Stel je persoonlijke vraag #31

Ja ik heb een app meme stickers heet die (android) en daar kan je ze downloaden. Als je een sticker van iemand krijgt kan je die ook downloaden door erop te drukken en dan toevoegen aan favorieten

Ja dat downloaden als iemand ze stuurt wist ik idd. Maar alleen mijn vriend stuurt ze hahah top ik ga ff die app checken!

1 like

Ja sorry maar nu kan ik ook niet meer achter blijven natuurlijk. Hier mijn lievelings.

15 likes

Ik wil al deze stickers ook haha. Een deel heb ik via mn neefje en nichtje maar ik wil ze allemaal :weary:

1 like

Haha ik heb deze:
Schermafbeelding 2021-10-08 om 21.28.56

4 likes

Mijn lievelings

3 likes

Wow cultuurshock

20 likes

Leuk detail wel dat die jonko roken en masturberen gestuurd is om 09:10 s’ochtends

4 likes

Absoluut! Het was in Cuijk en ken heel veel mensen die daar met plezier komen, dus we hadden gewoon pech die avond, maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik er niet meer kom als het niet hoeft.

Uhhmm. Ik wil ook :no_mouth::flushed:

Ik dacht even dat iedereen in Cuijk om 9:10 's ochtends aan het masturberen is en jonko roken :joy: en @chasingrainbows wil dat ook heel graag!

10 likes

Daar doe ik geen uitspraken over :joy:

Hahahaha daar heb ik ook behoefte aan :joy:

@anon50301661 met carnaval is t leuk.daar

Bijna in staat om trashy stickers app groep te maken

3 likes

Nee ik ook niet, gelukkig woon ik er ook niet :innocent: De enige mensen die met plezier naar het Zusje in Cuijk gaan, zijn mensen die al in Cuijk wonen, die weten immers niet beter.

1 like

Lijkt me de enige juiste tijd om dat te doen

2 likes

Kunnen deze stickers ergens gedeeld worden? :joy: Ik kan sommige goed gebruiken in de groepsapp met mijn gen Z collega’s die allemaal 100 stickers hebben en ik daar zit zovan:

14 likes

Haha kut ik moet meer Nederlandse sprekende vrinden.

Moet er een stickertopic komen?

• Ohjazeker
  • Nou…. Nee

0 stemmers

Dat onderste jongetje is volgens mij een kind met een pistool in zijn mond, vind dit zelf niet geschikt voor op het forum. Of snap ik hier de grap niet?

15 likes

en graag uitleg hoe ze als sticker te krijgen en in welke situatie ze te gebruiken dan :joy:

1 like