Stel je persoonlijke vraag #31

Hele overpriced tickets 🄲

1 like

Mijn navigatie zegt ā€œwelkom thuis!!!ā€ En ik bedank haar altijd even

11 likes

Ben jij een zeikerd?

• Vaker wel dan niet
  • Vaker niet dan wel
  • Altijd
  • Nooit

0 stemmers

Ben jij wel eens bij een van deze horecazaken geweest?

• Pluk Amsterdam
  • De Luwte
  • Ree 7
  • Nope nooit geweest

0 stemmers

Keek de vlog van Iris Zeilstra (eigenaresse van deze tenten en vroeg het me af.

Vooral als ze een fout maakt. Als ze aangeeft dat er 2 wegen rechts gaan terwijl het in werkelijkheid maar 1 is. Hopelijk luistert Google goed mee en passen ze het aan.

1 like

Als ik dronken ben weleens een glas uit een cafƩ en soms als iets geen sticker heeft bij zelfscan.

2 likes

Wel alleen van winkels, niet dat dat het beter maakt.
Maar inderdaad 4 euro voor 4 kiwi gold! Dus soms dan scan ik ze gewoon niet. Oke, meestal scan ik ze niet.

Maar al dat stelen van supermarkten… dat is ook gewoon iets waar geld in zit, waar in is geĆÆnvesteerd. Vind het wel een beetje gek dat het zoveel gebeurd via de zelfscankassa’s of gewoon zo.

4 likes

Ik krijg 9 van de 10 keer een steekproef bij de zelfscankassa en jatten komt niet eens in mij op

6 likes

Ik ben daar veel te pussy voor, zelfs al heb ik alles gescand en 3x gecheckt sta ik nog met zweethanden bij een steekproef :joy::joy::joy: waarom ben ik zo

7 likes

Een goede vriendin of vriend vraagt jou als ceremoniemeester voor haar/zijn huwelijk.

Ga jij dat doen?

• Ja, zeker!
  • Jawel, maar sta niet te springen
  • Nee, dat ga ik niet doen.
  • Anders:

0 stemmers

Ik ben ƩƩn keer ceremoniemeester geweest terwijl ik er niet om stond te springen, en vond het achteraf echt jammer dat ik niet gewoon nee had gezegd. Heb vrij weinig van de dag meegekregen omdat ik steeds eerder weg moest om dingen te regelen. En het ergste was nog wel helpen opruimen :cry: Ik wil gewoon dansen en drinken.

1 like

Ik had niet het idee dat ik nee kon zeggen eigenlijk. Ze heeft het ook voor mij gedaan, en eigenlijk hoefde ze daar niet zoveel te doen want had alles zelf met locatiemanager geregeld.

Kijk er ook best tegenop, dat ik het verpest ofzo.

1 like

Lijkt me ook zo spannend! Zou denken huur een weddingplanner in, maarja zeg maar eens nee.

2 likes
  • Naar de appie voor snacks
  • Lekker thuisblijven onder dekentje

0 stemmers

Alleen als ik dronken ben dingen uit de kroeg, vooral glazen maar zoutvaatjes en een schilderij ook wel eens. Vraag me niet waarom.

1 like

Heb jij regelmatig seks? (anoniem)

• Ja, in een relatie
  • Ja, zonder relatie
  • Nee/weinig, in een relatie
  • Nee/weinig, zonder relatie
  • Anders

0 stemmers

Als je geen of weinig seks hebt: (anoniem)

• Ik lees het ā€˜Leed dat relatie heet’ topic en zou er daar over praten
  • Ik lees het ā€˜Leed dat relatie heet’ topic en zou er daar NIET over praten
  • Ik lees het ā€˜Leed dat relatie heet’ topic NIET en zou er daar WEL over praten
  • Ik lees het ā€˜Leed dat relatie heet’ topic NIET en zou er daar NIET over praten
  • Ik lees het ā€˜Sekstopic’ en zou er daar over praten
  • Ik lees het ā€˜Sekstopic’ en zou er daar NIET over praten
  • Ik lees het ā€˜Sekstopic’ NIET en zou er daar WEL over praten
  • Ik lees het ā€˜Sekstopic’ NIET en zou er daar NIET over praten
  • Anders

0 stemmers

Heb jij behoefte aan een specifiek topic over geen of weinig seks? (anoniem)

• Ja
  • Nee
  • Zelf niet, maar ik zie geen reden om niet zo’n topic te hebben
  • Anders

0 stemmers

Zoals ik wel eens eerder heb verteld neem ik vaak koekjes mee van de Whole Foods zonder ze te scannen. Denk niet dat Jeff Bezos daar wakker van ligt met zijn $191 biljoen (verkregen door andere mensen uit te buiten en het milieu om zeep te helpen :+1:t2:)

12 likes

Was hem al aan het maken voor hij daar stond en was vooral benieuwd naar de mening van mensen die niet daar komen. Kan me voorstellen dat je zonder relatie en zonder seks, maar wel met behoefte aan een topic daarvoor niet meeleest daar.

2 likes

Ik zet gewoon netjes een poll in het polltopic, hartstikke ontopic van mij.

13 likes