Welke kat ben jij vandaag?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
0 stemmers
Ik voel me echt een oma, maar alles wordt/is zoveel duurder geworden afgelopen jaren. De dagelijkse boodschappen (Lidl was altijd goedkoop, is ook bijna niks meer van over), kosten aan wonen, uitjes (bios horeca), en nu ook dit nog. Deels door corona en deels door achterlijke marktwerking. Ik vind het zo irritant want mijn koopkracht blijft niet eens gelijk zo.
Nog irritanter vind ik dat ik me er zo druk over kan maken terwijl ik hiervan niks in de hand heb. Maar ik kan het niet loslaten
Heb je dat toen niet op het forum gedeeld? Dat je hier ging vragen of je in zou gaan op een spontane tinderuitnodiging, maar dan moest je wel ff naar Duitsland
Hahaha i love dat je dat nog weet. Maar nee dat was niet die keer. Ik ben zooooovaak in de trein in duitsland geweest.
Als je nu met iemand zou daten en diegene geeft aan te roken ?
0 stemmers
Ik heb niet “af en toe” erbij gezet want ja zoveel mensen gaan dan daarop stemmen so lame.
Ik vind het geen afknapper, wel een minpunt maar het boeit me niks komt het dichtst in de buurt.
Mss lieg ik want ben nog steeds zo gebrainwashed dat ik het ook wel sexy vind en ik ben echt een zure stopper. Ik zou niet met iemand kunnen daten die rookt omdat ik dan sowieso zelf weer begin. Mss meer dat.
Ja ik heb hetzelfde. Ik zou het dan gezellig vinden om samen eentje op te steken. Ik ben bijna 1 jaar gestopt.
Mijn huis heeft een houtkachel en zolang ik nog geen warmtepomp heb, ga ik die toch wel dankbaar gebruiken de komende tijd.
Ik hou wel het stookalert netjes in de gaten hoor.
Het is ook echt sexy vind ik hoor! Oke heel eerlijk het ligt ook wat aan de looks van diegene die rookt, maar toe even als je dit ziet toch
Ik heb weleens in een absurdistisch toneelstuk zo ongeveer 2 minuten lang moeten gillen. Het was een daverend succes
Ligt eraan hoeveel iemand rookt, stel iemand rookt heel veel dan zou voor mij een afknapper zijn. Maar als iemand bijv. Een paar sigaretten per dag rookt of alleen op een feestje of zo zou ik denken moet hij zelf lekker weten.
Ik heb als enige filter op bumble staan dat ik geen roker wil. Vind het wel fijn dat ik daar al op kan voorsorteren
Ik vind mannen die roken het meest onaantrekkelijke ever bah. Bij vrouwen kan ik er nog er iets elegants bij voorstellen. Maar de mannen waarop ik doorgaans val, roken sowies niet en is een peuk in hun bek ook niet zon mooi plaatje. Maar nee het duurde voor mij jarenlang (eind 20) toen al mn vrienden/familie niet meer rookten. Echt ook gewoon als in nooit nooit meer.
Audrey Hepburn is het toonbeeld van een sexy rokende vrouw. Al is alles in zwart-wit en in jaren vijftig kleding al gauw sexy. Maar goed @anon50301661 je hebt gelijk. De looks maken heel veel uit.
Ah oke dat wist ik niet. Ik dacht dat doordat het gas daar zoveel weg is gehaald, het hele stuk land naar beneden zakt daardoor of weinig stabiliteit heeft waardoor die aardbevingen komen. Zeg maar er was een bubbel en die hield alles mooi omhoog en nu is het een leeglopende ballon. Maar goed, nu ik dit opschrijf klinkt het wel een beetje te weinig in verdiept.
Klopt en in het begin deden heel veel mensen er ook nog lacherig over. Nou dat is echt zo achterlijk geweest. Heel veel mensen hebben het vertrouwen in de overheid verloren en geef ze eens ongelijk. Wat dat betreft zijn er echt wel veel gedupeerde groepen hoor, boeren, burgers aardbeving gebied, toeslagen affaire etc.
Ja echt vreselijk! En vooral ook dat ze steeds zwaarder worden, is ook gewoon eng. Even een poll, wie heeft wel eens een aardbeving meegemaakt?
0 stemmers
Aangezien roken, er nog steeds heel normaal over wordt gedaan om die teringshit vrijwillig te inademen.
Denk jij dat jij verslaafd bent geweest aan roken?
0 stemmers
Kan mensen die sigaretten roken nog wel sexy vinden. Shag daarentegen
Ja, in Limburg heel lang geleden