Het syndroom van SAAI
Omdat ik net een vaatwasblokje meejat van kantoor, wat vind je nog ok om af en toe mee te nemen vanuit je werk?
- pen
- vaatwasblokje
- wc-rol
- whiteboardstift
- verpakte koekjes
- zak koffiebonen
- printerpapiertje (1)
- printerpapier (hele pak)
- pakje thee
- post-its
- envelop
- schaar
- plant
- allemaal diefstal, gij dievegge!
0 stemmers
Ik print alles op mijn werk. Ik ga echt geen printer meer kopen en dan weer de inkt laten uitdrogen omdat ik hem maar eens in het half jaar nodig heb. Boeit niemand wat overigens, maar technisch gezien niet voor persoonlijk gebruikt natuurlijk.
Verpakte koekjes: ik werkte bij een bedrijf en moest voor vergaderingen de vergaderzaal klaarmaken met koffie en versnaperingen maar in die doos assortiment zat er één soort koekje in dat ik graag at.
Heb uit die doos alle botercrĂšmekoekjes gegeten. Zij moesten het maar met de rest doen.
Ken jij een oplichter? Dus iemand die echt slachtoffers maakt?
- Nee
- Ja familie
- Ja kennissen
- Ja in de buurt
- Ja vrienden
0 stemmers
Edit: VERTEL PLS
Ik heb wel een plant van werk staan. Hij was een langzame dood aan het sterven en dat vond ik zielig want er was niet genoeg daglicht. Alle andere planten waren al dood gegaan, dus ik heb hem gered.
Ik vind hem wel lelijk dus hij staat uit het zicht in mijn huis
Een pen neem ik wel eens mee omdat ik die standaard in mân vest heb (ik moet een pen bij me hebben op mân werk) zitten en dan vergeet. Ik neem hem niet bewust mee en heb een speciaal bakje voor de werkpennen en die neem ik eens in de maand weer mee terug naar het werk.
Ja die ken ik ook, deden van die kaarten verkopen voor nep stichtingen.
Ben jij een keer opgelicht? Zo ja, vertel
- Ja
- Nee
0 stemmers
ja door de huizenmarkt van tegenwoordig
Ik ben een keer opgelicht met concertkaartjes op Marktplaats. Hoewel ik dacht dat het geen zin had toch aangifte gedaan en uiteindelijk is die gast wel gepakt en vervolgd. Scheen veel meer mensen te hebben opgelicht.
Heb je wel eens in contact met iemand je zelfbeheersing verloren? (na de leeftijd van 15)
- Ja, verbaal (op nare wijze naar beneden gehaald, uitgescholden)
- Ja, fysiek (geslagen, geschopt)
- Nee
- Ja, anders
0 stemmers
Heb jij ook met columnisten of andere influencers met een mening dat je, ook al ben je het inhoudelijk met ze eens, ze op den duur irritant gaat vinden?
- Ja, (wie?)
- Nee
0 stemmers
Ik heb dat zelf dat ik dan op den duur denk; heb je hem/haar weer hoor, met zn mening
Een oud klasgenoot van mij bleek een oplichter te zijn die mensen via instagram en facebook om geld vroeg omdat hij zogenaamd naar zijn thuisland moest vliegen omdat zijn oma dood zou gaan, of omdat hij in een andere stad stond en zijn ov was leeg. En datzelfde verhaal hing ie meerdere malen tegen verschillende mensen op. Kleinschalig dus, maar wel bekend in de stad.
Ik heb dit zelf trouwens met Johan fre.tz en ginnyran.u (geen idee of die punten wat doen btw). Op den duur vind ik het zelfvoldaan worden, terwijl het bij Johan gewoon zijn werk is (die is columnist).
Ipod gekocht op marktplaats maar nooit iets opgestuurd gekregen. Ben er nog steeds ziek van, ik was 14 ofzo.
Ik vond de mannelijke gynaecoloog die ik een paar keer heb gezien inclusief onderzoek echt de fijnste van alle gynaecologen tot nu toe. Dat waren verder allemaal vrouwen. Zag er zo erg tegenop maar hij was de enige (! Van de 7 totaal) die elke handeling fatsoenlijk uitlegde.
Een oud collega van me (vorige werk) blijkt oplichter te zijn. Ze was op werk al raar maar ih begin nog wel okay. Later is ze daar ontslagen (contract werd niet verlengd, geen fraude ofzo) maar wel omdat manager haar al niet helemaal vertrouwde. Later bleek ze ergens een lening te zijn aangegaan, had ze hem als borg opgegeven, bleek ze te verzinnen dat ze ernstig ziek was. Vorig jaar kwamen we erachter dat ze via social media gezocht wordt omdat ze steeds dingen koopt op de bon, met valse beloftes dat ze later zal betalen etc
Grootste belastingzwendel ooit en dat in prachtige Arnhem!