Leuk juist!
Maar je stem zelf, is die goed? Ik heb niet echt een (heel aanwezig) accent, maar gewoon geen prettig stemgeluid.
Leuk juist!
Maar je stem zelf, is die goed? Ik heb niet echt een (heel aanwezig) accent, maar gewoon geen prettig stemgeluid.
Hmm geen idee eigenlijk, nooit over nagedacht! Ik denk het niet per se?
Ik heb wel eens complimenten over mn stem gekregen maar volgens mij is het echt gewoon heel gewoon. 1 guy zegt altijd dat hij mn kakstem niet kan aanhoren etc, het is helemaal een ding geworden. het is wel grappend bedoelt maar hij meent het wel keihard.
Vind jij het lastig om je excuses aan te bieden? En ga er dan vanuit dat het ook terecht is als je je excuses aanbied.
0 stemmers
Ja lastig, āpriveā. Doe het wel natuurlijk, maar vind het niet leuk
Op werk vind ik het totaal niet lastig.
Heb je naast de standaard tradities als kerst, oud en nieuw, sinterklaas, Pasen, valentijnsdag etc ook eigen tradities die elk jaar terug komen?
0 stemmers
Zo ja, wil je delen wat voor traditie het is en met wie
Welke tober is de beste tober?
0 stemmers
Mijn vader en zusjes en ik gaan sinds de jongste 16 is (8 jaar terug) elk jaar een lang weekend weg naar een bestemming die voor 1 van ons onbekend is en de anderen regelen dit dan Ipv elkaar verjaardagscadeaus te geven.
Deze dingen doe ik elk jaar met mijn man en dochter:
In september appels plukken bij een boomgaard of boerderij, en daarna thuis appeltaart bakken.
Van september t/m december een shitload aan koekjes bakken om te oefenen voor kerst (en gewoon omdat het kan).
In de adventsperiode minstens 1 Duitse kerstmarkt bezoeken.
En pannenkoeken eten met Maria Lichtmis (2 februari).
Met Vaderdag gaan ākinderenā met mān vader naar een film. Hij mag de film uitkiezen, wat doorgaans resulteert in de meest vage film ooit en frustraties vanuit ons haha
Ik heb mijn stem een paar keer op de radio gehoord en daar ben ik echt van geschrokken. Klonk een beetje bekakt/infantiel. Dus nee, denk dat mensen er niet blij van worden.
haha dacht ook gelijk aan the one and only tober
Als ik echt weet dat ik fout zit: nee. Maar het probleem is vaker dat ik het probleem niet helemaal inzie en dan vind ik sorry zeggen wel lastig.
Wel grappig ik kom er nu achter dat janice van friends ook speelt in Seinfeld. Damn echt respect dat ze in friends steeds die mega kutstem kon opzetten. Maar het allerergste, het schijnt dat ze ook in how I met your mother heeft gespeeld.
@anon50301661 uberpolltroll ik verwacht nu dat je deze maand gaat ontbijten met een dubbele whisky he
Gebruik jij vaak gifs op whatsapp?
0 stemmers
Deze stuurt iemand altijd en ook alleen maar deze lol
Ik denk dat ik deze het meest gebruik
Ik ben bijv groot southparkfan maar als iemand dat niet is is het heel lame om te sturen. Nu ik ook Seinfeld fan ben geworden ga ik die er ook ingooien.
Ik ben echt een gifmaster
En gebruik je stickers op whatsapp?
0 stemmers
Stickers zijn, naast gifs, echt het beste aan whatsapp