Ik ga…
- naar HET kruidvat
- naar DE kruidvat
0 stemmers
Ik ga…
0 stemmers
Maakt mij niks uit, het komt toch allemaal in mijn buikje
Naar Kroeidiewàt zonder lidwoord, zoals moeder altijd zei. Schaamde me er als kind altijd heel erg voor (omg stel je voor dat iemand hoort dat een buitenlandse vrouw geen goede Nederlandse uitspraak heeft, choquerend!1!), maar heb het onbewust toch overgenomen en nu klinkt Kruidvat niet goed.
Hierop aansluitend: schaamden jullie je als kind ook buitenproportioneel voor dingen die je nu juist tof vindt van je ouders? Ik kan me nog herinneren dat mijn moeder eens op het schoolplein tegen een andere moeder met een puppy zei: “Wat een lieve poepie!” en ik dat zo erg vond dat ik boos op haar werd, terwijl ik nu juist ontzettend veel bewondering heb voor hoe goed ze Nederlands heeft geleerd in een paar jaar.
0 stemmers
Zoveel beter dan zo’n stom tosti-ijzer (of krokmasjien) waar geen een normale boterham in past en waar alles in een gekke vorm wordt geperst en van alles uit druipt en je keiharde randjes krijgt!
Maar ik snap niet waarom je sla mee zou contacgrillen
Tip doe bakpapier op de platen dan blijft hij gewoon schoon en brandt er niets in. Het bakpapier kun je vaak hergebruiken.
Haha love het woord krokmasjien
Hoe vaak eet jij tosti
0 stemmers
ik krijg op mn werk altijd tosti
Dit zijn echt de allerbeste vieslekker tosti’s uit een apparaat hoor
Maar ik heb zelf alleen een contactgrill
@M0nan en ik hebben allebei een herinnering waardoor we nu echt nog kunnen huilen: de muntjed en de legging
Elke zondag een vlamtosti
Jaaa! En je kunt er ook allemaal andere dingen in grillen ik vind het echt zo’n handig apparaat.
Frozen is iconisch
Frozen 2 is nog beter! De soundtrack is geweldig!
Oh en whyy gaat het over tosti’s? I hate it
Omdat ik vanmiddag tosti’s heb gegeten terwijl ik de Frozen 2 soundtrack luisterde. 🥲
Ik heb nog een tosti tip!! En @anon50301661 kan mij back-uppen. Maar een tosti met kaas en kimchi is dus ook echt gruwelijk lekker! Brood (ik zweer bij goeie zuurdesem voor de lekkerste tosti’s), kaas en kimchi er in, even insmeren met roomboter of mayo en grillen maar! Super lekker zonder saus of evt ook iets van sriracha.
Jaaa, ik heb dit voor het eerst in Berlijn gegeten bij Alte Milch in Markthalle Neun en sindsdien maak ik dit echt vaak.
Maar middelmatige luxe is mij dan ook niet vreemd. Alleen een grafhekel aan eettentjes die er mooier uit zien dan hun eten smaakt.
Mijn vriend maakt altijd dit soort tosti’s in het weekend en ik vind hem dan altijd een culinaire god. Heel heet. Hij en z’n dipsaus haha.
Vond frozen twee ook zoveel beter dan 1! Was met een vriendin die het niet me eens was maar vond het echt een mooi verhaal over je eigen pad kiezen😍
Ja ik herinner me nog dat ik m’n moeder te uitbundig gekleed vond en dat er een vriendinnetje bij wijze van grap ging nadoen hoe mijn oma praatte en dat ik daar naar van was. Elke keer als mensen zo lopen te romantiseren over de pure kinder aard denk ik aan al die valse dingen die iedereen deed omdat je kennelijk zo bang was af te wijken of er niet bij te horen.
De WhatsApp/Facebook/Instagram storing
0 stemmers
Mijn God dat is ook de lekkerste kaaswinkel van Europa
Ik ga zo maar een tosti maken dan