Pennen zijn echt schaars bij ons. Maar urine potjes, mondkapjes, paracetamols en zakjes om makkelijker te kunnen poepen daarentegen…
Ik vind het altijd grappig dat op een gegeven moment mensen een pennencollectie in hun huishouden hebben van bedrijven en universiteiten en whatever waar ze nog nooit zijn geweest of van hebben gehoord omdat die pennen gewoon maar rondzwerven overal. Iig, dat is mijn ervaring .
Als jij een vogel op de stoep ziet, wat doe je dan?
- Ik loop gewoon rechtdoor, die vogel springt wel weg
- Ik loop er met een boogje omheen, vogel mag blijven zitten van mij
0 stemmers
Seinfeld:
- Leuk/grappig
- Stom
- Ken ik niet/kijk ik niet
- Wel oke
0 stemmers
Ik dacht echt dat het heel stom en flauw zou zijn maar love it.
Vrijwel alle vogels springen op tijd weg. Behalve duiven, die zijn achterlijk
Seinfeld >>>>>>>>> Friends
En als je dat niet vindt zullen we nooit friends worden, want dan kan ik je humor niet snappen.
Helaas wij worden geen friends. Ik vind friends leuk. Niet geweldig maar wel chill om te kijken.
Could you BE any more disappointing?
Ik snap de lol niet van beide programma’s. Ik houd het maar op SamSam en w817
Wel met sobertober! Een maand geen alcohol.
Doe je ook mee aan sobertober?
- Ja!
- Nee, ik wil/kan geen maand zonder alcohol
- Goed idee ik ga vanaf nu mee doen
- Ik drink sowieso al nooit alcohol
0 stemmers
Dit is een ding
Het is triest maar een maand zonder alcohol lijkt me zo saai.
Vroeger leek het me echt heel kut om een vriendje te hebben die geen alcohol dronk, echt why
Anyway, drinkt jouw partner alcohol?
- Nee
- Ja
- N.v.t.
0 stemmers
Zou jij het goed doen op de radio met jouw stem?
- Ja ik heb een aangename stem
- Mwah twijfel / beetje
- Nee mensen zouden wegzappen bij mijn stem
0 stemmers
Ik vind t tegenwoordig juist saai mrt alcohol want ik val dr van in slaap haha.
Na hoeveel dan? Als ik het met vroeger vergelijk tijdens het uitgaan, allerlei shotjes, cocktails, wijn, bier, door elkaar en uren en uren doorgaan dat zou ik niet meer trekken.
1a 2 glazen 🥲😂
Vroeger kon ik echr vanalles door elkaar drinken en dan om 5 uur sochtends droeloe naar huis. Nu begin ik na 1 glas al te gapen.
Nee, mijn accent is een gekke mix tussen Noord-Limburgs en Brabants en dat schijnt het niet zo goed te doen op de radio of de tv.
Ik drink heel sporadisch alcohol (één, twee keer per maand een glas), ik hoef geen speciale stopmaand in te lassen daarvoor. Maar “ik kan geen maand zonder alcohol” klinkt meteen zo extreem haha.