Helaas wij worden geen friends. Ik vind friends leuk. Niet geweldig maar wel chill om te kijken.
Could you BE any more disappointing?

Ik snap de lol niet van beide programma’s. Ik houd het maar op SamSam en w817
Wel met sobertober! Een maand geen alcohol.
Doe je ook mee aan sobertober?
- Ja!
- Nee, ik wil/kan geen maand zonder alcohol
- Goed idee ik ga vanaf nu mee doen
- Ik drink sowieso al nooit alcohol
0 stemmers
Dit is een ding 
Het is triest maar een maand zonder alcohol lijkt me zo saai.
Vroeger leek het me echt heel kut om een vriendje te hebben die geen alcohol dronk, echt why 
Anyway, drinkt jouw partner alcohol?
- Nee
- Ja
- N.v.t.
0 stemmers
Zou jij het goed doen op de radio met jouw stem?
- Ja ik heb een aangename stem
- Mwah twijfel / beetje
- Nee mensen zouden wegzappen bij mijn stem
0 stemmers
Ik vind t tegenwoordig juist saai mrt alcohol want ik val dr van in slaap haha.
Na hoeveel dan? Als ik het met vroeger vergelijk tijdens het uitgaan, allerlei shotjes, cocktails, wijn, bier, door elkaar en uren en uren doorgaan dat zou ik niet meer trekken.
1a 2 glazen 🥲😂
Vroeger kon ik echr vanalles door elkaar drinken en dan om 5 uur sochtends droeloe naar huis. Nu begin ik na 1 glas al te gapen.
Nee, mijn accent is een gekke mix tussen Noord-Limburgs en Brabants en dat schijnt het niet zo goed te doen op de radio of de tv.
Ik drink heel sporadisch alcohol (één, twee keer per maand een glas), ik hoef geen speciale stopmaand in te lassen daarvoor. Maar “ik kan geen maand zonder alcohol” klinkt meteen zo extreem haha.
Haha wow dat is wel heftig. Tenzij het een vol glas sambuca is. Wij kregen ooit als tip van een vader van een vriendin van mij dat we alleen maar bier moesten drinken op het festival waar we naartoe gingen want zo hield je het het beste vol. Haha wtf.
Leuk juist!
Maar je stem zelf, is die goed? Ik heb niet echt een (heel aanwezig) accent, maar gewoon geen prettig stemgeluid.
Hmm geen idee eigenlijk, nooit over nagedacht! Ik denk het niet per se?
Ik heb wel eens complimenten over mn stem gekregen maar volgens mij is het echt gewoon heel gewoon. 1 guy zegt altijd dat hij mn kakstem niet kan aanhoren etc, het is helemaal een ding geworden.
het is wel grappend bedoelt maar hij meent het wel keihard.
Vind jij het lastig om je excuses aan te bieden? En ga er dan vanuit dat het ook terecht is als je je excuses aanbied.
- Nee geen probleem
- Een beetje
- Ja ik vind dit lastig
0 stemmers
Ja lastig, ‘prive’. Doe het wel natuurlijk, maar vind het niet leuk
Op werk vind ik het totaal niet lastig.