Ja ik heb een app meme stickers heet die (android) en daar kan je ze downloaden. Als je een sticker van iemand krijgt kan je die ook downloaden door erop te drukken en dan toevoegen aan favorieten
Ja dat downloaden als iemand ze stuurt wist ik idd. Maar alleen mijn vriend stuurt ze hahah top ik ga ff die app checken!
Ik wil al deze stickers ook haha. Een deel heb ik via mn neefje en nichtje maar ik wil ze allemaal
Haha ik heb deze:
Wow cultuurshock
Leuk detail wel dat die jonko roken en masturberen gestuurd is om 09:10 s’ochtends
Absoluut! Het was in Cuijk en ken heel veel mensen die daar met plezier komen, dus we hadden gewoon pech die avond, maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik er niet meer kom als het niet hoeft.
Uhhmm. Ik wil ook
Ik dacht even dat iedereen in Cuijk om 9:10 's ochtends aan het masturberen is en jonko roken en @chasingrainbows wil dat ook heel graag!
Daar doe ik geen uitspraken over
Hahahaha daar heb ik ook behoefte aan
@anon50301661 met carnaval is t leuk.daar
Bijna in staat om trashy stickers app groep te maken
Nee ik ook niet, gelukkig woon ik er ook niet De enige mensen die met plezier naar het Zusje in Cuijk gaan, zijn mensen die al in Cuijk wonen, die weten immers niet beter.
Lijkt me de enige juiste tijd om dat te doen
Kunnen deze stickers ergens gedeeld worden? Ik kan sommige goed gebruiken in de groepsapp met mijn gen Z collega’s die allemaal 100 stickers hebben en ik daar zit zovan:
Haha kut ik moet meer Nederlandse sprekende vrinden.
Moet er een stickertopic komen?
- Ohjazeker
- Nou…. Nee
0 stemmers
Dat onderste jongetje is volgens mij een kind met een pistool in zijn mond, vind dit zelf niet geschikt voor op het forum. Of snap ik hier de grap niet?
en graag uitleg hoe ze als sticker te krijgen en in welke situatie ze te gebruiken dan