Stel je persoonlijke vraag #31

Frozen is iconisch :smiling_face_with_three_hearts:
Frozen 2 is nog beter! De soundtrack is geweldig!

Oh en whyy gaat het over tosti’s? I hate it

5 likes

Omdat ik vanmiddag tosti’s heb gegeten terwijl ik de Frozen 2 soundtrack luisterde. 🄲

4 likes

Ik heb nog een tosti tip!! En @anon50301661 kan mij back-uppen. Maar een tosti met kaas en kimchi is dus ook echt gruwelijk lekker! Brood (ik zweer bij goeie zuurdesem voor de lekkerste tosti’s), kaas en kimchi er in, even insmeren met roomboter of mayo en grillen maar! Super lekker zonder saus of evt ook iets van sriracha.

7 likes

Jaaa, ik heb dit voor het eerst in Berlijn gegeten bij Alte Milch in Markthalle Neun en sindsdien maak ik dit echt vaak.

Maar middelmatige luxe is mij dan ook niet vreemd. Alleen een grafhekel aan eettentjes die er mooier uit zien dan hun eten smaakt.

4 likes

Mijn vriend maakt altijd dit soort tosti’s in het weekend en ik vind hem dan altijd een culinaire god. Heel heet. Hij en z’n dipsaus haha.

3 likes

Vond frozen twee ook zoveel beter dan 1! Was met een vriendin die het niet me eens was maar vond het echt een mooi verhaal over je eigen pad kiezenšŸ˜

3 likes

Ja ik herinner me nog dat ik m’n moeder te uitbundig gekleed vond en dat er een vriendinnetje bij wijze van grap ging nadoen hoe mijn oma praatte en dat ik daar naar van was. Elke keer als mensen zo lopen te romantiseren over de pure kinder aard denk ik aan al die valse dingen die iedereen deed omdat je kennelijk zo bang was af te wijken of er niet bij te horen.

6 likes

De WhatsApp/Facebook/Instagram storing

• Doet mij niks
  • Is kut

0 stemmers

Mijn God dat is ook de lekkerste kaaswinkel van Europa

1 like

Ik ga zo maar een tosti maken dan

7 likes

Ooit rauw ei gedronken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben ā€˜t ook niet van plan

8 likes

Haat aan hipstertenten waar alles om het uiterlijk draait en je veel te duur eten krijgt van bediening die gedesinteresserd is.

15 likes

M’n hond heet Bobby en onze nieuwe hond (over 1,5 jaar) noemen we Marly :rofl:

4 likes

Ja geef me die facking tablet en laat me vreten.

14 likes

En hoe wil je dat de bediening je hier aanspreekt?

• Niet. Je wordt vakkundig vermeden en moet zelf iemand roepen
  • ā€œBent u bekend met ons concept?ā€
  • Uit de hoogte en je wordt aangekeken alsof je gek bent als je een cola bestelt
  • Door een veel te enthousiaste student die de volledige kaart op dreunt incl ingewikkelde menu’s van de dag die je vergeten bent zodra de klaar is met haar zin

0 stemmers

War ook heel naar is als ze je aanspreken alsof je samen geknikkerd hebt ofzo. ā€œLieve mensen, wat mag het zijn voor jullie vanavond?ā€ Dit soort dingen accepteer ik alleen van moederlijke figuren, niet van mensen in de 20

7 likes

Of bij zo’n eettentje hier, zo’n begin twintiger: Alles helemaal lekker??

14 likes

Jaaaa gadver, die is echt precieeees die vibe, vreselijk.

Erfenis aan mezelf trouwens dat ik nu in termen van ā€œvibesā€ praat, maar kon geen alternatief vinden

2 likes

Maar dat bestellen met een qr-code vond ik toch ook wel onhandig. EĆ©n iemand die z’n telefoon door moet geven (zou ik zelf niet relaxt vinden) en die vervolgens ook de hele tijd vragen krijgt of er nou besteld is wanneer het bier of de bittergarnituur even op zich laat wachten. Brengt weer hele nieuwe ergernissen met zich mee.

2 likes