Stel je persoonlijke vraag #33

Of dit

Over_the_hump

Jup, Amazon heeft ze een aantal jaar terug overgenomen in een poging om zoveel mogelijk onderdelen/niveaus van de boekenindustrie in handen te hebben geloof ik

1 like

Is wel vrijwel onmogelijk, er draait zoveel op Amazon servers (al draag je dan misschien niet direct bij) bijvoorbeeld Netflix, Reddit e.d. misschien dit forum ook wel om afbeeldingen op te slaan.
Maar goed flauwe sidenote als je niet direct een account bij Amazon wilt hebben heel begrijpelijk.

3 likes

Ja dit idd
Of van die “hippe groepen” zoals Cimorelli of zo

1 like

Ik kan alles vinden tot nu toe! Heb je iets specifieks? Kijk ik even of het erin staat.

@Evenveel ja aws is niet te vermijden denk ik, maar dat is in ieder geval geen actieve bijdrage waar ik zelf een alternatief voor kan kiezen.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Je moet kiezen-topic #2

Hahaha, maar ze waren ooit volgens mij bestwel populair. Ik had ooit een scharrel en die gaf mij het wachtwoord van zn youtube account en hij had een lijst met zn favoriete nummers. Daar stond de Kelly family ook tussen en dat vond ik toch wel een ding. :joy: als ik aan hun denk denk ik alleen maar ‘I’m in love with an alien’. Geen enkel ander nummer.

The Kelly family !

• Ik ben fan!
  • Nmsvpe
  • Nee echt om te janken

0 stemmers

Je sekspartner noemt jouw naam tijdens de seks, dus gewoon “Ohh Kauai” oid.

• Alsjeblieft niet
  • Meh
  • Neutraal
  • Prima
  • Jaaa

0 stemmers

Noem jij je sekspartner tijdens de seks bij diens naam?

• Nee vind ik niks
  • Ja doe ik
  • Oh Kauai geef me meeeer

0 stemmers

2 likes

Ik noem überhaupt een partner bijna nooit bij z’n naam, laat staan tijdens de seks

38 likes

Same; en m’n vriend heeft een moeilijk lange Italiaanse naam die niet op een oké manier in te korten valt dus 3x kut :rofl:

Geen idee wie dat zijn

1 like

Ik zeg wel baby tijdens seks en ik denk altijd dat veel hier dat ook vreselijk zou vinden haha.

Iemand noemt je baby tijdens seks:

[poll type=regular results=always chartType=bar]

• Nee bah
  • Jaa
  • Neutraal

0 stemmers

2 likes

Het blijft gewoon grappig. Na al die honderden polls van jou :joy:

49 likes

Ik heb zelf een lange naam en mensen spreken die alleen uit als ze boos zijn hahahaha. Dus als ik dat in de slaapkamer zou horen zou ik denk ik direct uit de mood zijn en vragen wat er is😂

Nog nooit van gehoord :joy:

2 likes

Ik ben ook net over naar Storygraph, vind het tot nu toe heel fijn! Prettiger dan Goodreads en ook fuck Amazon ja.

En voor films gebruik ik Letterboxd! Ik kwam er van de week pas achter dat je ook de datum dat je een film hebt gekeken kan loggen dus dat ga ik nu trouw proberen te doen, ben heel benieuwd hoeveel ik kijk op een jaar

4 likes

Ja leuk! Ik ben weg

2 likes

Hahaha ja ik zeg t vaak genoeg. Moet wel zeggen dat ik dat niet zou zeggen tegen iemand die gewoon nederlands praat. Mn ex zei wel eens schatje tijdens seks en daar ging ik niet goed op.

1 like

Zeg je wel eens neuk me/fuck me tijdens seks?

• Ja dat zeg ik wel eens
  • Nee nooit

0 stemmers

1 like