Even wat uitleg; ik ben getrouwd maar doe dat echt nooit meer. Ik wou graag klein trouwen en een klein feestje geven met vrienden en directie familie die w wij ons dagelijks leven ook zien. Iedereen om me heen was het daar niet mee eens. Zo wou mijn man wou graag zijn hele familie erbij (dat waren in totaal al 50 man). In de 10 jaar dat we samen zijn, had ik de helft daar nog nooit van gezien. Uiteindelijk heb ik zelfs ruzie gehad met mijn ouders omdat ze vonden dat ik een paar van hun vrienden uit moest nodigen. Mijn ouders hebben uiteindelijk voor hen betaald, maar toch.
In totaal waren er 120 gasten en vond het echt verschrikkelijk om in het middelpunt te staan die dag. 75% van de gasten waren oude mensen die snel allemaal op een stoel gingen zitten ipv dansen, het enige wat ik graag wou. Maar als al je gasten zitten, bevorderd dat niet bepaald de sfeer.
Ik weet nog dat ik naar de wc ging en dat er 3 hysterische tantes achter me aan renden âwant ik kon toch niet alleen naar de wc op mijn trouwdag?!â. Ik had een simpele jurk en kon prima alleen naar de wc.
Neeee nooit meer. Het enige leuke vond ik dat mijn man en ik eigen geloftes geschreven hadden, maar dat was vast ook gebeurd met minder gasten.