiezen, wat zou het dan worden?
- Dwerghamster
- Rat
- Konijn
- Cavia
- Gerbil
0 stemmers