Ik doe dit nog.
Kerst, Valentijnsdag en de zomervakantie zijn m’n standaard kaartschrijfmomenten.
Vind dat ZO leuk
Ik doe dit nog.
Kerst, Valentijnsdag en de zomervakantie zijn m’n standaard kaartschrijfmomenten.
Vind dat ZO leuk
ahum… MARLENE DIETRICH
Ja nee absoluut 100% maar die scene van Carice is zo legendarisch kut dat die altijd als eerste in mijn gedachte naar bovenkomt.
Sorry Marlene.
Een vriendin van me stuurt altijd een kaart naar zichzelf om een beetje in te schatten of die voor anderen al aangekomen zijn, en dan schrijft ze er heel mysterieus op “je weet wel waarom… N”
Die versie van Carice ligt ook wel wat lekkerder in het gehoor moet ik toegeven
Communiceer je nu met mensen via andere kanalen? (Snapchat, bellen, telegram etc).
0 stemmers
Op een tripje naar Parijs heb ik deze ultra-vreemde kaartjes gekocht (niet om op te sturen maar om bij te houden omdat ik ze zo hysterisch vond )
Haha die poesjes 🥲♥️
Hahahah wa errug! Die badeend ook, zoveel vragen
Ik zie nu pas dat dit “Paris’ cute invaders” zijn hahaha en de poesjes heten Michel en Jean-Luc en de badeend Gérard
Maar krijg ik hier nu een miljoen voor of wat?
Ik dacht eerst dat het deze eend was maar die heeft een ander hoofd
Wat vind je erger
0 stemmers
Dat ik mn tanden moet poetsen, maar geen zin heb
Oh hemel ja. Of moeten plassen maar geen zin hebben om op te staan
Of te lui zijn om je elektrische deken aan te zetten maar dan weet je dat je straks in een koud bed moet
Welke kant van je gezicht vind je mooier als je moet kiezen? (Vanaf je eigen perspectief, niet vanuit de ander)
0 stemmers
Ik was wel heel boos want ik maakte een fout op de plek waar mijn moeder stond te controleren, en ze heeft me niet eens gematst. WIST IK VEEL DAT IK IN HET MIDDEN VAN DE BUSSLUIS MOEST FIETSEN IPV AAN DE ZIJKANT😭 voel me nog steeds genaaid was daardoor bijna gezakt hallo WÍL je me elke dag naar school brengen met de auto??
Mijn moeder kwam me ooit ophalen van school en blijkbaar zag ik haar niet dus toeterde ze. Nouuu BOOS en huilen zo erg schaamde ik me. Is goed puberbrein
Van links is m’n haar mooier maar m’n rechter wenkbrauw is wel beter