Stel je persoonlijke vraag #31

Oh zo ik snap het! Dat klinkt wel logisch idd! Maar ik dacht dat juist door nog steeds te produceren je het wel in stand houdt. Misschien dat je door het stoppen dan de bubbel ruimte geeft om weer te groeien en je dan over 50 jaar ofzo weer kan produceren en de aardbevingen minder zijn? Nou ja geen idee, zal eens kijken hoe dat zit, want ik heb echt totaal geen idee.

En idd je hoort het echt bijna niet meer in het nieuws! Heel erg ook wel want er is nog veel niet opgelost. Maar goed, aan de andere kant als iets vaker gebeurd is het ook normaal natuurlijk

@Acquiesce ik vind dat rollen er altijd wel sexy uit zien, haha. Alleen die gele vingertoppen zijn een afknapper

1 like

Ik vond het paar jaar terug ook wel sexy. Maar nu denk ik alleen maar aan kanker.
En een lelijke huid. Rimpels. Gele nagels. Stank overalll. En je ziet het roken echt al bij dertigers die in hun pubertijd zijn begonnen. Veel oudere koppen dan niet-rokers.

7 likes

Ja in Limburg, ik lag al in bed en opeens begon mijn hele bed te trillen. Dat was geen heftige aardbeving verder hoor, was meer een gekke ervaring dan iets anders.

4 likes

Doe je mee aan stoptober?

• Ja
  • Nee
  • Ik rook niet

0 stemmers

@Echo ben je er nog? :cry: ik denk dat half Californië gewoon is weggeveegd met de zee als we geen bericht krijgen.

Yes ben er nog :joy:
Grootste wat ik heb meegemaakt is een 6.4 aardbeving en dat wil ik liever ook zo houden :sob:

1 like

In Nederland (NH) én het buitenland. Die in NL was echt zwak maar wel gek, maar die in het buitenland leek het alsof ons huis ineens een boot was, raakte echt gedesoriënteerd en misselijk.

1 like

Heb jij wel eens een pen meegenomen van je werk? Hoeft niet je huidige werk te zijn,

• ja
  • nee

0 stemmers

In verband met dit artikel.
https://www.destentor.nl/werk/waarom-je-beter-geen-pen-of-wc-rol-kunt-meenemen-van-werk~ae95d7fa/
Ik schrijf thuis eigenlijk alleen met pennen van mn werk omdat die zo fijn schrijven.

Zoveel :joy:
Ik heb zelfs een keer een heel houten bankje zitten maken onder werktijd met materiaal van mijn werk.

6 likes

Met van die roerstaafjes van de starbucks? :eek: engelengeduld

19 likes

Haha doet me denken aan toen ik bij de action werkte, ook altijd gezeur omdat er steeds minder mesjes waren en ik had er echt een stuk of 10 thuis liggen :grimacing: maar ik vergat steeds dat dat ding in mijn zak zat

1 like

Ze liggen speciaal in bakken voor ons om te pakken als we ze nodig hebben, naast de notitieboeken, ook om te pakken. Endless supply aan kantoorspullen :pray:

7 likes

Ik heb echt zonder geintjes 50 pennen van m’n oude werk ofzo. Maar niet bewust in m’n tas gegooid maar ik ben een dame :tipping_hand_woman: Dus wisselende tassen etc. en zo verzamel je in 3 jaar tijd dus tientallen pennen.

Haha zou wel een leuk diy projectje zijn als je niks te doen hebt!

Nee ik heb dit gemaakt:

Ik werkte boven op kantoor en beneden was het magazijn met allemaal tools en houten planken. Tijdens corona tijden was ik de enige die op locatie werkte en ik wilde toen zo’n bankje kopen maar ze waren allemaal of te duur of te breed. En toen dacht ik opeens waarom maak ik er niet zelf een?

Ik heb toen 3 planken bovenop aan elkaar gemaakt en die pootjes gemaakt. Alles zelf zitten zagen ook. Wat ik overigens boven had gedaan omdat daar geen camera’s waren :sweat_smile:

79 likes

Ik zat van de week in een training en daar leerde ik dat 23% van de zware rokers (pakje per dag) voor hun 65e overlijdt :flushed: ik had geen idee dat het zo’n groot aantal was joh

2 likes

Volgens mij doen veel mensen dit bij mijn werk (horeca) bewust/onbewust in ieder geval het ene moment zit de pot vol en het volgende moment is die leeg.

Tim den Besten is de enige reden dat ik nog instagram heb! En ben echt een beetje fan van hem (niet per se als interviewer) en kijk ook echt uit naar dat nieuwe programma 100 dagen in je hoofd.

7 likes

Afknapper maar meer omdat ik zelf net een week gestopt ben en niet in de verleiding wil komen :sweat_smile:

1 like

Pennen zijn echt schaars bij ons. Maar urine potjes, mondkapjes, paracetamols en zakjes om makkelijker te kunnen poepen daarentegen… :joy::joy:

16 likes

Ik vind het altijd grappig dat op een gegeven moment mensen een pennencollectie in hun huishouden hebben van bedrijven en universiteiten en whatever waar ze nog nooit zijn geweest of van hebben gehoord omdat die pennen gewoon maar rondzwerven overal. Iig, dat is mijn ervaring :no_mouth:.

1 like