Is stickers op whatsapp gebruiken iets voor boomers? TIL
Ik heb één keer gehuild in de trein. Ik kwam toen van het UWV en baalde zo enorm van mijn leven op dat moment. Geen werk kunnen vinden, het wel moeten zoeken en tegelijk ziek zijn.
Ik zat tegenover een treinconducteur, mijn tranen rolden ineens over mijn wangen en hij vroeg of het wel ging. We knikten wat naar elkaar en achteraf vond ik het dus heel ‘veilig’ voelen dat ik me bij hem even kon laten gaan.
Ja ik heb wel de indruk dat alleen mn moeder en tantes het gebruiken. Nog erger van die zelfgemaakte. Een soort waardeloos stickerportret van jezelf.
Ik zie het juist alleen maar millennials en gen Z mensen gebruiken! Mijn ouders weten netaan wat een sticker is
Oh nee mn moeder weet zeker wat stickers zijn , volgens mij ging er een wereld voor haar open toen ze erachter kwam. Dus nu stuurt ze zelfgemaakte stickers van zichzelf enzo. Gifs kent ze volgens mij gelukkig niet.
Ja ik vind stickers ook juist totaal niet voor boomers
Mijn moeder stuurt wel iedere ochtend meerdere stickers met heel veel hartjes en kusjes en uit beleefdheid stuur ik ze naar haar wel terug.
Kinderradio zou ik prima kunnen doen!
Op de normale radio zou ik één van de redenen zijn waarom mannen vrouwelijke radiodj’s haten
@Jumpsuit ik haat stickers op whatsapp. Ze zijn nooit leuk of grappig en de meeste zijn ook echt kut.
Maar alsnog gifs zijn toch veel leuker dan naar zo’n sticker kijken? vind ik iig. Ik moet zeker 1 sticker eruit hebben, je ziet een zeiknatte kut waar een tong overheen gaat en ik ben als de dood dat ik misschien ooit die naar iemand verstuur. Maar ik verstuur die dingen nooit, dus het staat er nog steeds in.
Je hebt ook gifstickers hè, best of both worlds eigenlijk.
Mijn vader stuurde me laatst deze sticker hahaha ik moest hardop lachen
Tot je broer je een flikkerende sticker stuurt waar je kotsmisselijk van wordt
haha deze?
Bij mijn werk zijn de meesten rond de dertig, maar de enige twee mannen die boven de veertig zijn, sturen weleens zo’n gepersonaliseerde sticker van zichzelf.
Nee eentje met een dansend poppetje dacht ik. Ik heb hem niet opgeslagen
Jaaa
Ik vind gifs juist iets voor boomers haH.
Jaa dit is waarom ik jou tof vind. Ik heb ook zulke stickers en sticksrs van vrienden enzo
Daar is een hele makkelijke app voor!
Wemoji. Ik vind t zo leuk om fotos dan zo lelijk uit te knippen enzo haahah