Stel je persoonlijke vraag #31

Je hebt haast en je komt er op het station achter dat je je mondkapje bent vergeten, wat doe je?

• Zonder mondkapje de trein in en hopen dat je geen boete krijgt
  • Een mondkapje uit de prullenbak vissen en die opzetten
  • Terug naar huis om mondkapje te halen, dan maar veel te laat bij m’n afspraak

0 stemmers

1 like

Zou argwaan krijgen en vooral denken dat ze dat zeggen om je tevreden te stellen. Wordt denk ik gewoon weggegooid, anders is het niet meer verkoopbaar en lijkt me onhygiënisch

Mondkapje kopen op het station

77 likes

Maar bij de AH to go verkopen ze mondkapjes. Dus ik zou niet eens naar huis hoeven :woman_shrugging:t4:

9 likes

Met jullie sjieke stations. Op het minst bevolkte station van Nederland mag je blij zijn dat er überhaupt een trein stopt. Kiosk? Don’t know her.

13 likes

Ewww waar woon jij.

1 like

Ja ik weet het ook niet eigenlijk. En toch gaat er ieder half uur een trein naar de bewoonde wereld :pray:

1 like

Een flesje water kopen en doen alsof ik aan het drinken ben

10 likes

Hoezo memories? Die dingen liggen hier standaard in de snackla

• Ik heb meerdere snack plekken
  • Ik heb een snacklade
  • Ik heb geen snacklade, maar wel snacks
  • Ik eet geen snacks?

0 stemmers

Snack goals: een snackkast zoals @Bunnyslippers

7 likes

I love aardappelen, in alle maten en soorten. Gekookte aardappelen met net te veel jus; echt mega lekker. Die aardappel dippen in de jus alsof het dipsaus is. Dit is m’n standaard maaltijd als ik alleen eet, want niemand wil dit ooit met mij eten. Net als bloemkool met van die smerige kaas saus :star_struck:

6 likes

Heb jij ooit zo’n Volendam foto gemaakt met klederdracht?

• Ja als kind
  • Ja als volw
  • Nee ik ben Belg
  • Nee maar ik ben gewoon

0 stemmers

Alleen één in mijn linkeroor. Als ik op die zijde lig hoor/voel ik mijn hartslag en met een oordopje in heb ik er geen last van :woman_shrugging:

2 likes

Het is echt 50/50 :grimacing:

Zou willen dat het kon, want ik werk vaak nachtdiensten en moet dus slapen als iedereen buiten druk staat te doen en koters staan te gillen.
Maar ik heb tinintus, en oordoppen maken de symptomen 6 duizend keer erger.

1 like

Ik slaap vaak met m’n draadloze oordopjes en luister dan bijv een podcast. Maar misschien kun jij zoiets proberen met ontspannen muziek of werkt dat niet bij tinitus?

We hadden met het horecabedrijf waar ik werkte personeelsuitje in Volendam. Iedereen zat al lekker in de olie en toen nog met 35 man op de foto in zo’n pak, was echt hilarisch. Ik zou het ook niet uit mezelf doen, maar die foto is wel een leuke herinnering.

3 likes

Wat betekent in de olie zitten? Alcohol?

6 likes

Oh sorry dat is niet zo duidelijk inderdaad, ja dat klopt!

2 likes

Noem jij het weer (zoals bijvoorbeeld afgelopen weekend) wel eens ‘een cadeautje’?

• Ja
  • Nee
  • Hè?
  • Anders

0 stemmers

2 likes