Stel je persoonlijke vraag #31

Denken jullie dat de single die Adele uit gaat brengen alle hype waard is?

• Ja
  • Mwah
  • Nee

0 stemmers

En is het album wat straks in november uit komt vernieuwend ten opzichte van haar andere albums?

• Ja
  • Mwah
  • Nee
  • Gevalletje nieuw voor Adele wordt ontvangen zoals Repitation van Taylor

0 stemmers

Vind je Adele überhaupt goede muziek maken?

• Ja
  • Mwah
  • Nee

0 stemmers

Je moet wel van melancholische zeiknummers houden. Maar rolling in the deep vind ik wel een goed nummer van Adele

5 likes

Ik vind Adèle een toffe vrouw en ze heeft echt wel talent en humor, MAAR de muziek is zo veilig. En ook de styling en wanneer dingen worden gereleased is zo ingecalculeerd dat ik er weinig aan vind. Dus Adelllllll gooi je haar los en die heupen en kom met een dansplaat. En dan bedoel ik geen schuifel- of first dance muziek.

11 likes

Ik lees deze posts en krijg nét een mail over dr nieuwe plaat, terwijl ik me niet herinner dat ik me voor iets ingeschreven heb?? :face_with_monocle:

1 like

Ik ook :cry:
En ik ben nog nooit naar een concert van haar geweest/muziek van haar gekocht of wat dan ook.

1 like

Haar muziek is sowieso geïnspireerd op black music, maar dan de blues en muziek uit de jaren 60

Niets mis mee, zolang je weet waarvan het vandaan komt

Ik wil zo graag een Japans toilet, lekker sproeien en drogen zonder wc-papier :+1:t2: Lijkt me zoveel hygiënischer. Alleen :moneybag: :moneybag: :moneybag:

afbeelding

25 likes

Ja dat lijkt mij ook leuk! Maar denk niet dat dat gebeurd.

1 like

Of triphop of een Bjork-achtige plaat lijkt mij ook leuk. :smiley:

3 likes

Toen ik 8 miljard jaar geleden in de mediamarkt werkte, stond ik de hele dag naast een rij tv’s die de hele dag lang alleen maar Adele live in blablablabla hall afspeelden.

Haar stem gaat echt door merg en been bij mij sindsdien, beetje hetzelfde als iemand die zijn iPhone wekker laat afgaan en je dan een soort fysieke weerzin voelt. Dat.

13 likes

Herkenbaar. Ik had jarenlang een kwakende eend als ringtone, in elk park waar ik kom met een vijver grijp ik nog steeds zenuwachtig naar mijn broekzak.

4 likes

Jat je wel eens?

• Ja regelmatig
  • Soms
  • Jatten niet echt maar ik plak wel eens een andere sticker op het fruit
  • Gewoon nee
  • Nee en in vind wat van mensen die het wel doen

0 stemmers

Ik vind kiwi gold zo lekker maar plak altijd de kiwi groen erop 🤷

4 likes

Dit soort dingen komen niet in mijn hoofd. Ben echt een braverik

7 likes

Ik vind wat van mensen die dat doen als het van andere mensen is. Als iemand een banaan jat uit de supermarkt idc.

4 likes

Ik jatte toen de zelfscankassa’s werden geïntroduceerd best vaak dingen, al weet ik niet zo goed waarom. Totdat ik een keer gecontroleerd werd terwijl ik echt 6 ofzo ongescande producten in m’n tas had. Zo’n meisje van 16 moest het checken en ze pakte gelukkig gewoon de bovenste dingen maar ik schaamde me dood en dacht echt WAT ben ik aan het doen?! Waarom deze stress, ga gewoon naar de Lidl als je minder wil betalen voor je boodschappen. Nouja, sindsdien doe ik het niet meer dus haha.

8 likes

Praat jij terug tegen je auto navigatie?

• Ja
  • Nee
  • Alleen dat ‘ie zijn/haar bek moet houden als ik verkeerd rijd

0 stemmers

Haha ja wat me dan ook zo kut lijkt is dat je dan een winkelverbod krijgt, en dan is het waarschijnlijk net de supermarkt die het dichtste bij je huis zit :weary: Of ja je moet dan met opzet andere supermarkten verder weg pakken als je wilt jatten.

Er worden regelmatig woorden gewisseld. Mijn relatie met navigatiesystemen is uitermate toxic

5 likes

Ik praat de navigatie heel vaak na met zo’n zeurderig toontje. Maar alleen als ik alleen in de auto zit

13 likes

Ik heb altijd het geluid uit want ik word altijd zo leip van dat ding.Vooral als je een andere route neemt ivm files ofzo.“keer om” jaaaaaaaa laat me gewoon

5 likes