Meest sfeerloze plaats om Jeff Bezos flink onder handen te nemen?
- Preston Palace
- Hoofdkwartier van Facebook op dit moment
- Een concert van Douwe Bob in Waku Waku
0 stemmers
Meest sfeerloze plaats om Jeff Bezos flink onder handen te nemen?
0 stemmers
Jaa love that, ik doe dat ook heel vaak, en ik gooi tegenwoordig mijn tosti’s in de oven. Het liefst deze tomatensaus (wat natuurlijk helemaal niet pikant is)
en dan kaas en Italiaanse kruiden erover. Ik vind dat ik best goed kan koken, maar een pantosti lukt me net als een omelet gewoon niet goed. Vind het altijd te zompig of gewoon neh. En het wordt in de oven dan precies goed.
Ik heb het gewoon opgegeven, het wordt gewoon roerei hoe dan ook. Want welke kookplaat of pan ik ook heb, het maakt geen verschil, ik kan geen omelet maken terwijl bijvoorbeeld risotto veel moeilijker klinkt maar dat kan ik wel weer echt, vind ik en familie/vrienden.
Dit schijnt ook heel moeilijk te zijn, toch als ik het kijk denk ik, pff kan ik zo!
Ik verwarde het met payola. Dat is wel wat anders
Oh dat kende ik dan weer niet haha!
Als het over smeergeld gaat, weet je me te vinden
Mark Zuckerberg is eigenlijk het alter ego van
0 stemmers
Wie DDOS je liever?
0 stemmers
En wie ghost je liever?
0 stemmers
Wat gaat langer duren?
0 stemmers
Favo website van
0 stemmers
Wel snel kaarten kopen voor Soldaat van Oranje, straks stopt het
Stuurde jij (of jij en je gezin) vroeger zulke ansichtkaarten vanaf je vakantieadres?
0 stemmers
Wat zette(n) je/jullie erop?
0 stemmers
Een getekend zonnetje, of wolkje, met het aantal graden erin, want iedereen mocht weten hoe lekker het weer was!
Van de zomer nog gedaan, haha. Alleen nooit gehoord dat ie is aangekomen bedenk ik nu.
Ik doe dat nog steeds, hoe lelijker de ansichtkaart hoe beter! Ik was dit weekend aan de Amalfi-kust en heb een mooi exemplaar met “Baci” (zoenen) en de vorm van lippen op de i uitgekozen, boven lelijk uitgerekte zomerse foto’s in een collage. Mijn familieleden vonden het toen ik jonger was al vet cringy, maar ik was en blijf er dol op.
Ik doe dit nog.
Kerst, Valentijnsdag en de zomervakantie zijn m’n standaard kaartschrijfmomenten.
Vind dat ZO leuk
ahum… MARLENE DIETRICH
Ja nee absoluut 100% maar die scene van Carice is zo legendarisch kut dat die altijd als eerste in mijn gedachte naar bovenkomt.
Sorry Marlene.
Een vriendin van me stuurt altijd een kaart naar zichzelf om een beetje in te schatten of die voor anderen al aangekomen zijn, en dan schrijft ze er heel mysterieus op “je weet wel waarom… N”
Die versie van Carice ligt ook wel wat lekkerder in het gehoor moet ik toegeven
Communiceer je nu met mensen via andere kanalen? (Snapchat, bellen, telegram etc).
0 stemmers
Op een tripje naar Parijs heb ik deze ultra-vreemde kaartjes gekocht (niet om op te sturen maar om bij te houden omdat ik ze zo hysterisch vond )
Haha die poesjes 🥲♥️