Stel je persoonlijke vraag #31

Wow reminder aan de kutste film die ik óóit heb gezien

Vond the pianist nog feestelijker dan die film.

6 likes

Ik vind dus echt Kees en Jaap leuke namen voor een kat maar als je dat aan een Engels sprekend persoon voorsteld heb je KEYS AND JAPE. Vreselijk. Eigenlijk alle namen die ik heel er leuk vind vallen af omdat het niet uit te spreken is voor veel mensen. Maar hoe leuk is het om een kat te hebben die jaap of kees heet aaaahw.

2 likes

Noem hem Jan kees. Dan heet hij yankees in het engels

19 likes

Noem hem case. Dan spreekt je vriend Kees goed uit.

17 likes

Onze kat heette Jaap, vond ik ook echt een leuke naam (verzonnen door mezelf uiteraard).

3 likes

Ja echt he, zeik. Kruidvat roept mijn naam al de hele dag. Maar vond dat zonder baby in mn buik al te ver lopen tbh :joy:

2 likes

Hahahha dit doet me denken aan een kind bij de opvang die Chase heet. De dochter van mijn vriend (en al haar vriendjes) noemen hem gewoon Kees :joy::joy:

De tsj-klank is ookgewoon te lastig

7 likes

Nou, vandaag geweest en helemaal prima! Groot, ruim, schoon, gratis parkeren en gratis toiletten en allerlei restaurantjes. In the end is het “gewoon” een winkelcentrum maar precies daarom was ik er ook.

1 like

8 likes

Tosti’s:

• Met ketchup
  • Met curry
  • Met andere saus
  • Zonder saus
  • Ik eet geen tosti’s

0 stemmers

Frozen:

• Mooi!
  • Wel oké
  • Neutraal
  • Stom
  • Nooit gezien
  • Anders

0 stemmers

Ik werkte in een bioscoop toen Frozen uitkwam en ben nog steeds lichtelijk getraumatiseerd als ik aan de drukte en liedjes van de film denk. :joy: De film vind ik wel leuk, maar Vaiana en vooral Coco die de jaren erna uitkwamen vind ik veel mooier!

15 likes

Aan de andere saus-stemmers: Wat voor saus doen jullie dan op je tosti?

@anon28710462 Haha ja ik kan me voorstellen dat je dan een overdosis hebt gehad ja. Ik heb een dochter van 3 dus ik word er ook mee doodgegooid maar ik vind het nog wel leuk. Vaiana vond ik wel oké, Coco vond ik ook prachtig.

1 like

maynes

25 likes

Chilisaus :grinning:

13 likes

Wisselt per tosti, maar favorieten: Andalouse saus, Samoerai, hot sauce, truffelmayo, chilisaus and so on.

9 likes

Smeer jij je tosti ook nog ergens mee in voor het bakken?

• Ja teringveel roomboter
  • Ja gematigde hoeveelheid roomboter
  • Ja met olie/‘bakboter’ oid
  • Ja met een saus, namelijk
  • Ja met iets anders, namelijk
  • Nee

0 stemmers

Ik twijfel altijd of dit nou moet of dat een nice to have is

Ja met mayo of roomboter.

7 likes

Goed zo! Jij snapt hoe het leven in elkaar zit.

1 like

Chili saus!

1 like