Stel je persoonlijke vraag #31

En een food court dacht ik? En nog meer dingen qua entertainment?

@Bathwater niet dat je in Zuidplein geen eet-tentjes hebt maar misschien leuk voor de “experience :sparkles:” zo allemaal bij elkaar

De food court vond ik niet heel spectaculair. Wij hebben uiteindelijk geluncht bij een van de restaurants die aan de buitenkant zitten.

1 like

Het is zeker niet hetzelfde als Zuidplein haha, het is wel een mooie luxe mall, heel groot en modern ook. Shoppen is wel echt het enige wat je er kan doen dus als dat je doel is zit je goed, als je op zoek bent naar een leuk dagje uit zou ik ergens anders heengaan.

1 like
  • Slaap je met:
  • Een Slaapmasker
  • Oordopjes
  • Haar los
  • Haar vast

0 stemmers

Wil je trouwen?
  • Jazeker
  • Ik twijfel
  • nee
  • Ik ben al getrouwd

0 stemmers

Zo ja, hoe wil jij trouwen?

• Prinsessenbruiloft, het liefst in een kasteel
  • Strandbruiloft
  • Buitenbruiloft met lange tafels en mooie lichtjes
  • Een simpele bruiloft, met een klein gezelschap
  • In het stadhuis en daarna feest in een zaaltje
  • Anders namelijk…
  • Ik zei toch ik wil niet trouwen

0 stemmers

1 like

Ik vrees dat ik met mn stomme hasses zelf een fout heb gemaakt want in de email die ik opzocht staat die blonde versie :frowning:

1 like

N.a.v. een post in het waar erger je je aan topic. Wat vind jij echt het meest ergerlijk?

Als mensen:

• Sloffen
  • Smakken
  • Fluiten

0 stemmers

Ik zou het vreselijk vinden als zo’n skinny white guy als Tom Hiddleston James Bond zou worden

3 likes

Of mensen die de hele tijd zitten te sniffen. Snuit dan fatsoenlijk je neus, zijn we daar ook weer vanaf

5 likes

Ik weet niet of je er nu heen wil, maar op de snelweg stonden al borden met dat het te druk is

2 likes

Net als smakkende baby’s vind ik. En niezende en (soort van piepend snurkende) ook ben ik achtergekomen door de baby’s van twee vriendinnen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik vind fluitende mensen eng, heb altijd het idee dat het psychopaten zijn. Vraag ook altijd aan mensen (die ik ken) of ze willen stoppen met fluiten.

4 likes

Ga heel misschien morgen, to be continued, haha.

1 like
6 likes

Ik snap deze reference nu ineens:

1 like

Ik wil wel trouwen maar eigenlijk willen we alleen een feest met al onze familie en vriendin. Het officiële gedeelte doen we gewoon lekker samen. Vind het zo’n awkward idee dat iedereen je beloftes enzo hoort

2 likes

Ben jij vandaag al buiten geweest?

• Ja, maar omdat het moest.
  • Ja, omdat ik dat wilde.
  • Nee, maar ik ga nog wel.
  • Nee, ook niet van plan.

0 stemmers

1 like

Telt buiten wachten om in een auto te stappen om vervolgens uit te stappen bij je ouders ook? :joy:

3 likes

Ik wil in het buitenland trouwen en liefst met 100 - 150 familieleden en vrienden maar denk dat we eerder gaan eindigen op 200.
Donderdagavond zou ik dan traditionele trouw ter plekke doen en dan met z’n allen Congolees eten. Vrijdagavond allemaal Italiaanse specialiteiten en zaterdag dan ceremonie met het alles erop en eraan.

19 likes

Maar ik ben op vakantie en het is hier 36 graden :sunny:

2 likes

Tenzij je er zelf voor kiest het anders te doen, zeg je alleen “ja” op de vraag van de trouwambtenaar.

2 likes