Stel je persoonlijke vraag #31

Misschien straks naar buiten om patat te halen. Alleen patat en een frikandel speciaal krijgen mij vandaag zo ver om de regen in te gaan.

5 likes

Ik vond het wel heel mooi, maar erg druk. Ze hebben een hele leuke boekhandel wat ook leuk is voor kinderen (mocht je die meenemen) en genoeg lekkers te eten!

Zulk soort loafers?

• Ja
  • Nee
  • Meh

0 stemmers

En zulk soort chelsea boots?

• Ja
  • Nee
  • Meh

0 stemmers

Ik ben naar buiten gegaan om een tapijtreiniger te huren en mijn hele vloerkleed en bank te reinigen. Voel me zo buitenaards volwassen vandaag.

4 likes

Volgens mij kan je er wel meer dan alleen shoppen, er zit ook een bioscoop, arcade, bowling en ook zo’n social media museum, mocht je dat leuk vinden.

Ik was degene die a. Niet wilde trouwen, b. Als t dan per see moet alleen met getuigen en c. Absoluut geen feest. Maar hoe meer we (ik) erover nadacht(en), des te meer ik wilde. Het wordt nu met alleen familie en getuigen even die handtekening zetten en daarna een lunch of diner. Feest met vrienden en hele goede collega’s komt later, als het huis af is. Maargoed, nu eerst maar eens verloven en dat is al een uitdaging (zie relatieleed topic hehe).

@ovenschaal geen getuigen? Of is dat niet nodig in DK? In dat geval wijzig ik bij deze alsnog de plannen en boek ik een ticket. Moet toch nog mijn ID inleveren daar dus dat is dan twee vliegen in 1 klap.

Als je wilt trouwen/bent getrouwd, waarom?

• Ik vind het belangrijk om me formeel te binden aan mijn partner
  • Ik vind het belangrijk dat mijn partner zich formeel bindt aan mij
  • Ik vind het belangrijk dat zaken zoals financiën, kinderen, pensioen, erfenis etc. in 1 klap geregeld zijn
  • Ik hecht meer waarde aan mijn relatie als deze geformaliseerd is voor de wet/kerk
  • Ik vind de traditie belangrijk
  • Ik vind het belangrijk om aan de sociale verwachtingen te voldoen van bijvoorbeeld familie, vrienden, mijzelf
  • Ik wil(de) graag een feest geven
  • Anders, namelijk:
  • Ik ben getrouwd, maar ik zou het nu waarschijnlijk niet meer doen
  • Ik ben getrouwd geweest en ik zou het niet nog een keer doen

0 stemmers

• Ik wil niet trouwen en dat heel graag even zeggen

0 stemmers

Ik voel mij erkend door die extra poll

9 likes

Ik vind het een mooie gelegenheid om de liefde te vieren

22 likes

Heb jij je veterstrik diploma?

• Ja, was een zeer begaafd kind
  • Ja, maar uit medelijden van de juf/meester
  • Nee, lang leve klittenband en ritsen
  • Nee, maar kan inmiddels veterstrikken
  • Nee, mijn school deed niet mee aan die onzin

0 stemmers

Ja hoor, welke opties wil je er sowieso in?

Ik ben Calabasas en ik wil niet trouwen, want:

• Alle mannen stinken
  • Ik haat feestjes
  • Jurken zijn kut!
  • Ik huur liever de Vengaboys in van dit bedrag

0 stemmers

3 likes

Mijn vriend heeft me vorige week ten huwelijk gevraagd en ik heb ja gezegd terwijl trouwen ons eerst niet per se aantrok. Zijn we toch wat anders over gaan denken. Laatste tijd best veel nare dingen meegemaakt en nu willen we juist ook de mooie dingen (liefde) in het leven vieren.

9 likes

Ik ben getrouwd omdat ik anders geen visum kreeg :’) en nu is het handig want mijn man kan z’n Nederlandse paspoort krijgen en voor andere dingen (kind en zijn dubbele paspoort), maar ik vind het vooral handig en niet echt romantischer ofzo.

4 likes

Nee, ik kon het niet :cry: Pas 2 jaar later ofzo dat iemand de simpelere methode voordeed met 2 van die losse lussen zegmaar en dat lukte uiteindelijk wel. En nu doe ik het nog steeds op die manier haha

4 likes

Bij mij duurde het ook lang. Het hielp ook niet dat ik linkshandig ben en iedereen die het probeerde uit te leggen rechtshandig was. Ik ben te dom om dan te bedenken om hetzelfde te doen als zij, maar dan in spiegelbeeld

2 likes

Omg I feel ya, ben ook linkshandig! En dan heb je dat eindelijk onder de knie (of niet) en dan komt de volgende hel van leren schrijven met een vulpen als linkshandige

2 likes

Whut. Kregen jullie het uitgelegd? Bij ons werd je apart genomen en kreeg je die houten schoen voor je neus geschoven. Zo van: nou, zoek het maar uit rotkleuter.

Heb dat nooit hoeven doen. Ik was wel de sjaak op school. Alle spullen voor linkshandige, zoals gitaren of honkbalhandschoenen, waren beperkt en volledig afgeragd.

En ik heb nog steeds ruzie met scharen

1 like

Als je partner op vakantie gaat en hij/zij stuurt je allemaal foto’s waaruit blijkt dat diegene het mega naar zijn / haar zin heeft.

Voel je dan jaloerse gevoelens?

• Ja
  • Nee
  • Beetje

0 stemmers

Hoevaak zou je willen dat je partner (video)belt?

• Minimaal 1x per dag
  • Helemaal niet
  • Iets er tussenin, namelijk

0 stemmers

En whatsapp?

• De hele dag door
  • 1x per dag een kort appje
  • Hoeft niet echt van mij

0 stemmers