Stel je persoonlijke vraag #31

Ik ben en niet grappig, en ik vind het doodeng om op een podium te staan. Wordt gegarandeerd niks

9 likes

Ooooh same, ik zou ook veel te snel praten en hele slechte timing hebben en heel ongemakkelijk staan.

Vind dat echt knap van comedians die zo heel casual een boeiend en toch ook grappig verhaal kunnen vertellen

3 likes

Ik vind mezelf echt hilarisch dus zou waarschijnlijk de hele avond om mezelf staan lachen, alleen denk niet dat de rest dat gevoel deelt.

13 likes

Ik kom niet opdagen.

39 likes

Je bent 30 jaar en je bent al sinds je jeugd bevriend met je bff. Sinds een paar jaar groeien jullie steeds meer uit elkaar en je vraagt je af wat nu nog de basis van de vriendschap is. Het kost je namelijk steeds meer moeite af te spreken, het geeft je geen energie en ze heeft weinig oog meer voor jouw behoeftes. Wat zou jij doen?

• Laten verwateren.
  • Gesprek met haar aangaan.
  • Vriendschap actief beëindigen/uitmaken.
  • Je best blijven doen er wat van te maken.
  • Iets anders, namelijk:

0 stemmers

Ja dit, ik zou stuk gaan om mijn eigen grappen en door ongemak waarschijnlijk ook een soort van gaan hinniken, maar de reactie van het publiek zou meer zoiets zijn:
tumbleweed-crickets-chirping

7 likes

Als het wel nog gezellig is maar niet superrr: het voortaan beschouwen als een kennis en misschien wel eens afspreken, maar het niet meer als mijn bff beschouwen of verwachten dat ik daar veel energie uit haal.
Als ik echt helemaal niks haal uit afspreken, dan laten verwateren. Of die ander moet wel echt veel toenadering zoeken, dan zou ik wel het gesprek aan gaan dat het niet meer werkt tussen ons.

1 like

ja dat laatste lijkt me zo lastig, als je zelf liefst geen contact meer hebt maar die ander blijft je maar benaderen. Dan met je het idd maar gewoon zeggen, een relatie zou je namelijk ook verbreken als het moet.

Ik zit me door een ander topic af te vragen tot op wat voor leeftijd ik nog wakker werd gemaakt voor school. Sowieso in de brugklas nog wel maar ik kan het me niet meer goed herinneren, ik denk eigenlijk zo ongeveer bij bovenbouw niet meer.

Anyway mijn vraag, weet je nog tot wat voor leeftijd je wakker werd gemaakt voor school?

• Nee geen idee
  • Tot aan de basisschool
  • De gehele middelbare schooltijd
  • Tot aan een deel van de middelbare schooltijd
  • Nog langer dan dat
  • N.v.t./anders

0 stemmers

Of ja, mijn moeder zat op de middelbare school vooral achter mijn vodden aan, kon en kan echt niet mijn bed uitkomen.

4 likes

Wakker gemaakt als in: ik had zelf een wekker maar m’n moeder kwam wel altijd ff checken of ik 'm gehoord had.

Deden jullie moeders ook altijd zo overdreven vrolijk zo van ‘Goeiemorgen :smiley: :smiley: :smiley:… zonder zorgen :smiley: :smiley: :smiley:

18 likes

Ik denk er nu opeens aan dat mijn vriend en ik allebei geen ochtendhumeur hebben maar zijn dochter wel. Hoe zij soms de dag begint :zombie:‍♂

1 like

Hahaha nou dat zijn wij dus als we haar wakker maken

Mijn moeder is absoluuuuut geen ochtendmens maar die maakte me wakker, op de basisschool was dat nooit nodig want ik was altijd al klaarwakker en helemaal blij dat ik weer naar school mocht ( :neutral_face:) op de middelbare school was ik 's ochtends altijd ZO moe nog. Als mn moeder de deur opendeed was het altijd met een fluisterstil, goedemorgen je moet eruit. En dan kwam er een wanhoopskreet van mijn kant uit. :cry:

7 likes

Ik word nog steeds wakker gemaakt om op tijd op werk te zijn :rofl:

7 likes

Ik ben zo’n strontvervelend ochtendmens dat voor zeven uur allang wakker is. Was ook zo toen ik klein was. Heb bijna nooit een wekker gebruikt.

Ik kan mij herinneren dat ik af en toe mijn ouders wakker maakte om te vragen of ik televisie mocht kijken

2 likes

Ik kocht in groep 6 mijn eerste wekker (want dat vond ik cool op mijn nachtkastje… met mijn coole deo voor tieners enzo) en dat was echt een verrijking! Mijn vader was altijd heel vroeg wakker en ging om kwart over 7 al naar zijn werk toe, en mijn moeder stond rond half 8 pas op en maakte ons dan wakker. Mijn zusje vindt opstaan verschrikkelijk en zowel mijn moeder als broertje vinden ochtenden ook niet zo leuk, maar mijn vader en ik zijn juist ochtendmensen en ik genoot er heel erg van om te ontbijten terwijl hij op zijn laptop aan het werk was, even tv te kijken voor alle anderen nog opstonden enzo. Echt een fijne herinnering aan mijn jeugd. :smiling_face_with_three_hearts:

Het was trouwens zo’n kutwekker met een verschrikkelijk hard geluid, waardoor ik na een paar dagen al voor hij afging uit mezelf wakker werd, eerst om 6.59, toen 6.29 en uiteindelijk vlak na 6.

18 likes

Ja of ze ging zingen “the sun is shiiiiiining”. Had daar zo’n bloedhekel aan dat ik iedere dag met een ochtendhumeur wakker werd.

1 like

Wij waren van die irritante kutkinderen die juist een wekker kregen om te leren dat we niet voor half 7 uit bed mochten komen. Ouders hebben me naar mijn weten nooit wakker hoeven maken.

3 likes

Wat is je speculaasvoorkeur?

0 stemmers

1 like