Stel je persoonlijke vraag #31

Hahahah wa errug! Die badeend ook, zoveel vragen

1 like

Ik zie nu pas dat dit “Paris’ cute invaders” zijn hahaha en de poesjes heten Michel en Jean-Luc en de badeend GĂ©rard :rofl:

13 likes

Maar krijg ik hier nu een miljoen voor of wat?

1 like

Ik dacht eerst dat het deze eend was maar die heeft een ander hoofd :joy:

6 likes

Wat vind je erger

• De social media storing
  • Dat er geen aflevering Kopen Zonder Kijken online is gekomen
  • Dat het vandaag maandag is
  • Dat Ruud de Wild weer terugkomt op de radio

0 stemmers

Dat ik mn tanden moet poetsen, maar geen zin heb

7 likes

Oh hemel ja. Of moeten plassen maar geen zin hebben om op te staan :scream:

6 likes

Of te lui zijn om je elektrische deken aan te zetten maar dan weet je dat je straks in een koud bed moet

Welke kant van je gezicht vind je mooier als je moet kiezen? (Vanaf je eigen perspectief, niet vanuit de ander)

• Links
  • Rechts

0 stemmers

Ik was wel heel boos want ik maakte een fout op de plek waar mijn moeder stond te controleren, en ze heeft me niet eens gematst. WIST IK VEEL DAT IK IN HET MIDDEN VAN DE BUSSLUIS MOEST FIETSEN IPV AAN DE ZIJKANT😭 voel me nog steeds genaaid was daardoor bijna gezakt hallo WÍL je me elke dag naar school brengen met de auto??

6 likes

Mijn moeder kwam me ooit ophalen van school en blijkbaar zag ik haar niet dus toeterde ze. Nouuu BOOS en huilen zo erg schaamde ik me. Is goed puberbrein :thumbsup:

2 likes

Van links is m’n haar mooier maar m’n rechter wenkbrauw is wel beter

1 like

Hahaha dit vind ik echt heel grappig, ook echt al puber idd vreeeeselijk. Je ma die echt denkt geeeeez dus rustaaghh en niet snapt wat het probleem is.

2 likes

Ik schaamde me omdat mijn vader een Harley Davidson reed, weigerde ook echt achterop te gaan. Terwijl hij natuurlijk heeeel graag gezellig samen wilde touren. En nu denk ik echt, whyyyyy??? Zo leuk en gezellig eigenlijk! Ben wel een paar keer mee gegaan en dan vertrok hij dus echt met een mokkende puber achterop, en gaf ik met veel moeite halverwege een keer toe dat ik het stiekem misschien wel leuk vond. Mijn vader dan zeggen dat hij aan me zag dat ik het volgens hem wel leuk vond, en ik dan zeggen ‘ja het is wel ok’. Echt arme man hahaha en ik haat mezelf echt met terugwerkende kracht.

Oja hij mocht ook nooit door de omliggende dorpen rijden als we samen reden, was als de dood om klas/school genoten tegen te komen. Dus we gingen altijd de andere kant van de provincie verkennen đŸ„Č

19 likes

mij lijkt eenmalig jeff bezos neuken voor 1 miljoen wel een betere deal dan 1 jaar lang hem schoonmaken. Gaat sneller voorbij.

10 likes

Ik denk nu echt van wo girl doe rustig waar maakte je je druk om :joy: maar ja ~ hormonen ~. Of ik was gewoon ĂŒberhaupt een mega aansteller dat kan absoluut ook

1 like

Huh, wat? Mocht je dan niet meer (naar school) fietsen als je dat examen niet haalt?

2/3e vindt links mooier dus. Ik zag een filmpje op tiktok van een man die zei dat de meerderheid links mooier vond omdat we met onze rechter hersenhelft emotie en expressie controleert en onze linker gezichtshelft bestuurt waardoor onze linker gezichtshelft meer emotie en expressie bevat, wat we vaak mooier vinden.

Geen idee of het waar is.

1 like

Ik heb sms weer eens van stal gehaald. Toen vergat ik dat je per sms betaalt, dus ik heb vaker te snel op enter gedrukt alsof het Whatsapp was.

2 likes

Ik dacht wat handig, je kan zelfs een spraakbericht sturen via de sms functie.
Oh nee, toch niet. MMS functie was niet mogelijk/toegestaan. Die hadden we ook nog ja.

2 likes