Stel je persoonlijke vraag #31

Hahaha dit vind ik echt heel grappig, ook echt al puber idd vreeeeselijk. Je ma die echt denkt geeeeez dus rustaaghh en niet snapt wat het probleem is.

2 likes

Ik schaamde me omdat mijn vader een Harley Davidson reed, weigerde ook echt achterop te gaan. Terwijl hij natuurlijk heeeel graag gezellig samen wilde touren. En nu denk ik echt, whyyyyy??? Zo leuk en gezellig eigenlijk! Ben wel een paar keer mee gegaan en dan vertrok hij dus echt met een mokkende puber achterop, en gaf ik met veel moeite halverwege een keer toe dat ik het stiekem misschien wel leuk vond. Mijn vader dan zeggen dat hij aan me zag dat ik het volgens hem wel leuk vond, en ik dan zeggen ā€˜ja het is wel ok’. Echt arme man hahaha en ik haat mezelf echt met terugwerkende kracht.

Oja hij mocht ook nooit door de omliggende dorpen rijden als we samen reden, was als de dood om klas/school genoten tegen te komen. Dus we gingen altijd de andere kant van de provincie verkennen 🄲

19 likes

mij lijkt eenmalig jeff bezos neuken voor 1 miljoen wel een betere deal dan 1 jaar lang hem schoonmaken. Gaat sneller voorbij.

10 likes

Ik denk nu echt van wo girl doe rustig waar maakte je je druk om :joy: maar ja ~ hormonen ~. Of ik was gewoon überhaupt een mega aansteller dat kan absoluut ook

1 like

Huh, wat? Mocht je dan niet meer (naar school) fietsen als je dat examen niet haalt?

2/3e vindt links mooier dus. Ik zag een filmpje op tiktok van een man die zei dat de meerderheid links mooier vond omdat we met onze rechter hersenhelft emotie en expressie controleert en onze linker gezichtshelft bestuurt waardoor onze linker gezichtshelft meer emotie en expressie bevat, wat we vaak mooier vinden.

Geen idee of het waar is.

1 like

Ik heb sms weer eens van stal gehaald. Toen vergat ik dat je per sms betaalt, dus ik heb vaker te snel op enter gedrukt alsof het Whatsapp was.

2 likes

Ik dacht wat handig, je kan zelfs een spraakbericht sturen via de sms functie.
Oh nee, toch niet. MMS functie was niet mogelijk/toegestaan. Die hadden we ook nog ja.

2 likes

Ik heb sowieso geen whatsapp meer sinds die bizarre privacywijzigingen, dus kwam erachter via het nieuws. Ik dacht dat geen whatsapp lastig zou zijn, maar dat blijkt het helemaal niet!

Is dat dan omdat niemand in je omgeving het echt gebruikt? Of heb je een ander platform? Ik vind het gewoon zo’n makkelijk communicatie middel, maar als smsen gewoon net zo zouden zijn als whatsapp en je er voor moest betalen, stapte ik gelijk over.

1 like

Ja dit! Mijn vrienden gebruiken allemaal whatsapp en vinden het niet gebruiken onzin (:sob:). Ik gebruik zakelijk en privƩ grotendeels signal maar voor sommige groepschats wel whatsapp omdat ik niet uitnodigingen etc wil missen en mensen er echt niet aan denken dat apart toe te sturen via een kanaal dat ze zelf niet gebruiken.

Ik hoop dat whatsapp alsnog een stille dood sterft. Net zoals Facebook door echt niemand in mijn omgeving nog gebruikt wordt.

2 likes

Niet waar. Ik ben sws emotieloos

Hou je mond ik huil als ik er aan denk ik zweer

1 like

Heb jij naar aanleiding van de storing gisteravond een andere berichtendienst gedownload?

• Ja, Signal
  • Ja, Telegram
  • Ja, een andere app
  • Nee
  • Niet van toepassing / neutraal / geen mening

0 stemmers

Ik heb Telegram gedownload maar dat voelde toch niet helemaal fijn en ik heb 0 contacten met Telegram. Die heb ik dus weer verwijderd.
Vervolgens heb ik Signal gedownload en daar heb ik wel redelijk wat contacten in. Ik ben niet van plan die actief te gaan gebruiken vooralsnog.

1 like

Ik gebruik Signal al langere tijd omdat het imo veel beter omgaat met privacygevoelige gegevens dan Whatsapp en daarmee een goed alternatief is. Jammer dat mijn vrienden en eigen familie er niet zo over denken, vooralsnog gebruik ik het alleen met werk (verplicht!) en schoonfamilie.

4 likes

Jawel iedereen gebruikt het, maar ik heb gewoon gezegd dat ik naar signal ga, ook telegram en iMessage heb, en er zijn eigenlijk veel mensen gevolgd. Vrienden wilden wel signal aanmaken zodat we een groepsapp konden houden. Dat was fijn.

1 like

Een tindermatch waarmee ik praatte op insta was weer naar tinder overgeschakeld hahaha en hij stuurde ā€œja als ik daar niet antwoord is het door de storingā€ alsof ik m op insta wel nog kon sturen :rofl:

2 likes

Ik heb die nieuwe voorwaarden van ze nog steeds niet geaccepteerd. Eerst werd er gezegd dat je WhatsApp dan niet meer kon gebruiken na een tijd, dus ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren

3 likes

Hoeveel paar schoenen heb je?

• 1-3
  • 4-6
  • 7-9
  • 10-13
  • 14-16
  • 17-19
  • 20-23
  • 24-26
  • 27-30
  • 30+