Ja in gesprekken met dementerende oma of wanneer ik het ultieme koetjes en kalfjes onderwerp nodig heb
Nee maar mijn tram heeft laatst wel 15 minuten stilgestaan omdat iemand weigerde zijn mondkapje te doen of anders uit te stappen. Op zich props voor de conducteur dat hij zo volhardend was, maar het duurde wel vrij lang.
Haha ja. Ik voel me altijd een suffe muts als ik het doe, maar ik kan er oprecht zo van genieten. Afgelopen weekend, fietstocht gemaakt, in een dorpje appeltaart op het terras, zo heerlijk, voelde als wintersport. Echt een cadeautje
Het is dat wij het niet gewend zijn omdat de vakantie normaal eerder begint, maar ieder ander mens moet altijd gewoon nog werken op 24-12
Edit: en dit jaar zelfs zonder extra vrije dagen nu alles in het weekend valt
Kan je er toch nog wel van balen? Het is gewoon een kutplanning dit jaar
Bij een vriendin van mij aten ze 5 keer per week gekookte aardappelen. Omg. Toen ik een keer bleef eten had die moeder heel lief speciaal voor mij en die vriendin een soort van lasagne gemaakt. Maar haar ouders en broer aten gekookte aardappelen want er was niks lekkerder dan dat. volgens mij wel met een berg jus.
Ja man, en dan de 31e op vrijdag en de 1e op zaterdag Geef me gewoon een vrije dag.
Ik ben zelfs nog nooit in Volendam geweest.
Ben jij wel eens in Volemdam geweest?
- Ja
- Nee
- Ik woon in Volendam
0 stemmers
Ik vind het serieus een schattig stadje om even doorheen te wandelen, maar dan niet als het barst van de toeristen/dagjesmensen.
Te kermisssss
Je hebt vandaag de hele middag om je voor te bereiden op een standup vanavond om half 9.
Hoe gaat je optreden?
- Ik zou keihard bomben, niemand zou het leuk vinden
- Ik zou vrij erg bomben, m’n grappen zijn goed maar de delivery niet
- Ik zou mwahh zijn
- Ik zou best goed zijn
- Dit kan ik, dit wordt echt leuk en een succes
0 stemmers
"bomben
BETEKENIS & DEFINITIE
(1986) (graffitikunstenaars) alles onderklieren"
Edit: is bomben je best doen ofzo? Er helemaal voor gaan? Ik heb dat woord nooit gehoord.
Ik ben en niet grappig, en ik vind het doodeng om op een podium te staan. Wordt gegarandeerd niks
Ooooh same, ik zou ook veel te snel praten en hele slechte timing hebben en heel ongemakkelijk staan.
Vind dat echt knap van comedians die zo heel casual een boeiend en toch ook grappig verhaal kunnen vertellen
Ik vind mezelf echt hilarisch dus zou waarschijnlijk de hele avond om mezelf staan lachen, alleen denk niet dat de rest dat gevoel deelt.
Ik kom niet opdagen.
Je bent 30 jaar en je bent al sinds je jeugd bevriend met je bff. Sinds een paar jaar groeien jullie steeds meer uit elkaar en je vraagt je af wat nu nog de basis van de vriendschap is. Het kost je namelijk steeds meer moeite af te spreken, het geeft je geen energie en ze heeft weinig oog meer voor jouw behoeftes. Wat zou jij doen?
- Laten verwateren.
- Gesprek met haar aangaan.
- Vriendschap actief beëindigen/uitmaken.
- Je best blijven doen er wat van te maken.
- Iets anders, namelijk:
0 stemmers
Ja dit, ik zou stuk gaan om mijn eigen grappen en door ongemak waarschijnlijk ook een soort van gaan hinniken, maar de reactie van het publiek zou meer zoiets zijn:
Als het wel nog gezellig is maar niet superrr: het voortaan beschouwen als een kennis en misschien wel eens afspreken, maar het niet meer als mijn bff beschouwen of verwachten dat ik daar veel energie uit haal.
Als ik echt helemaal niks haal uit afspreken, dan laten verwateren. Of die ander moet wel echt veel toenadering zoeken, dan zou ik wel het gesprek aan gaan dat het niet meer werkt tussen ons.
ja dat laatste lijkt me zo lastig, als je zelf liefst geen contact meer hebt maar die ander blijft je maar benaderen. Dan met je het idd maar gewoon zeggen, een relatie zou je namelijk ook verbreken als het moet.