Hoogzwanger op een elektrische step
- Ja dat kan prima
- Nee gevaarlijk
0 stemmers
Hoogzwanger op een elektrische step
0 stemmers
Over een tijdje zou ik wel graag een kat willen, ik denk dat ik dan ook meer thuis ben. Ok, laten we voorop stellen , smaken verschillen ik moet wel een naam hebben wat native engels sprekende mensen ook uit kunnen spreken. Dus na alle flauwe vreselijke namen van mijn kant, is dit eigenlijk overgebleven. Voor een kat:.
0 stemmers
Zo hard gaan die dingen toch niet of wel? Je kan toch ook gewoon hoogzwanger fietsen of scooter rijden. Of is dat ook not done?
Ik denk dat ik Marley oprecht de meest zeikerige naam op aarde vind.
Marley, want dan kun je een tweede kat Bob noemen.
Dit haalt me dan juist over de streep om het te doen. Zo zit ik in elkaar.
Marley is een kat
Charlie een golden retriever
25 km per uur gaat onze. Ik vind ook dat het prima kan maar mijn vriend en moeder niet. Omdat je ook wel redelijk makkelijk kan vallen in principe.
Maar wie wil er nou lopen
Neee Marley is sowieso een hond!! Marley & me
Ik ben niet onderwezen in romcoms op Pretty Woman na
Wow reminder aan de kutste film die ik óóit heb gezien
Vond the pianist nog feestelijker dan die film.
Ik vind dus echt Kees en Jaap leuke namen voor een kat maar als je dat aan een Engels sprekend persoon voorsteld heb je KEYS AND JAPE. Vreselijk. Eigenlijk alle namen die ik heel er leuk vind vallen af omdat het niet uit te spreken is voor veel mensen. Maar hoe leuk is het om een kat te hebben die jaap of kees heet aaaahw.
Noem hem Jan kees. Dan heet hij yankees in het engels
Noem hem case. Dan spreekt je vriend Kees goed uit.
Onze kat heette Jaap, vond ik ook echt een leuke naam (verzonnen door mezelf uiteraard).
Ja echt he, zeik. Kruidvat roept mijn naam al de hele dag. Maar vond dat zonder baby in mn buik al te ver lopen tbh
Hahahha dit doet me denken aan een kind bij de opvang die Chase heet. De dochter van mijn vriend (en al haar vriendjes) noemen hem gewoon Kees
De tsj-klank is ookgewoon te lastig
Nou, vandaag geweest en helemaal prima! Groot, ruim, schoon, gratis parkeren en gratis toiletten en allerlei restaurantjes. In the end is het “gewoon” een winkelcentrum maar precies daarom was ik er ook.
Tosti’s:
0 stemmers
Frozen:
0 stemmers