Stel je persoonlijke vraag #31

Ik kan echt absoluut niets anders verzinnen wat dit zou kunnen betekenen dat een booty call

12 likes

Nou dit betekend niet laten we gezellig vanavond rummikubben met een Kaasplankje er naast.

47 likes

Misschien wil hij zn nieuwe dekbed showen

15 likes

Geen kaasplankje, geen interesse

18 likes

Is letterlijk een zin uit ‘boom boom boom I want you in my room’

Dus 
 ja

18 likes

Baas als je stuurt Now I need you more than ever :notes:

10 likes

Ik, als idioot kind, dacht dat het lied over een kussengevecht ging

4 likes

Oohja nu je t zegt “laten we de nacht samen doorbrengen” klinkt heel anders idd.

3 likes

Sowieso die wil pussy. Ik kreeg toevallig deze week ineens een appje van een ex scharrel,. Ik dacht echt huh. Het was zo vreselijk slijmerig, met zelfs zinnen als dat ik zo’n goed persoon was en zo’n goed hart had, dat hij me nooit zou vergeten, en dat hij altijd op me zou wachten. WTF. Vond het heel ongemakkelijk. Heb iets van dankjewel gezegd and take care. Denk dat veel mannen altijd na een tijd ff willen checken of ze nog kans maken oid. Want dat streelt lekker hun ego of PIK.

1 like

Of de boomer 2.0: vaak doorgestuurd

3 likes

Haha wel goed excuus voor hem om op terug te vallen, als je niet het gewenste antwoord krijgt gewoon zeggen dat het aan de taal ligt :sweat_smile: Ik zou dan gaan uitvragen wat hij dan wel bedoelde. Laat hem maar met een goed verhaal komen

4 likes

Ik snap helemaal dat jij het zo interpreteert (dat zou ook mijn eerste gedachte zijn) en je kunt vast wel aanvoelen hoe hij het bedoelde, maar ik moet wel zeggen dat ik een Italiaanse vriendin heb die niet zo goed Engels spreekt, die dit ook tegen mij zou zeggen als ze gewoon 's avonds wil afspreken om samen een film te kijken.

Ik gil, echt. Love it

Maar hoe boomer ben ik wel niet dat ik nog nooit van stickers op whatsapp had gehoord :cry:

3 likes

Shit man ik heb deze nodig. Hier mijn stickers die ik niet zelf heb gemaakt haha.

15 likes

You’re welcome.

3 likes

hahaha die van geert is echt m’n favo

wij zitten op hetzelfde sticker-level

2 likes

Dit zijn mijn lievelings die nog niet gepost zijn

4 likes

oh heerlijk i love stickers niks beters dan grove stickers naar vrienden sturen of nog beter dat ze lelijk op een foto staan en dat als sticker maken en dan als reactie gebruiken heeeerlak ik heb er ook veel te veel

5 likes

kun je die stickers ook ergens downloaden ofzo ahahah ik ga helemaal stuk erom en mijn vriend stuurt me ook altijd van die gare stickers dus dan kan ik ze ook een keer terugsturen

4 likes

Ben echt buitenproportioneel jaloers op jou stickers

2 likes